|
Post by Pandora on Apr 8, 2007 13:02:28 GMT -5
Pan kom gående. Hun havde sin hvide tank top ppå og sine militær hænerøvs bukser på. Hun havde lagt en grøn og rolig make up.. Hun havde lige været ude at danse og var nu på vej... et eller sted hen. Hun gik rolige skridt. Hun mødte en af sine venner, Mathew. Han piftede efter hende, og hun vendte sig om. HUn grinte lidt da hun så ham. De omfavnede hinanden kort og slog knytnæverne mod hinanden. De snakkede kort sammen og gik så hver til sit.
|
|
Juggernaut
Junior Member
Im The JuggerNaut Bitch!
|
Post by Juggernaut on Apr 8, 2007 13:35:46 GMT -5
Juggernaut kommer gående med en stor frakke ud over sig og ser de to der omfavner hinanden osv. og ser på pigen der gav knytnæven til ham den anden. han kigger lidt på sin egen næve og smiler for sigselv og kigger så på pigen igen.
|
|
|
Post by Pandora on Apr 8, 2007 13:38:16 GMT -5
Hun så det store brød der kiggede på hende.. HVordan fanden kunne man blive SÅ stor? Hun smilte kort til ham. Hende grønne kasket lå på skrå over hendes hovede (som på billede). Nogle frække tanker løb kort gennem hendes hoved. Hun smilte , mens hun så lidt op og ned af ham.
|
|
Juggernaut
Junior Member
Im The JuggerNaut Bitch!
|
Post by Juggernaut on Apr 8, 2007 13:39:39 GMT -5
Han kiggede lidt på hende og gik hen imod hende...det ku godt virke lidt truende med sådan en stor fyr men han mente hende intet ondt Han smilte lidt "Davs" siger han kort
|
|
|
Post by Pandora on Apr 8, 2007 13:51:28 GMT -5
Hun stod og kiggede op på ham. Hun var selv ret lille.. Og han var bare kæmpe stor! Det så lidt sjovt ud. "Hejsa flotte" sagde hun - med et glimt i øjet.. Hun følte sig ikke skræmt af ham.. Der skulle sgu meget til at skræmme hende.
|
|
Juggernaut
Junior Member
Im The JuggerNaut Bitch!
|
Post by Juggernaut on Apr 8, 2007 13:52:37 GMT -5
Han smiler lidt over ordet flotte...det havde han ik hørt længe "Flotte?" siger han og griner lidt "Er du blind?" siger han og vifter en hånd foran hende's øjne "eller er du bare sarkastisk?" han griner lidt og begynder at gå i et langsomt tempo ned af gaden
|
|
|
Post by Pandora on Apr 8, 2007 14:03:02 GMT -5
HUn grinte "Mangel på selvværd hva?" sagde hun efter ham. Hun strøg en hånd gennem hendes lyse lange hår. Hun så efter ham, valgte selv at gå den anden vej.
|
|
Juggernaut
Junior Member
Im The JuggerNaut Bitch!
|
Post by Juggernaut on Apr 8, 2007 14:04:04 GMT -5
han stoppede op *Mente hun det?* Han gik samme vej som hende og sagde "Mente du det du sagde?" han kiggede ned på hende og tænkte lidt over det hun havde sagt
|
|
|
Post by Pandora on Apr 8, 2007 14:09:07 GMT -5
hun smilte "Jeg mener altid det jeg siger.. Var du grim havde jeg sagt det" sagde hun - stadig med et glimt i øjet.. Hun så lidt på ham, han var ikke grim.. Hun rettede på en løs hårlok, og så igen op på ham.
|
|
Juggernaut
Junior Member
Im The JuggerNaut Bitch!
|
Post by Juggernaut on Apr 8, 2007 14:18:27 GMT -5
"det var bare første gang jeg havde hørt det" siger Juggernaut og kigger på den smukke pige "Men hvad laver en pige som dig så her?" siger han og går i hendes tempo ned af gaden
|
|
|
Post by Pandora on Apr 8, 2007 14:34:48 GMT -5
Hun tog dette som en fornærmelse "Hvad mener du?" spurgte hun. HUn så litdt skeptisk på ham. SOm om hun ikke kunne klare sig i byen om natten..?
|
|
Juggernaut
Junior Member
Im The JuggerNaut Bitch!
|
Post by Juggernaut on Apr 8, 2007 14:42:02 GMT -5
"jeg har ik set dig her før? jeg er bare nysgerrig jeg mener det er ik mange kvinder man ser gå ude om natten heromkring" juggernaut kigger lidt på hende Prøvede hun at virke truende?
|
|
|
Post by Pandora on Apr 8, 2007 14:50:48 GMT -5
"Jeg er på vej hjem" ... "Men hey.. Bare fordi man ikke er mutant kan det altså godt lade sig gøre at klare sig selv" sagde hun og så det på ham.. Hun smilte kort..
|
|
Juggernaut
Junior Member
Im The JuggerNaut Bitch!
|
Post by Juggernaut on Apr 8, 2007 15:06:27 GMT -5
"Det sagde jeg heller ikke" siger Juggernaut og kigger lidt på pigen "Alle kan klare sigselv men altså det er trods alt svære at slå en mutant end et menneske ihjel ik?" Juggernaut kigger frem for sig og menneskerne er ved at gå hve til sit og hjem ku han se på det hele!
|
|