|
Post by Carnage on Mar 4, 2007 13:51:00 GMT -5
"Det er fordig jeg er så betaget af din skønhed, ikke andet" sagde han, og smilede indgående til hende. "Hvad vil du gerne snakke om, så skal jeg gøre mit bedste" afsluttede han, smilende.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 4, 2007 13:52:45 GMT -5
Felicia viftede ham lidt af. "Du behøver ikke at sige alt det der," sagd ehun med et let smil. Hun havde været smigret af det den første gang, men hun brød sig ikke om at få det at vide flere gange efter hianden - så blev det bare vammelt. "Kan du ikke fortælle mig om dig selv? Blandt andet hvorfor du er i New York nu?"
|
|
|
Post by Carnage on Mar 4, 2007 13:55:20 GMT -5
Carnage smilede "Jeg hedder Jack Jimmons, er 21 år" Han så hende i øjnene, og kneb sine lidt sammen "Og jeg er i New York for at komme væk fra Washington, såre simpelt." Han smilede, var der mere hun ville vide?
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 4, 2007 13:57:45 GMT -5
"Du kunne måske ikke lide Washington?" spurgte Felicia med et skævt smil og så indgående på sig, før hun løftede sit glas til munden. Denne gang, fik hun drukket noget mere af sin øl, fordi hun havde en sød smag i munden der blev trættende efterhånden.
|
|
|
Post by Carnage on Mar 4, 2007 14:00:07 GMT -5
Ham smilede og rynkede panden "Joeh, men de gamle boede der, efterhånden ret trættende gamle.." Han studerede hende kort, han kunne ikke bedømme hendes alder overhovedet "Hvor gammel er sådan en som dig så?" Han smilede venligt.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 4, 2007 14:01:45 GMT -5
"Lidt ud over det hele, hvad?" sagde Felicia med et let smil og satte glasset fra sig på bordet igen. "Lige så ældgammel som du," sagde hun med et kort glimt i de blågrønne øjne, før det forsvandt igen.
|
|
|
Post by Carnage on Mar 4, 2007 14:03:35 GMT -5
"Fedt nok" sagde Carnage og smilede indgående til hende, han var snart færdig med sin pizza og så nu hvor lidt hun havde spist af sin "Kan du ikke lide det, eller hvad?" Han så en smule bekymret ud.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 4, 2007 14:05:08 GMT -5
Felicia smilede undskyldende. "Jeg er bare ikke så sulten, så det går lidt langsomt," undskyldte hun sig med, med skyndte sig derefter at få skåret sig en bid, som hun fik klemt ned.
|
|
|
Post by Carnage on Mar 4, 2007 14:06:38 GMT -5
Hvorfor bestilte hun så en pizza, og ikke en salat? tænkte Carnage mens han reaktion udadtil var langt mere venlig "Nåh okay, sådan har vi det jo alle engang imellem" sagde han forstående, og smilede til hende. Han var blevet færdig med sin pizza.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 4, 2007 14:09:26 GMT -5
Felicia fik skam også spist op, det tog hende bare et par minutter længere end ham. "Kan du have ret i," sagde hun med et let smil. "Jeg synes bare, det er uhøfligt at lade folk spise alene. De fleste bryder sig ikke om det heller," tilføjede hun, selvom hun alligevel havde på fornemmelsen, han ikke rigtig var en af dem.
|
|
|
Post by Carnage on Mar 4, 2007 14:11:31 GMT -5
Han nikkede venligt "Egentlig en meget høflig grund så" sagde han, og betragtede hende lidt. Han fik tjeneres opmærksomhed, som snart hentede tallerkner "De har åbenbart ingen desserter herinde, konstaterede han, siden de ikke fik 2 nye menukort, eller fik det tilbudt.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 4, 2007 14:14:30 GMT -5
"Niks," istemte Felicia derefter og lagde endnu engang albuerne på bordet foran sig. Hun fik tømt sin øl lidt efter, bare for at den ikke skulle stå tilbage, når hun gik. "Det gør nu ikke mig så meget."
|
|
|
Post by Carnage on Mar 4, 2007 14:16:01 GMT -5
Carnage smilede, han havde stadig ikke tømt sin øl. Han gjorde hende kunsten efter, og snart kom tjeneren med regningen. Carnage smilede og betalte ham, men gav minimale drikkepenge. Tjeneren gik fornærmet derfra.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 4, 2007 14:18:52 GMT -5
Felicia smågrinede lidt. "Så må han lære at være mere imødekommende," pointerede hun med et let smil og så kort efter den fornærmede tjener, der forsvandt gennem en svingdør. Hun smilede dernæst til Carnage.
|
|
|
Post by Carnage on Mar 4, 2007 14:21:59 GMT -5
"Præcis" konstaterede Carnage, og rejste sig fra sin stol. Han ventede på at hun også rejste sig.. og hvad skulle der så ske? Hun virkede ikke til at bryde sig så meget om ham, eller hvordan? Carnage havde ikke helt kunne læse hende, men hun havde været en smule smigret. Han vidste ikke hvad han skulle tænke, ligenu afventede han bare at hun rejste sig.
|
|