|
Post by Dr. Strange on Mar 8, 2007 12:52:42 GMT -5
DS sad smilede, afslappet på en bænk - han havde netop dræbt et par skygger, han lænede sig tilbage og kiggede op i himlen. Han kunne fornemme at der skulle til at ske noget.
|
|
|
Post by The Grandmaster on Mar 8, 2007 12:56:36 GMT -5
The Grandmaster sad på en bænk et stykke fra DS og kiggede på ham! GM Var naturligvis i sin sædvanlige gammelmands forklædning og derfor trak han ikke særlig meget opmærksomhed. Han begyndte at gå over imod DS! Han kiggede hele tiden på ham men han vidste ikke hvad han skulle gøre når han engang var kommet derover! Han regnede med at han nok bare ville spørge om et spørgsmål og så måske gå videre hvis DS svarede det GM gerne ville høre!
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 8, 2007 12:58:25 GMT -5
DS så den gamle komme over mod sig, og fornemmede noget mærkeligt ved ham - men han som normalt kunne se igennem enhver forklædning kunne ikke se noget på den måde. Derfor følte han bare sympati for den gamle, fattige mand.
|
|
|
Post by The Grandmaster on Mar 8, 2007 13:05:01 GMT -5
Da den gamle mand var kommet helt en til DS følte Grandmaster noget anderledes ved den mand han stod foran og han vidste straks at det måtte være fordi han havde meget store kræfter! Derfor sagde han "Du skulle vel ikke have et par småpenge til en gammel fattig mand?" Gm elskede at spørge om det og hvis DS gav ham nogen penge ville han nok også sætte sig ned på bænken ved siden af DS! Men det var først hvis han gav ham nogen!
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 8, 2007 13:07:16 GMT -5
DS sukkede, og så ærgende op på manden "Jeg er ked af det, ven - men jeg har aldrig penge på mig" Han smilede venligt til den gamle, for at opmuntrere ham "Men er der noget andet jeg kan gøre for dig? fryser du ikke?" fortsatte han.
|
|
|
Post by The Grandmaster on Mar 8, 2007 13:11:08 GMT -5
Den gamle mand smiler til DS og siger så med en venlig stemme "Jo det gør jeg men jeg vil helst ikke trænge mig for meget på!" Han kigger lidt på DS og så sætter han sig ned ved siden af ham på bænken! Han studerer ham og prøver at læse hans kraft. Den viser sig at være meget stor i forhold til de mange andre superhelte der findes i byen! Meget meget stor endda! Han lader til at være sådan en som The Grandmaster ville have med i sin elite hvis han engang tog sig sammen til at lave en!
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 8, 2007 13:15:39 GMT -5
DS smilede bare til manden som han satte sig ned, han havde stadig den der underlige fornemmelse.. Var der noget specielt ved manden? DS lagde hånden på hans skulder, og mumlede nogle få ord. Et lille bål stod frem foran dem, eller rettere - foran den gamle, og selvom bålet var meget tæt på, så gjorde varmen ikke ondt, det eneste bålet gjorde var at varme. Det varmede ikke ligeså meget som et rigtigt bål, så ville de jo sidde og svede, men bålet varmede sådan så deres kropstemperatur stiger til normalen. (hvis de fryser) "Bedre nu?" Spurgte han, og fjernede sin hånd fra mandens skulder.
|
|
|
Post by The Grandmaster on Mar 8, 2007 13:21:08 GMT -5
Manden kiggede på DS og sagde "Ja meget! Mange tak! Du må være en superhelt eller sådan noget!" Manden smilte et stort tandsmil og i modsætning til hvad man ville have regnet med har manden helt hvide tænder! Han har ovenikøbet flere af dem end de fleste mennesker! Ham smiler til DS og han ved at DS synes at der er noget underligt ved ham!
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 8, 2007 13:24:28 GMT -5
DS rynker panden "Jaeh, det kan man godt sige." Efter at have set den gamles smil, spørger han endelige "Og hvad er du så? Du er ihvertfald ikke en normal gammel tigger" konstaterede DS, og rynkede igen panden, afventende.
|
|
|
Post by The Grandmaster on Mar 8, 2007 13:28:53 GMT -5
Gm knipser med fingrene og der sidder han så! Helt normal og blå som han nu engang er! Han smiler sit smil til DS igen og siger så "Lad mig introducere migselv, Jeg er The Grandmaster!" Han smiler endnu mere til DS og rækker hånden ud til ham! Han er overhoved ikke nogen tigger! Han er bare en der gerne vil vide hvordan jorden den nu engang er indrettet og hvorfor nogen folk er onde imod hinanden!
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 8, 2007 13:32:59 GMT -5
DS kniber øjnene sammen - Hovedet af Elders.. Her på jorden? utroligt. Han tog imod hånden "Så tvivler jeg ikke på at du allerede ved hvem jeg er, du - Leder af Elders. Men for en god orden's skyld" Han gav GM et tryk i hånden og sagde "Jeg er Dr.Strange - Sorceror Supreme i dette univers"
|
|
|
Post by The Grandmaster on Mar 8, 2007 14:18:15 GMT -5
Gm kigger på DS og så siger han "Ja det er da klart at du er Dr. Strange! jeg er ikke så god til navne men hvis jeg tænker mig om ved jeg da godt hvem du er! Det er en ære at møde dem!" Han vidste ikke hvorfor men han syntes det var en ære ligemeget hvem han mødte! Han kiggede på DS og så smilte han! Dr. Strange i egen høje person! Sorceror Supreme! GM vidste ikke helt hvorfor men han havde en lille fornemmelse af at ham Dr. Strange virkelig var kraftfuld i forhold til alle dem på hele planeten men alligevel ikke noget i forhold til Eldersne! Men okay hvem var også det?
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 8, 2007 15:40:47 GMT -5
DS smilede, men undrede sig - hvorfor synes Gm at det var en ære at møde ham? æren var helt på hans side. Han trak sin hånd til sig "Hvorfor er du taget til denne planet? Har skyggerne også trukket Dem hertil, Grandmaster? Det er grunden til at jeg kom"
|
|
|
Post by The Grandmaster on Mar 8, 2007 15:50:11 GMT -5
The Grandmaster kiggede på Dr. Strange og smilte "Ja det tror jeg! Jeg er her egentlig kun for at finde ud af hvem der har udsendt dem og af hvilken grund! Jeg har ikke tænkt mig at blive her længere end højst nødvendig selvom her egentlig er temmelig hyggeligt! Husk mig lige på at jeg skal have lavet et "Jorden" rum i min bunker oppe bag verdens ende!" GM puffede DS i siden og smilte til ham! Han jokede lidt men han havde rent faktisk et hus ude bag verdens ende!
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 8, 2007 15:55:10 GMT -5
DS smilede bare til ham, og undrede sig samtidig over at sidde her med en Elder - Den mest magtfulde af dem, og at han sad og lavede sjov. "Det må jeg se engang.. Verdens Ende" DS havde endnu tilgode at se verdens ende, han havde set næsten alle andre stedet i hele alle dimensioner. "Men hyggeligt siger du? Det er der vel, hvis man ser bort fra hverdagen.. Selv uden skygger skulle de se det kaos der hersker på denne planet. Alle mennesker er grådige, og vil næsten gøre hvad som helst for penge. Det betyder at selvom der er kommet skygger, som dræber alle mennesker de ser, så er mordtallet faldet.
|
|