|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 11:17:35 GMT -5
Dr.Strange nikkede "Det er den bedste nyhed du kunne have givet mig" sagde han og smilede, han ville nødigt se New York ødelagt på grund af Phoenix' blodlyst.
|
|
Phoenix
Junior Member
Fear the Phoenix Force!
|
Post by Phoenix on Mar 7, 2007 11:31:18 GMT -5
Hun smilte og sagde så: "Han er faktisk ikke så slem" og sukkede kort
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 11:35:16 GMT -5
Dr.Strange betragtede hende kort "Til det har jeg så mine tvivl, jeg har mødt flere af hans former, og afskyggelser - og ikke mindst hørt om dem, og hørt hvad han har gjort." Han smilede venligt "Men hvad ved jeg, jeg er jo ikke besat af ham - dog vil jeg sige at jeg ved én ting, det er om hans sind.." Han rynkede panden "Og det er at det er kaotisk - Han er utilregnelig"
|
|
Phoenix
Junior Member
Fear the Phoenix Force!
|
Post by Phoenix on Mar 7, 2007 11:37:48 GMT -5
Hun smilte så og sagde: "Måske er det kaosset i hans sind der gør ham nem at tøjle for mig, vi er komplette modsætninger, det er nærmest som om vi passer sammen, orden og kaos" hun sukkede igen da hun manglede noget at lave og kiggede så på den gode doktor igen
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 11:40:13 GMT -5
Dr.Strange nikkede, hvis hun virkelig var Phoenix modsætning, havde hun måske en pointe "Interessant" sagde han kort, og lænede sig tilbage på bænken igen, havde hun slet intet at sige?
|
|
Phoenix
Junior Member
Fear the Phoenix Force!
|
Post by Phoenix on Mar 7, 2007 12:38:15 GMT -5
Hun smilte igen og sagde: "Nok om mig og mine problemer, hvad med dig?" hun kiggede indgående på ham "Hvorfor interesserer du dig for mig?"
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 12:41:50 GMT -5
Dr.Strange smilede "Det er ganske simpelt - det er fordi du er Phoenix" Han nikkede kort for sigselv, og lænede sig igen tilbage.
|
|
Phoenix
Junior Member
Fear the Phoenix Force!
|
Post by Phoenix on Mar 7, 2007 12:44:16 GMT -5
Hun sukkede "Det kan godt være at jeg er Phoenix, men det er lidt unfair at du ved en masse om mig og jeg intet ved om dig" sagde hun og så bebrejdene på ham
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 12:46:57 GMT -5
"Jeg er den mest magtfulde dødelige i dette univers, tør jeg godt sige" sagde han og smilede "Har jo allerede sagt at jeg er Sorcerer Supreme i dette univers, dermed udnævnt til den mest magtfulde magibruger i universet"
|
|
Phoenix
Junior Member
Fear the Phoenix Force!
|
Post by Phoenix on Mar 7, 2007 12:50:08 GMT -5
Hun smilte "Det er så en ting jeg ved om dig..." sagde hun "Men dødelig er nøgleordet, du kan dø, men det vil være ekstremt svært at komme ind på livet af dig og så dræbe dig også ikke?"
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 13:06:25 GMT -5
Dr.Strange nikkede "Jo, for ikke at kalde det 'lettere umuligt" Han smilede venligt til hende, var der mon mere hun ville vide?
|
|
Phoenix
Junior Member
Fear the Phoenix Force!
|
Post by Phoenix on Mar 7, 2007 13:41:29 GMT -5
"Er der noget du vil fortælle?" spurgte hun og kiggede ham indgående i øjnene. En form for ild kunne ses brænde bagved hendes pupiller men det var der kun kort da Phoenix blev sat på plads igen
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 14:06:05 GMT -5
Dr.Strange smilede venligt "Næh, det er der egentlig ikke" Han lænede sig atter tilbage på bænken, og så nu op i himlen.
|
|
Phoenix
Junior Member
Fear the Phoenix Force!
|
Post by Phoenix on Mar 7, 2007 15:40:15 GMT -5
Hun sukkede og så på ham "Er du nu helt sikker?"
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 15:43:01 GMT -5
Dr.Strange smilede, og nikkede mens han svarede "Ja, jeg siger skam sjældent noget uden at være sikker" Han ventede lidt inden han fortsatte "Er der noget du vil vide? Jeg stiller min viden til rådighed"
|
|