|
Post by Maelstrom on Mar 12, 2007 15:38:32 GMT -5
Robotterne kommer bærende på Maelstrom, de går ind i hovedbygningen med ham, som nu bliver bevogtet af et sted mellem 50 og 70 robotter. Mere kan ikke ses udefra.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 15:42:15 GMT -5
Maelstrom kom ud af bygningen, han virkede en anelse sur ligenu - han ville have fat i Satana også tvære hende ud. Han gik i sine egne tanker, og smilede ved tanken om at slå hende ihjel.
|
|
|
Post by Nightcrawler on Mar 17, 2007 15:51:26 GMT -5
Kurt bamf'ede pludselig ud af den blå luft og gjorde et klodset buk for Maelstrom, da han fik øje på denne i midten af det hele. "Goddag, mester!" sagde han og nikkede kort.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 15:52:43 GMT -5
Maelstrom nikkede med hovedet "Goddag, Kurt" sagde han venligt. Og gik over mod ham. "Jeg går udfra at du har noget at berette, siden du er kommet?" spørger han, og smiler venligt.
|
|
|
Post by Nightcrawler on Mar 17, 2007 15:57:24 GMT -5
Kurt rynkede lidt på næsen. "Kun meget lidt," svarede han i et beklagende tonefald. "Men jeg tror, jeg har fanget noget interessant.."
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 19:00:59 GMT -5
Maelstrom ser først lidt sur/skuffet ud, mens for så et smil på læben de Kurt siger ordet "interessant". Maelstrom smiler somsagt, og rynker så på panden "Interessant.. ? Sig endelig frem"
|
|
|
Post by Nightcrawler on Mar 17, 2007 19:06:42 GMT -5
Kurt nikkede. Faktisk, var han lidt nervøs for om det, han havde at sige, var godt nok. Vidste Maelstrom det i forvejen, eller ville det være helt nyt...? "Skyggerne bruger teleportation," sagde Kurt, først lidt tøvende. "Det er sådan de forsvinder når solen, eller andet skarpt lys, dukker frem. Jeg ved endnu ikke, hvor de teleporterer sig hen, men jeg regner da med at det er til deres herre.." Kurt så lidt ængsteligt på Maelstrom. Var det dumt at han havde sagt det - virkede det for oplagt?
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 19:09:48 GMT -5
Maelstrom nikkede - selvfølgelig, hvorfor havde han ikke tænkte på det selv. Han nikkede anerkendene til Kurt. "Så vi kan faktisk antage at det er mennesker, ikke mutanter af en art - som ikke vil have deres identitet afsløret af lyset, og derfor teleporterer sig væk? Eller også er deres skygge magi ikke god i lys?" han stod egentligt bare og tænkte højt ligenu, men han smilede til Kurt.
|
|
|
Post by Nightcrawler on Mar 17, 2007 19:11:38 GMT -5
Kurt stak hænderne i lommen på sin sweatshirt og skævede let til maelstrom. Han vidste ikke om han skulle svare på det der blev spurgt om, eller om det bare var spekulationer. "Jeg ved desværre ikke mere lige nu," mumlede han dog stille, da Maelstrom holdt op med at tale igen.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 19:14:51 GMT -5
Maelstrom smilede venligt til ham "Meget nyttig information, Kurt" svarede han - hvad havde han egentlig lovet at give ham? Nåh ja - penge. "Jeg formoder at du vil have nogen penge?" spurgte han.
|
|
|
Post by Nightcrawler on Mar 17, 2007 19:17:46 GMT -5
Kurt trak på skuldrene. Egentlig var han ligeglad. Den her efterforskning gav ham noget at lave - han boede et sted i Bronx, hvor ingen krævede løn af ham og han levede faktisk godt nok, hvis han selv skulle sige det. "Jeg vil gemme honoraret til senere, hvis det ikke gør noget?" sagde Kurt, som om, det var en forbrydelse. "Jeg har ikke brug for det lige nu.."
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 19:19:42 GMT -5
Maelstrom nikkede "Jamen selvfølgelig - bare sig til, så skal du få det udbetalt" sagde han, og smilede venligt til Kurt. "Er der mere ? Noget du eventuelt vil spørge om?" spurgte Maelstrom i et venligt tonefald.
|
|
|
Post by Nightcrawler on Mar 17, 2007 19:21:43 GMT -5
Kurt tænkte sig kort om og kiggede samtidig lidt rundt. "Hvad vil du bruge de her informationer til? Vil du afskaffe skyggerne? Eller, hvad vil du..?" spurgte han dernæst Maelstrom, som han så undersøgende på.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 19:23:04 GMT -5
Maelstrom vidste ikke helt hvad han skulle svare - men han vidste godt hvad Kurt gerne ville høre, så det var ikke så svært alligevel. "Jeg vil afskaffe dem, naturligvis - det gælder om at lokalisere kilden af dem, og udrydde den" løj han, uden at fortrække en mine overhovedet.
|
|
|
Post by Nightcrawler on Mar 17, 2007 19:26:47 GMT -5
Kurt nikkede. Så var hans gerninger retfærdiggjort. Han var en frygteligt naiv dreng der stolede på folk så snart han mødte dem og kun sjældent fandt, hvad han mente var 'Guds håbløse tilfælde'. "Så vil jeg fortsætte med at undersøge sagen og se om jeg kan følge skyggerne på et tidspunkt, selvom jeg nu altså tvivler på det," tilstod han lidt kejtet.
|
|