|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 11:06:02 GMT -5
((Havde jeg også tænkt mig, hun skulle læse nu )) Felicia så ængsteligt på pigen og gik ud af værelset. Hun lod en lille lampe stå tændt og lukkede forsigtigt døren i, med et suk. Ikke nemt..Hun trak brevet op ad lommen og så på konvolutten længe, før hun åbnede den med nærmest rystende hænder. Hun trak brevet ud og læste det.
|
|
|
Post by Koneko Hardy on Mar 7, 2007 11:23:28 GMT -5
I brevet stod der
" Kære Felicia, dette her er din søster der skriver. Tak fordi jeg måtte havde KOneko boende hos dig et stykketid. Kamal og jeg har visse problemer i vores ægteskab, derfor må vi være alene et stykke tid, jeg har lidt problemer, ser du jeg har måske fundet en anden. Sig intet til Koneko, jeg ønsker ikke at hun skal blive for ked af det. Koneko har brug for en tante som dig, og jeg tror også du har brug for lidt ansvar, du har fjernet dig mere og mere fra familien, og nu tror jeg måske at en lille pige kan lære dig lidt ansvar. Jeg håber ikke at jeg tager for meget af dit privat liv, fordi ja som jeg ser det, så lader du til at havde alt for travlt. Koneko har udviklet sig til en skøn lille pige, og jeg ville ønske i to kunne komme tættere på hinanden. Koneko har svært ved at knytte sig til andre børn, jeg håbede måske at du kunne få hende i skole, og få hende med til at gøre det lettere, så hun kunne lære flere børn at kende. Jeg har vedlagt nogle penge, for at kunne dække nogle omkostninger. Med kærlighilsen din søster Daísy."
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 11:26:12 GMT -5
Felicia satte sig op ad væggen og skjulte ansigtet i hænderne for en kort sund imens hun tog nogle dybe åndedrag. Hvad nu hvis hun kommer ud for noget? Møder nogle der vil gøre hende ondt - eller støder på den fucking slimklat!? tænkte hun irriteret og skræmt. Hun sad der op ad væggen længe, før hun endelig gik ind i seng.
//Sleep
|
|