|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 20:35:42 GMT -5
Maelstrom svarede ikke "Så du er klar på arbejdet, eller hvad?" spurgte han, og smilede venligt til hende.
|
|
|
Post by Elektra on Mar 17, 2007 20:39:49 GMT -5
Elektra tænkte så det knagede. Hun havde jo, på sin vis, lovet Matthew at finde et andet arbejde og det ville egentlig også redde hende fra at blive slagtet. Hun trak derfor på skuldrene for at slå det hen. "Det er jeg vel - men hvilke oplysninger er det, du leder efter?" spurgte hun. "Så jeg kan få et praj i den rigtige retning?"
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 20:41:35 GMT -5
Maelstrom smilede, svaret var meget enkelt. "Deres source - Deres udspring.. Hvor de kommer fra" sagde han, og smilede venligt til hende. "Det er formålet med hele operationen"
|
|
|
Post by Elektra on Mar 17, 2007 20:45:36 GMT -5
Elektra nikkede. "Jeg kan ikke love dig at det sker i en fart," sagde hun med et myndigt udtryk. Hun løftede hagen lidt, som sædvanlig, for at virke lidt højere. Hun brød sig ikke om at være den laveste i en forsamling om det så kun var af to personer.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 20:47:58 GMT -5
Maelstrom smilede "Det havde jeg heller ikke forventet" sagde han, og så hende i øjnene "Men jeg undrer mig dog - Jeg er blevet fortalt at du kæmper med sei? Er det ikke nyttesløst?" spørger han så, uden at være nedlandende eller noget, overhovedet - nærmere venlig.
|
|
|
Post by Elektra on Mar 17, 2007 20:49:46 GMT -5
"Nytteløst?" spurgte Elektra, der næsten med det samme virkede fornærmet, til trods for det venlige tonefald. "En sei er yderst dødbringende i de rigtige hænder," sagde hun i et tonefald der kunne have svedet hårene af et vildsvin.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 20:51:11 GMT -5
Maelstrom rakte hånden frem "Bevis det.." sagde han, og smilede.
|
|
|
Post by Elektra on Mar 17, 2007 20:55:11 GMT -5
Elektra så på ham. "Regner du med at jeg skal gøre skade på dig?" spurgte hun i et mistroisk tonefald.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 17, 2007 20:56:29 GMT -5
Maelstrom grinenede "Nej - Jeg regner med at du ikke kan.." sagde han, og så på hende. "For det kan du ikke" sagde han konstaterende, og smilede.
|
|