|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 17:30:05 GMT -5
DD hører deres hjerter stoppe og deres sidste lyd forsvinde han rejser sig op og kigger på G "hvad skulle det til for de havde intet gjordt dig overhoved men hvem er du så svar mig så" han lyder en smule sur men han taler stadig normalt
|
|
|
Post by Galactus on Mar 10, 2007 17:33:31 GMT -5
Galactus griner igen, hvorfor var denne fyr så stædig? Synd at han holdte med de forkerte, siden Galactus var på udkig efter en Herald. Han så blot intetsigende, ned på den lavere DD og svarede "Din stædighed er yderst usædvanlig, Matthew Murdock.."
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 17:37:16 GMT -5
Matt kunne ikke li noget ved ham overhoved der var vidst en der var vigtigere end kingpin "jeg er ligeglad hvem er du og hvad vil du mig" han havde jo blevet her og snakket med Matt så han troede denne person var kommet for at snakke med ham eller værre
|
|
|
Post by Galactus on Mar 10, 2007 17:40:16 GMT -5
Galactus grinede kort "Jeg vil dig intet Matthew Murdock, jeg er blot bare lige kommet til jorden.. En yderst primitiv planet, må jeg tilføje" sagde han, og afslørede dermed at han ikke kom fra jorden, og sikkert havde set mange planeter - meget længere fremme end jorden.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 17:42:16 GMT -5
Matt ser op på ham og siger så halv råbende "hvem er du og hvad vil du så her svar mig så" han plejede ikke at være sådan overfor nogle som helst men ham der var undtagelsen
|
|
|
Post by Galactus on Mar 10, 2007 17:45:37 GMT -5
Galactus smilede "Matthew Murdock, jeg er uden for din rækkevide - og jeg vil foreslå at du holdet op med at udspørge mig" han så rundt omkring, var her mere han kunne observe?
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 17:48:45 GMT -5
Matt ser imod ham han havde aldrig mødt en som ham der men nu var han der mens Matt stor og tænker det igennem opbryger han sin energi og skvatter om og ligger nede på jorden stønnende fordi han er så træt
|
|
|
Post by Galactus on Mar 10, 2007 17:51:00 GMT -5
Galactus ler kort af ham "Hvad laver du dog, ynkelige menneske?" spørger han nedgørende.. Hvad var der galt med ham her?
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 17:57:39 GMT -5
Matt ser bare op på lyden og siger intet men ligger stille men lidt efter siger han så "jeg tilbeder dig da" han siger det meget sakastisk til ham bare som en dårlig joke men Matt vidste ikke hvorfor han gjrode det han gjorde det bare
|
|
|
Post by Galactus on Mar 10, 2007 18:16:20 GMT -5
Galactus smilede "Nu kan jeg desværre høre at du er sarkastisk - Lad være med det, jeg vil nødigt dræbe dig. Men du gjorde klogt i at tilbede mig alligevel, Matthew Murdock - Hvis det var tilfældet" Han grinede igen kort, han var ikke ond.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 18:28:02 GMT -5
Matt siger ikke noget men ligger bare ned uden krafter mens han tænker desperat efter ens hjælp men den enneste han kommer i tanke om er elektra han ville ønske hun var her eller ville han det vidste han ikke om han gjorde alligevel
|
|
|
Post by Galactus on Mar 10, 2007 18:31:02 GMT -5
Galactus smilede "Er du nu uden ord? Det ligner dig ellers ikke. Når jeg snakker til dig, forventer jeg respons" sagde han alvorligt, og så igen rundt. Hvis ham DD her ikke snart sagde noget ville han enten blive sur, eller gå derfra.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 18:33:08 GMT -5
Matt bliver liggende og siger så "jeg tilbeder ikke nogen ud over gud" han ser stadig ned i jorden og tænker en del om han ønskede elektra var her han ville ha hendes hjælp men han ville ikke ha hende i fare for den fyr der
|
|
|
Post by Galactus on Mar 10, 2007 18:38:03 GMT -5
Galactus ler over hans udsagn "Der er ingen gud, Matthew Murdock - og den eneste du tilfredstiller med dine drab på kriminelle er digselv. Gud findes ikke.." Han vidste jo at der ikke var nogen gud, der var de 5 nødvendige elementer i universet, som han var iblandt. Men gud? Ha! Der var ingen gud.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 18:40:35 GMT -5
Matt griner rent faktisk som om det var verdens bedste vittighed G havde sagt "jeg sarde intet om at jeg gør guds arbejde jeg ved da godt jeg gør mit natteliv for hævn og for at hjælpe de svage dem der ikke selv kan" han stopper med at grine da det gør for ondt
|
|