Satana
Junior Member
|
Post by Satana on Mar 17, 2007 6:50:24 GMT -5
Satana stod på toppen af af empire state building helt oppe på sendemasten og selvom det blæste stod hun med umenneskelig balance og fortrak ikke en muskel hun stod og kiggede ud over byen
|
|
|
Post by Galactus on Mar 17, 2007 6:53:54 GMT -5
Galactus dukkede op foran hende, han smilede - og hans øjne lyste. Han var omkring 5 meter fra hende. "Nu er helvedes skabninger også kommet til New York" tænkte han og sagde så "Satana.." i et alvorligt tonefald.
Han havde antaget en højde på 2 meter.
|
|
X-23
New Member
|
Post by X-23 on Mar 17, 2007 7:00:38 GMT -5
Laura gik rundt nede på jorden, med en brun rygsæk over skulderen. Hun så op og kneb øjnene sammen, til dels for solen, til dels for at forbere hendes allerede meget gode syn, til det var de to person oppe på toppen af bygningen stadig meget små for hendes øjne. *snikt* Laura udløste de kløer hun havde i hænderne, og ledte diskret efter at sted hun kunne klatre, da hun fandt det, sprang hun op og begravede kløerne i bygningen. Hun udløster derefter også kløerne i fødderne, og begyndte i en rasende fart at klatre mod toppen.
|
|
Satana
Junior Member
|
Post by Satana on Mar 17, 2007 7:02:19 GMT -5
satna så på ham sukkede " dims.. " og så ned på personen på vej op af bygningen hun vendte ryggen til galactus og kastede et blik ud over bvyen igen hvad var det hun kunne mærke hvad var det hun ledte efter
|
|
|
Post by Galactus on Mar 17, 2007 7:04:21 GMT -5
"Du vover ikke at vende mig ryggen" sagde Galactus irriteret, han var ved at få nok af disse latterlige ignorante jordboere - Også selvom de kom fra helvedes planer, var de menneskelige - og i dette tilfældre jordboere.
|
|
X-23
New Member
|
Post by X-23 on Mar 17, 2007 7:07:02 GMT -5
Laura fortsatte sin klarten, hun vidste at hen var blevet opdaget, og flere mennesker på gaden råbte og pegede op. Men hun var ligeglad, hun ville bare vide hvad der foregik. Hvorfor skal folk altid reagere så hårdt?
|
|
Satana
Junior Member
|
Post by Satana on Mar 17, 2007 7:08:46 GMT -5
hun stod stadig med ryggen til ham " så siger vi det... hør... jeg har virkelig ikke tid til at diskutere hvovidt jeg vender mig eller ej " hun vendte sig om og så på ham ligeså vel som ham var hun træt af folk med storheds vanvid der bare fordi de er stærke tror de hersker over alle andre
|
|
|
Post by Galactus on Mar 17, 2007 7:13:33 GMT -5
Galactus grinede højt, en ondt kold latter. "Lad være med at lege med hvad du ikke forstår" sagde han i et koldt tonefald. Han lukkede kort øjnene, og en lille boks dukkede pludselig frem rundt om Satana - Den havde et enkelt lufthul så hun kunne trække vejret, men var ellers lavet af et metal som ikke blev berørt af ild. Da det ikke var lydisoleret fortsatte Galactus "Forstår du, barn?" spurgte han. boksen var gennemsigtig, og han slog igen en latter op. (Boksen er sådan så Satana kan gå rundt derinde, med 1 meter til hver side fra hendes nuværende placering.. Bare rolig, skal nok tage den væk i næste indlæg )
|
|
X-23
New Member
|
Post by X-23 on Mar 17, 2007 7:19:28 GMT -5
Laura satte farten op. Hendes sanser gik amok, hun vidste at der var noget galt. Da hun endlig var i en vinkel der tillod hende at se hvad der sket satte hun farten yderligere op, da hun endelig var nået til toppen på bygningen, stod hun nærmest som lammet, men hendes træning holdt hende skarp i hovedet, det der skete her, var absolut ikke normalt efter hendes tanker.
|
|
Satana
Junior Member
|
Post by Satana on Mar 17, 2007 7:21:47 GMT -5
satana fnøs " jeg leger ikke men fint så lad os tage den forfra... dav jeg hedder satana og du er..? " sagde hun og lagde armene over kors
|
|
|
Post by Galactus on Mar 17, 2007 7:24:00 GMT -5
Galactus lo, og boksen der holdte Satana indelukket forsvandt igen. "Hvad er der med dig, Dæmon ? Jeg er ikke i humør til dine latterlige påfund og underlige attitude" sagde han alvorligt. "Men kender du ikke mig? Din far gør" spurgte han
|
|
X-23
New Member
|
Post by X-23 on Mar 17, 2007 7:25:53 GMT -5
Laura tog sig sammen, hun løb hen til kanten og sprang ned mod et vindue, som hun smuttede ind af, der var ingen grund til at starten en kamp med nogen der højst sandsynligt var stærkere end sig selv. Hun stod lidt i vindueskarmen for at få luft.
((i skriver bare videre.. jeg kommer om lidt))
|
|
Satana
Junior Member
|
Post by Satana on Mar 17, 2007 7:26:25 GMT -5
¨" hmm stor... mærkelig dragt... lysende øjne... du skulle vel aldrig være galactus? du har givet min far en del arbejde... " hun så på ham galactus havde udryddet flere planeter og det var kun mennesker der troede helvede kun var for mennesker men helvede var nu engang en dimension for alle døde
|
|
|
Post by Galactus on Mar 17, 2007 7:28:33 GMT -5
"Gør du nar af mig?" spurgte han, og slog endnu engang en latter op. "Meget opfindsomt, kære Satana" sagde han og så kort op og ned af hende. "Dine kræfter duer kun i din egen dimension.. Er du ikke magtesløs her?" spurgte han så endeligt.
|
|
Satana
Junior Member
|
Post by Satana on Mar 17, 2007 7:39:56 GMT -5
" hvorfor tror alle det? nej langt fra men jeg vil ikke slås med dig selvom jeg kan komme tilbage så meget jeg vil så er det ikke rart at dø... " sagde hun med en svag latter alle troede at hendes kræfter kun virkede i hendes egen verden
|
|