|
Post by Carnage on Mar 4, 2007 11:43:44 GMT -5
Carnage nikkede kort, og spurgte så "Har du et eller andet sted du gerne vil hen, eller? - Jeg må indrømme at jeg ikke kender byen så godt" Han smilede lidt forlegent til hende, og så ned i jorden.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 4, 2007 11:45:02 GMT -5
"Der er nok syvhundrede forskellige steder på Manhatten, så mon ikke, vi finder et eller andet, hvis vi bliver ved med at gå?" sagde Felicia med et lille smil. Det var nu ikke rigtig meningen at spørgsmålet skulle besvares.
|
|
|
Post by Carnage on Mar 4, 2007 11:46:17 GMT -5
Carnage nikkede og smilede glad til hende, og gjorde så mine til at gå ned af en gade, hvorefter - da hun forstod, han begyndte at gå, side om side med hende selvfølgelig.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 4, 2007 11:47:31 GMT -5
"Du kommer måske ikke fra Manhatten, siden du ikke er så god til at finde rundt?" spurgte Felicia, blot for at sige noget. Selvom byen larmede meget, var tavshed ikke noget hun brød sig stort om.
|
|
|
Post by Carnage on Mar 4, 2007 11:50:01 GMT -5
"Nix, jeg er ikke herfra.." Som han skulle fortsætte så han en restaurant på hjørnet af gaden 'Lugis Restaurante' italiensk, tydeligvis. Han nikkede over mod den, så hun rettede blikket den vej, og spurgte "Hvad siger du, er det okay?" Han smilede til hende.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 4, 2007 11:52:15 GMT -5
Felicia vendte kort blikket derover. "Helt fint," sagde hun med det samme neutrale smil som før. Hun fulgte stadig efter ham. "Hvor er du så fra?"
|
|
|
Post by Carnage on Mar 4, 2007 11:54:21 GMT -5
Carnage smilede, og hans hjerne arbejdede på højtryk "Jeg er fra Washinton, født og opvokset der vil det sige.." Han smilede til hende som de gik, venligt. "Hvad med dig? Har du boet i new york hele dit liv?" De kom hen til døren, som han åbnede og holdte for hende, og gik ind bag ved hende.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 4, 2007 11:58:04 GMT -5
"Ah, så er det mere forståeligt at du ikke kan finde rundt - tak," tilføjede Felicia da han holdt døren. Hun smuttede hurtigt ind og ventede lidt på ham før hun fortsatte videre ind. "Jeg er født i Queens, så mon ikke?" sagde hun dernæst med et smil.
|
|
|
Post by Carnage on Mar 4, 2007 12:01:29 GMT -5
Carnage smilede, og gik hen til receptionen - de fik anvist et bord til 2, og Carnage tog stolen ud til Felicia, på ridderlig manér, så hun kunne sætte sig. Han smilede.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 4, 2007 12:03:43 GMT -5
"Det var da frygteligt, så galant du er - til trods for en 'nede tid'," sagde Felicia med en kort latter. Hun tog dog hurtigt plads og trak selv stolen ind, hvorefter hun hang jakken på stoleryggen.
|
|
|
Post by Carnage on Mar 4, 2007 12:05:30 GMT -5
Carnage grinede med hende som hun grinende, og satte sig selv ned - smilende. Han så hende i øjnene og så ud som om han skulle sige noget, men så blev han afbrudt af tjeneren, der kom med 2 menukort. Carnage vendte sig mod ham og smilede "Tak" Og tog imod menukortet.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 4, 2007 12:10:16 GMT -5
Felicia tog imod sit eget kort og smilede venligt til tjeneren, før han forduftede igen, for at lade dem bestemme i fred, hvad de ville have. Nogle steder blev de der tjenere bare stående, Felicia var ret taknemmelig for at dette ikke var et af de steder. "Ville du sige noget?" spurgte Felicia og så kort op på den anden, før hun sænkede blikket til menukortet.
|
|
|
Post by Carnage on Mar 4, 2007 12:12:46 GMT -5
Carnage så kort op på hende, og slog så igen blikket ned i menukortet mens han sagde "Nej, det er ligemeget" Efter at have siddet i et minuts stilhed, ca. kom tjeneren over, og spurgte til deres drikkevarer. "Jeg vil gerne have en stor øl" Sagde Carnage smilede, og så afventende over på Felicia.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 4, 2007 12:14:44 GMT -5
"Jeg tror bare, jeg skal have det samme," sagde Felicia med et let smil. Hun havde slet ikke læst kortet igennem, bare kigget på den uden at se, hvad der egentlig stod, da hun faktisk overhovedet hverken var sulten eller tørstig. Hun tvivlede gevaldigt på om hun ville kunne drikke 'en stor øl'.
|
|
|
Post by Carnage on Mar 4, 2007 12:16:00 GMT -5
Tjeneren nikkede, og tog imod deres menukort "Tak" sagde han kort, og gik så væk igen. Carnage så på Felicia, studerede hendes øjne "Hvad laver du til dagligt?" Spurgte han smilende.
|
|