|
Post by Galactus on Mar 17, 2007 7:42:53 GMT -5
"Det er vidst kun en lille del af dine kræfter du kan bruge, Satana - Det ved vi begge.." sagde han, og så ned på hende - han var en del højere, selvom han kun var 2M høj. "Men mine er langt fra.." sagde han, og voksede så - indtil han var omkring 30M høj, og hans ben gik fra den ene kant til den anden, på bygningens top. Han så udover byen.
|
|
Satana
Junior Member
|
Post by Satana on Mar 17, 2007 7:46:59 GMT -5
" tillykke men medmindre du vil starte en kamp er mine kræfter ligegyldige mumlede hun og så på ham
|
|
|
Post by Galactus on Mar 17, 2007 7:48:46 GMT -5
(hun kan jo ikke bare se på ham - han er jo kæmpestor, hvis hun 'ser på ham' så står hun jo og kigger ind i hans skinneben)
"Det har aldrig været intentionen" lød en høj rumlende røst oppe fra luften, fra hans ansigt. "Men du ligger godt nok op til det - ignorante barn" fortsatte stemmen.
|
|
Satana
Junior Member
|
Post by Satana on Mar 17, 2007 7:52:42 GMT -5
(hun ser bare på ham et eller andet sted ) hun fnøs " jeg er ikke noget barn " hun løftede hænderne for at gøre sig klar til at teleportere
|
|
|
Post by Galactus on Mar 17, 2007 7:54:38 GMT -5
(ok ) Galactus lo højt, og latteren fik bygningen under dem til at ryste. "Jamen lille Satana - Du er jo et barn" sagde han, og bøjede hovedet forover, og så ned på hende, intetsigende.
|
|
Satana
Junior Member
|
Post by Satana on Mar 17, 2007 7:56:59 GMT -5
hun så op på hans ansig og smilte så drillende " og du kunne godt bruge et par pebermynte pastiller " og viftede med den ene hånd foran næsen somom han havde dårlig ånde og forsvandt
//oit
|
|
|
Post by Galactus on Mar 17, 2007 7:58:21 GMT -5
Galactus, irriteret over hendes spydige kommentarer, vendte nu opmærksomheden mod der hvor X-23 havde hopper ind af et vindue. Han teleporterede sig ind i rummet ved vinduet, og så så på X-23, det nok ville være lidt overrasket over at se ham. Han var igen 2M høj.
|
|
X-23
New Member
|
Post by X-23 on Mar 17, 2007 8:09:23 GMT -5
Laura havde lagt mærke til at der var blevet stille. Hun gik hen til vinduet og så op, der var ingen. Laura vendte sig igen om, og blev chokeret over at se Galactus i rummet. Hun udløste igen sine kløer og gjorde sig klar ti lat kæmpe hvis det blev nødvendigt.
|
|
|
Post by Galactus on Mar 17, 2007 8:16:53 GMT -5
Galactus smilede til hende, venligt - hende her så farlig ud, og de farlige var somregel de mest venlige. "Goddag Våben X-23, eller Laura hvis du vil" sagde han "Bare glem knivene, de hjælper dig alligevel ikke hvis det nu er" han smilede venligt, mens han alligevel kom med sådan en udtalelse.
|
|
X-23
New Member
|
Post by X-23 on Mar 17, 2007 8:24:34 GMT -5
Laura knurrede, "Jeg. Er ikke. Et vvåben!" råbte hun vredt og skar sig igennem et skrivebord for at afreagere. Blodet dunkede i hendes hovede, og en nærve pulserede i hendes tinding.
|
|
|
Post by Galactus on Mar 17, 2007 8:27:03 GMT -5
Galactus viftede sådan 'slap nu af' med hånden. "Rolig nu, kære barn - jeg mente det ikke på den måde" hab forsøgte at få hendes opmærksomhed, og smilede venligt.
|
|
X-23
New Member
|
Post by X-23 on Mar 17, 2007 8:53:03 GMT -5
Laura stod bare på samme måde som før, let forøverbøjet, kløerne fremme, og fødderne godt og solidt plantet på jorden. "Jeg er rolig!"
|
|
|
Post by Galactus on Mar 17, 2007 9:18:33 GMT -5
Galactus grinede kort "Nej du er da ej, du forventer - eller afventer en angreb fra mig. Det kommer ikke.." han smilede "Men forbliv endelig sådan, enhver med en smule hjerne, lader sig ikke blive overrasket.
|
|