|
Post by Koneko Hardy on Mar 7, 2007 9:13:46 GMT -5
Koneko satte sig op på sengen, og smilte til hendes tante. " Jeg skulle være begyndt i skole, men altså mor sagde, at jeg skulle vente med at begynde i skole til her i Amerik, fordi skole reglerne er lettere her over." Koneko smilte afventende til sin tante, mens hun begyndte at rette på sin pude, for at få den til at ligge rigtigt, mens hun tænkte sig om. " Åh nej, jeg glemte min lommelygte derhjemme." Udbrød KOneko utroligt, og kiggede op på sin tante. " Ka jeg ik låne en lommelygte tante Felicia"
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 9:17:38 GMT -5
"Er du bange for mørke?" spurgte Felicia Koneko, selvom det nok var lidt sikkert at det var det. "Jeg har desværre ingen lommelygte, men jeg kan skaffe dig en til i morgen. Hvis det er fordi du helst vil have lys, kan vi lade en lille lampe stå tændt," tilføjede hun derefter.
|
|
|
Post by Koneko Hardy on Mar 7, 2007 9:20:23 GMT -5
KOneko nikkéde lidt og sagde stille. " Det er bare det, at monstre under sengen, er bange for lys, så derfor er det rart at havde noget lys, så de ikke kommer frem og angriber." Koneko nikkede ved tanken, og smilte op til sin tante. " Så jeg er ikke helt forsvarsløs, når de kommer og ve angribe, så får de bare en gang lys, zaaap." Koneko smilte til sin tante, før hun fandt sin tandbørste frem. " HVor er toilettet tante Felicia."
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 9:24:47 GMT -5
Felicia lo blidt. "Det har du ret i - og ved du hvad? Jeg har også prøvet at zappe de monstre der bor i mørket, men med en af de her lamper, angriber de ikke så tit," sagde hun med et smil og rettede sig op i døråbningen. "Følg du bare med mig, så skal du se, hvor toilettet er. Det ligger nemlig næsten lige ved siden af dit værelse," sagde hun dernæst og gik til venstre, over imod en anden dør, som hun åbnede. Dette afslørede et lyst badeværelse, med en sort granitvask.
|
|
|
Post by Koneko Hardy on Mar 7, 2007 9:28:52 GMT -5
Koneko fulgte efter sin tante med tandbørsten og tandpaster i hænderne, hendes tandbørste var en af de der lyserøde børne nogle, med en hvis drage på, og hendes tandpaster var noget sødt børne noget. Koneko smilte og så sig om i badeværelset, hun gik over og prøvede at nå vaske, da hun ikke kunne vendte hun sig og kiggede på sin tante. " Har du en skammel tante Felicia."
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 9:32:13 GMT -5
"Det tror jeg nok at jeg har - vent lige et øjeblik," sagde Felicia med et smil. Hun blev nødt til at bruge fodskamlen fra stuen, da hun ikke havde andre. I det mindste bekymrede omkostningerne ved det her, hende ikke, da hun altid kunne få flere penge på den ene eller den anden måde. Hun var bare bange for, hvad det ville gøre ved hendes andet liv. Ville de her nye foranstaltninger overhovedet kunne passe ind? Felicia gik ud på toilettet igen og placerede den læderovertrukne skammel foran vasken. Hun lagde derefter et håndklæde over den. "Sådan!" sagde hun derefter venligt.
|
|
|
Post by Koneko Hardy on Mar 7, 2007 9:42:46 GMT -5
Koneko smilte glad til sin tante, og stilte sig op på skamlen, hun tog god tid, med at putte tandpaster på sin tandbørste, skylde den i vand, og børste grundige tænder. Hun tog vand i munden, og gurglede og spyttede. Før hun smilte til sin søster. " Tak tante Felicia, nu er jeg bare træt." Koneko hoppede ned af skammelen, og smilte glad til Felicia. Og gabte så højt, Koneko så så igen på sin tante. " HVor skal jeg stille min tandbørste tante Felicia."
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 9:46:01 GMT -5
"Bare giv mig den, så skal jeg nok stille den op i skabet," sagde Felicia og holdt hånden ud for at modtage den. Skabet sad noget højere oppe end vasken gjorde, så hun ville umuligt selv kunne nå tandbørsten. "Og før, du sover må du lige fortælle mig, hvad du plejer at spise til morgen - bare så jeg kan finde det til dig, eller lave det for den sags skyld," sagde Felicia derefter, selvom hendes evner inden for madlavning, kunne trænge til en gevaldig afpudsning.
|
|
|
Post by Koneko Hardy on Mar 7, 2007 9:51:26 GMT -5
Koneko gav glad sin tante tandbørsten, og tænkte sig om. " Jeg plejer at spise poppers, det er et Japansk morgenmads produkt, men jeg tror ik jeg kan få det her, så jeg spiser bare hvad jeg får. Far siger jeg er altædene." Koneko fniste glad og smilte til sin tante, før hun stilte sig op på skammelen igen, og tog de kunstige ører og sløjferne af.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 10:23:17 GMT -5
"Altædende? Det var da altid noget," sagde Felicia med et skævt smil. Hun tog imod tandbørsten og åbnede et af de hvide skabe, hvor hun satte den i et tandkrus. Hun lukkede derefter skabet igen og så på Koneko. "Så må du godt smutte ind i seng igen, og så skal jeg nok finde ud af det med en lommelygte og dit lille skilt, ikke?" sagde Felicia med et smil og gik ud af badeværelset igen. Hun ventede med at slukke lyset til at Koneko også var kommet med ud igen.
|
|
|
Post by Koneko Hardy on Mar 7, 2007 10:30:46 GMT -5
Koneko smuttede hurtigt efter hendes tante, og skyndte sig ind i sengen. Hun smuttede op i sengen, og puttede sig ned, og smilte fra puden op til sin tante. " Kan du fortælle godnat historie Tante Felicia." HUn så afventende på sin tante, med hovedet på skrå" Hun smilte sødt til hende. " Mor plejer at fortælle mig historier om en rigtig sej person."
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 10:36:25 GMT -5
"En godnathistorie om en sej person?" sagde Felicia og tænkte sig lidt om. "Nu er jeg ikke verdens bedste, til at fortælle godnat historier, må jeg nok indrømme, men jeg kan da prøve engang, selvom det nok ikke går så godt," rundede hun sine højlydte tanker af. "Fortæl mig, hvad hovedpersonen skal hedde, så skal jeg fortælle dig historien om ham eller hende," sagde hun til sidst.
|
|
|
Post by Koneko Hardy on Mar 7, 2007 10:38:32 GMT -5
Koneko smilte glad og puttede sig dybere ned. " Mor kalder hende for den sorte kat, hun er en tyv, men en god tyv, der også hjælper folk, især små børn. Jeg synes hun er så sej, hun er min store helt, jeg har os lavet billedet af hende." Koneko smilte lykkeligt, og kiggede spørgende op på hendes tante. " kan du lave nogle historie om hende Tante Felicia." Koneko fik sine tiggende øjne på, mens hun smilte op til sin tante.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 10:55:12 GMT -5
"Den sorte kat? Hende kender jeg godt, men hun er ikke så sej i virkeligheden for hun blev engang narret af en rød snotklat - eller det lignede han! Her i New York, havde den her røde dims stoppede mange biler ude på Brooklyn Bridge," sagde Felicia, der ikke rigtig opdagede at det måske var en historie hun var ved at fortælle og ikke bare en erindring. "Den klistrede, røde skabning, smadrede bilerne og ville også dræbe alle menneskene, hvis ikke den sorte kat, havde stået oppe på en af bropillerne og set, hvad han var igang med. Hun svingede sig ned og bad ham straks lade være - da hun jo ikke altid var en tyv, men også nogle gange venlig - men den røde klisterbunke, lod ikke være! Istedet gik han efter hende og de havde en meget drabelig kamp, for hun kunne næsten ikke ramme ham! Da han vendte ryggen til for at gå væk, fik hun dog sparket ham ned - eller det troede hun, for en dreng lå istedet, hvor den røde klat havde stået! Den sorte kat, blev ret forskrækket over det her og kiggede længe efter ham, før hun opdagede at han kunne ændre form og rent faktisk var drengen der lå på broen. Drengen stak derefter af, efter at have forvandlet sig til den røde dims igen," fortalte Felicia. Hun trak på skuldrene. "Jeg skal nok finde på en bedre historie næste gang, men nu må du sove, så lader jeg lampen stå tændt. Godnat, Koneko."
|
|
|
Post by Koneko Hardy on Mar 7, 2007 10:59:57 GMT -5
Koneko lå og lyttede spændt, men da tanten var færdig gabte Koneko træt og nikkede. " Yeah godnatte tante Felicia og mange tak, med sådan en dejlig tante, så behøver jeg ik være bange for monstrene under min seng." Koneko gabte, og puttede sig ned i sengen, vinkede kort til sin tante, før hun vendte sig om på siden og faldt i søvn (( husk nu brevet, skal nok skrive hvad der står))
|
|