|
Post by The Grandmaster on Mar 8, 2007 16:02:52 GMT -5
GM grinte lidt og så på Dr. Strange "Når du en gang kommer forbi så skal du bare kigge ind! Døren står altid åben for dig! Selve verdens ende er lidt kedelig men man kan forme den ligesom man vil! Hvis du kommer forbi og har tid nok så kan du jo indrette et rum i mit hus! Jeg har masser af rum, det vil sige at udefra er der kun en dør men indeni er der uendeligt mange rum! Og selvom der er det kan man ikke blive væk!" Han grinte lidt og kiggede op i luften! Han havde fortalt lidt om der hvor han kom fra og han savnede det faktisk lidt selvom han til en hver tid bare kunne lave en portal der ledte ham derop!
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 8, 2007 16:06:35 GMT -5
DS nikkede, smilende "Det vil jeg gøre" sagde han kort, og betragtede så GM lidt "Er der noget du vil mig, siden du opsøger mig på denne måde? Ikke at æren at være i dit selskab ikke betyder noget, for det gør den" spurgte han
|
|
|
Post by The Grandmaster on Mar 9, 2007 9:45:36 GMT -5
GM smiler lidt til DS "Som sagt så er jeg bare ude for at finde ud af om folk er flinke imod hinanden! Jeg har endnu ikke rigtig fundet nogen der ikke er venlige imod hinanden! Mit mål er ikke at nedkæmpe skyggerne! Jeg vil bare finde deres mester og så finde ud af hvorfor de er her!" Han smilte lidt og kiggede så DS lige i øjnene "Jeg ville ikke dig noget direkte!"
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 9, 2007 9:47:23 GMT -5
DS nikkede "Jeg ville selv gerne have en lille snak med skyggernes leder - og finde ud af alt det her, det er jo katastrofalt, mildest talt"
|
|
|
Post by The Grandmaster on Mar 9, 2007 10:02:20 GMT -5
GM kiggedepå DS "Tja jeg vil nu bare gerne vide hvem det er! Jeg er ikke ligefrem den type der blander mig i hvad i går og laver hernede!" Han grinte lidt og så rejste han sig op "Jeg er bange for at jeg må se at komme videre! Tag denne kugle som et bevis på at have mødt mig. Den vil lyse for dig når mørket tætslutter dig mest!" Gm rækker en stor lysende krystal kugle over til DS. Kuglen var også en slags telefon så GM altid ville kunne komme i kontakt med DS hvis han altså havde kuglen på sig!
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 9, 2007 10:05:28 GMT -5
DS nikkede og tog mod kuglen "Jeg forstår.. Og mange tak" Han studerede kort kuglen, og brugte så en kort remse, og den var væk - teleporteret til hans mansion.
|
|
|
Post by The Grandmaster on Mar 9, 2007 10:09:15 GMT -5
Gm siger kort "Farvel Dr. Strange! Vi ses igen før eller senere!" Så vender han sig igen om og træder igennem en portal der kun er synlig i meget kort tid! The Grandmaster har teleporteret sig selv til sit hus bag verdens ende og der sidder han så som om intet er sket! Han er væk fra DS og alle de andre heltes rækkevide og ja væk det er han!
//out//
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 9, 2007 10:28:52 GMT -5
DS nikkede, han havde lige haft en yderst interessant samtale. Han rejste sig kort, strakte sig - og teleporterede sigselv derfra.
//out
|
|