|
Post by Deadpool on Mar 5, 2007 16:46:42 GMT -5
Deadpool kom løbende hendover hustagende, han bevægede sig hurtigt og lydløst og i natten lignede han en skygge der svævede hendover de måneoplyste tage, han sprang indimellem flere meter når der kom en gyde eller et mellemrum imellem husene, han vidste ikke rigtigt vad han ville han ville bare have noget luft, han kikkede ned i gyderne når han spreng hend over dem, men så kun sjældent folk og de folk han så var ofte prostitueret eller hjemløse, indimellem overværede han et overfald, men han gad virkelig ikke at gøre noget ved det, han var ikke rigtig i humør til det.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 5, 2007 16:50:25 GMT -5
En skikkelse anes foran Deadpool, lige i den retning han løb, skikkelsen stod stille - afventende, oppe på et tag selvfølgelig. Skikkelsen var Maelstrom, som havde iagttaget Deadpool et stykke tid, og nu ville snakke med ham - en person som ham kunne blive uvurderlig i en sag for at finde information.
|
|
|
Post by Deadpool on Mar 5, 2007 17:04:00 GMT -5
Deadpool stoppede op ret rå brat, han stod ikke langt fra Maelstrom "hvem fanden er du og hvad vil du?" sagde han og lagde hovedet på skrå, han havde allerede trukket en pistol og pegede den imod Maelstroms skikkelse "du må hellere svare hurtigt inden jeg blæser dit ansigt fuld af bly" sagde han advarende.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 6, 2007 9:25:04 GMT -5
Maelstrom lo kort "Jeg ville somend bare tilbyde dig et arbejde" sagde han, smilede - rynkede panden, og nikkede mod pistolen "Og den der vil ikke have den store virkning alligevel" han så igen op på Deadpool, smilende.
|
|
|
Post by Deadpool on Mar 6, 2007 10:54:52 GMT -5
Deadpool kikkede lidt undrene på Maelstrom og valgte så at sænke sin pistol "et job? lad mig høre" sagde han bestemt og blev ved med at kikke på ham med stor mistro.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 6, 2007 11:39:46 GMT -5
Maelstrom smilede "Du har uden tvivl hørt, set og måske kæmpet mod de skyggevæsner der har overtaget nattelivet i byen?" Han nikkede kort, og fortsatte "Jeg vil finde ud af alt hvad der er at finde ud af omkring disse væsner - jeg betaler godt" sagde han, og så på deadpool - meget lavere end sigselv. Han rettede ryggen, og hans 280cm blev nu atter rigtig tydelige.
|
|
|
Post by Deadpool on Mar 6, 2007 12:04:02 GMT -5
Deadpool kikkede stadig en smule mistroisk på "hmm penge?.... Penge er godt, det kan jeg godt lide, lad mig høre" sagde Deadpool og lød helt manisk og knap så alvorlig som før "men hvorfor vil du have mig til det her og hvem fanden er du.... høje mand?" sagde han og gik lidt uroligt rundt på taget, han holdt dog øjnene på Maelstrom.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 6, 2007 12:32:31 GMT -5
Maelstrom smilede "Jeg er uden relevans - betragt mig som en videnskabsmand der gerne vil have informationer om disse væsner" Han smilede gådefuldt "Og jeg kan garantere dig MANGE penge"
|
|
|
Post by Deadpool on Mar 6, 2007 13:54:28 GMT -5
"jaja det er godt kom nu videre, jeg har sku ikke hele dagen" sagde han og lød nu en smule irriteret og travl, han stod og trippede lidt og han begynde at knække lidt med knoglerne i fingrene "hvad er det helt præsist du vil have mig til?" sagde handa han gerne ville have Maelstrom til at uddybe hans mission.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 6, 2007 14:05:29 GMT -5
Maelstrom smilede, og nikkede forestående "Jeg vil have dig til at rapportere al information du for om disse skyggevæsner til mig - om du så slås med dem, eller skaffer informationen af andre veje er ligemeget." han så afventende på ham.
|
|
|
Post by Deadpool on Mar 7, 2007 11:51:21 GMT -5
"hmmm ja hvorfor ikke" sagde Deadpool og grinte "men du må hellere have pengene for det her kommer til at koste klejner" sagde han og grinte endu engang.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 7, 2007 12:18:27 GMT -5
Maelstrom smilede "Penge er ikke et problem" Han studerede kort Deadpool - Han virkede meget krigerisk af udseende.
|
|