Phoenix
Junior Member
Fear the Phoenix Force!
|
Post by Phoenix on Mar 7, 2007 10:37:03 GMT -5
Phoenix vandrede rundt som hun plejede at gøre og gik og så på byen. Lige meget hvor meget hun gik rundt og kiggede fandt hun altid noget nyt at kunne kigge på. Hun fandt sig en bænk og satte sig på den og sukkede kort *Jeg keder mig egentlig* tænkte hun
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 10:39:18 GMT -5
Dr.Strange kom flyvende hen mod hende, han havde set hende på afstand - og kunne nu mærke hendes tilstedeværelse. Han satte sig ned ved siden af hende, velvidende at Phoenix nok godt kendte ham. Han drejede hovedet mod hende "Jean Grey.." Han smilede "Phoenix" Sådanne ting gik ikke hans øre forbi.
|
|
Phoenix
Junior Member
Fear the Phoenix Force!
|
Post by Phoenix on Mar 7, 2007 10:42:39 GMT -5
Hun stivnede kort og vendte så hovedet imod ham. "Hvor kender du mit navn fra?" spurgte hun overrasket og kiggede indtrængende på ham Det var jo ikke ligefrem alle og enhver der kendte hendes lille hemmelighed; Phoenix...
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 10:45:22 GMT -5
"Jeg har mine kilder" Svarede han og smilede, Evigheden(Eternity - skaberen af liv) havde fortalt ham det. "Jeg er Doctor Strange, Den Supreme Troldmand i dette univers(Sorcerer Supreme). Derfor går disse ting ikke mit øre forbi"
|
|
Phoenix
Junior Member
Fear the Phoenix Force!
|
Post by Phoenix on Mar 7, 2007 10:49:33 GMT -5
Hun sukkede "Hvorfor kan ingen holde tæt mere" sagde hun "Det var da en smule irriterende" Hun kiggede ned i jorden og så på Strange igen "Bare fordi jeg er den jeg er..." tilføjede hun
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 10:52:17 GMT -5
"Din gave er jo ikke en negativ ting, med mindre at du bruger den sådan" Han smilede til hende "Jeg formoder at du bruger den i det gode's tjeneste, ikke?"
|
|
Phoenix
Junior Member
Fear the Phoenix Force!
|
Post by Phoenix on Mar 7, 2007 10:54:08 GMT -5
"Lige for tiden bruger jeg den slet ikke" sagde hun sandfærdigt "Jeg har ikke haft brug for det" Hun smilte kort og sagde så: "Og hvis jeg gjorde ville jeg jo have et lille problem med at skulle vælge en side da mine kræfter jo er en blanding af mange forskellige ting"
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 10:55:22 GMT -5
"Det ved jeg" svarede Dr.Strange kort, før han fortsatte "Det siges jo at man skal have et hjerte af guld, for at kunne stå imod, når Phoenix vil dræbe"
|
|
Phoenix
Junior Member
Fear the Phoenix Force!
|
Post by Phoenix on Mar 7, 2007 10:59:28 GMT -5
"Siger hvem?" sagde Phoenix nysgerrigt da hun egentlig ikke kendte så meget til hvad folk gik og sagde om hende
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 11:01:02 GMT -5
Dr.Strange smilede bare gådefuldt til hende, og svarede ikke "Men altså - disse kræfter? Kommer de af sigselv, eller skal du aktivere dem? Eller bærer du rundt på dem hele tiden?"
|
|
Phoenix
Junior Member
Fear the Phoenix Force!
|
Post by Phoenix on Mar 7, 2007 11:03:02 GMT -5
"Jeg ved det ikke helt" sagde hun med et suk "Nogle gange kommer de bare af sigselv andre gange har jeg komplet kontrol over dem, og andre gange igen, tja, så er de der bare, som en form for passiv beskyttelse der træder i kraft når jeg har brug for det"
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 11:06:18 GMT -5
Dr.Strange fik et fjernt blik i øjnene, mens han sagde "Jaså, yderst interessant" Han lænede sig tilbage, og studerede gaden - der var ikke just mange ude længere, ikke med alle drabene. "Du må være stærk, og kæmpe imod Phoenix" Han ventede kort før han fortsatte "For hvis du for kontrol over hans kræfter, så er du istand til at gøre alt!" Han så tilbage på hende, han var nærværende igen
|
|
Phoenix
Junior Member
Fear the Phoenix Force!
|
Post by Phoenix on Mar 7, 2007 11:08:49 GMT -5
Hun så forvirret ud nu "Kontrol over hvis kræfter?" spurgte hun forvirret *Hvem snakked den mand om?* tænkte hun *Helt normal er han i hvertfald ikke, selv ikke efter mutant skala*
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 11:10:45 GMT -5
Dr.Strange smilede "Du er vel klar over at Phoenix har overtaget din krop, Jean - og til gengæld har han foræret dig sine kræfter. Dette er en stor gave, men du må kæmpe med hans sind, som du uden tvivl har gjort før"
|
|
Phoenix
Junior Member
Fear the Phoenix Force!
|
Post by Phoenix on Mar 7, 2007 11:16:39 GMT -5
"Jo det ved jeg godt at han har" sagde hun "Men bare rolig, han er sat i skak lige for tiden" hun smilte kort og tænkte: *Eller også er jeg* Hun sukkede så og kiggede ud over Times Square, der var virkelig ikke mange mennesker ude mere
|
|