|
Post by Elektra on Mar 17, 2007 19:50:15 GMT -5
Så meget for at være venlig, tænkte Elektra og sparkede til den nærmeste bunke blade. De lå i dynger rundt omkring, selvom det var ved at være forår. Der var vist ikke mange knopper på træerne endnu, men det kom der vel nok engang. Elektra var egentlig ligeglad - hun sparkede bare til bladene og stak hænderne i lommerne på den jakke, hun var trukket i tidligere.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 19:52:10 GMT -5
Maelstrom kom fra modsatte retning af hende, han stoppede op foran hende - godt 1 meter fra hende. Hans højde gjorde at han så en del 'ned' for at kunne se hende. "Goddag.. Elektra" sagde han.
|
|
|
Post by Elektra on Mar 17, 2007 19:54:52 GMT -5
Elektra standsede kort op og så på ham der pludselig tårnede sig op foran hende. Hendes øjne åbnede sig vidt op, da hun ikke havde set en mand der var så høj før. "Godaften...?" sagde hun og kunne ikke lade være med at undre sig over, hvor han kendte hendes navn fra.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 19:56:11 GMT -5
Maelstrom smilede "Jeg vil gå lige til sagen - Mine kilder siger mig at du bliver behandlet som skidt af Kingpin.." Han vidste skam også hvem hun arbejdede for. "Så derfor har jeg et forslag, som jeg vil drøfte med dig"
|
|
|
Post by Elektra on Mar 17, 2007 19:59:46 GMT -5
Elektra så overrasket på den anden. "Jeg lytter," sagde hun derfor, uden at stille spørgsmål til, hvor han vidste det fra og hvem hans kilder var. Der var så meget i omløb i underverdenen at det var nærmest umuligt at holde styr på for en enkelt person.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 20:01:20 GMT -5
Maelstrom smilede "Der er mange penge i det" afslørede han med det samme. "Og alt hvad du skal gøre, er at bruge dine kampfærdigheder i praksis, mod disse skygger" han smilede.
|
|
|
Post by Elektra on Mar 17, 2007 20:04:05 GMT -5
Elektra løftede et mistroisk øjenbryn. "Hvordan skulle jeg have de store chancer imod dem? Jeg har ingen overnaturlige evner til hjælp!" sagde hun, med den samme mistro i stemmen.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 20:05:42 GMT -5
Maelstrom fandt en lommelygte frem, som han kastede over til hende. "Ved at bruge den her, kan du skræmme dem væk når du ønsker" han havde formuleret sig dårligt før. Han smilede til hende og fortsatte; "Det er ligemeget om du slås med dem eller ej, bare du finder information omkring dem" sagde han.
|
|
|
Post by Elektra on Mar 17, 2007 20:07:13 GMT -5
Elektra så stadig mistroisk på ham, men greb lommelygten uden ord. Hun så kort på den. "Skulle denne her, være nok til at skræmme et væsen uden frygt?" spurgte hun og så igen op på den anden. "Det må være din spøg?"
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 20:10:18 GMT -5
Maelstrom lo kort over spørgsmålet, men siden hun åbenbart ikke selv kunne regne sammenhængen med skygger og lys ud. Lod han det forblive sådan, og sagde istedet "Jeg spøger aldrig"
|
|
|
Post by Elektra on Mar 17, 2007 20:12:00 GMT -5
Elektra trak på skuldrene. "Det virker latterligt..." sagde hun og så med den samme mistro som hele tiden, på den anden. "Hvem er du? Jeg vil vide, hvilke eventuelle arbejdsgivere, jeg skal have..."
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 20:13:43 GMT -5
Maelstrom smilede "Min identitet er uden relevans. Det eneste der betyder noget er pengene - og du får mange af dem" sagde han, for ligesom at dreje samtalen væk fra sigselv, og over på noget som hun ihvertfald forstod.
|
|
|
Post by Elektra on Mar 17, 2007 20:24:08 GMT -5
Elektra så hårdt på den anden. "Penge er ikke alt," sagde hun i et lige så hårdt tonefald. "Identitet er af høj grad vigtig - især, hvis du vil have, jeg skal arbejde for dig!"
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 20:26:28 GMT -5
"Jeg er Maelstrom" sagde han - hun havde måske hørt om hans tidligere næsten lykkedes destruktion af universet - men alligevel.. Det var kun meget få der havde det. "Videnskabsman, og delvist usårlig sagde han.
|
|
|
Post by Elektra on Mar 17, 2007 20:33:40 GMT -5
Elektra nikkede. "Det var bedre," sagde hun, egentlig ret glad for at have lidt af overtaget i samtalen. "Så du vil have informationer om skyggerne - til deres destruktion, eller for at overtage dem til egne formål?" spurgte hun, men forventede ikke svar på det.
|
|