|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 19:28:06 GMT -5
Maelstrom smilede "Kør du det, Kurt - Gør du bare det" han nikkede venligt et kort nik til Kurt. "Men hvis der ikke er mere?" spurgte Maelstrom, og gjorde mine til at gå tilbage mod hovedbygningen, hvor han skulle informere sine forskere om gennembrudet.
|
|
|
Post by Nightcrawler on Mar 17, 2007 19:31:24 GMT -5
"Det tror jeg ikke," sagde Kurt og kløede sig lidt i det blå hår. Han trak derefter på skuldrene. "Medmindre, du har en idé til, hvor jeg skal lede videre, for jeg er selv lidt tom for de her omtalte idéer.."
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 19:34:23 GMT -5
Maelstrom rynkede panden. "Gyderne, vil jeg nok foreslå - De er næsten altid mørkelagt.." Et lys gik ligesom op for ham "Og kloakerne! Kloakerne! Der er jo en netværk under byen, de er altid helt mørkelagte, endda" Han smilede "Og der er nok heller ikke svært at skabe sig en base dernede, hvis man er opsat på det" Det kunne passe, ligeså vel som det ikke kunne - men det var en oplagt mulighed.
|
|
|
Post by Nightcrawler on Mar 17, 2007 19:37:05 GMT -5
Kurt nikkede. "I så fald - Nightcrawler, signing off!" sagde han med et kort grin og forsvandt, kun efterladende en røgsky der blev opløst kort tid efter og med målrettede tanker.
//Out
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 19:37:56 GMT -5
Maelstrom forsvandt ind i hovedbygningen igen - Han skulle have overvågning i kloakerne, og folk dernede.
//out
|
|