|
Post by She Hulk on Mar 9, 2007 10:35:39 GMT -5
She Hulk står solidt plantet på det grønne kobber tag, mens hun ser ud over horisonten.. En kold brise blæser gennem hendes hår, men hun tager det ganske afslappet .. Et par måger skriger højt oppe over hendes hoved, og hun spejder efter dem .
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 9, 2007 10:39:22 GMT -5
DS kommer frem ved siden af hende, godt 2 meter fra hende. "Goddag, She Hulk" sagde han kort, der var kommet en ny superheltinde til byen.
|
|
|
Post by She Hulk on Mar 9, 2007 10:42:09 GMT -5
(( Kom lige til at tænke på, hvorfor jeg i alverden placerede dette board under "Foden af Frihedsgudinden ? >.> ))
Instinktivt springer hun tilbage og tager hænderne i kampposition, men hun føler sig ikke truet af hans rolige holdning . ,,Goddag" svarer hun bare .. Hun undre sig lidt over hvor han kender hendes navn fra, men regner bare med han har en form for telepatisk kræft .
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 9, 2007 10:53:35 GMT -5
(sorry at det tog tid)
DS smilede "Må jeg spørge hvad der har bragt dig til New York? Eller bor du her også?" han sagde det i et roligt, venligt tonefald.
|
|
|
Post by She Hulk on Mar 9, 2007 10:57:10 GMT -5
,,Normalt bor jeg ikke her, nej .. Men har hørt rygter om nogen skjulte krafter i den her by . Og med alle de superhelte der render rundt her, må det være sandt" svare hun bare .. Hun betragter ham mistroisk, men står nu med armene afslappet hængende ned af siderne .
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 9, 2007 10:59:05 GMT -5
DS nikkede "Ja, derfor kom jeg også.. Du behøver ikke være mistroisk, jeg er her bare for at snakke"
|
|
|
Post by She Hulk on Mar 9, 2007 11:01:51 GMT -5
,,Hmm.. " siger hun bare, og slipper ikke sin mistroiskhed .. Hun bryder sig faktisk ikke om folk med telepatiske krafter, eller noget der ligner . Hun kan ikke lide tanken at andre kan vide hvad de vil om hende, bare ved at læse hendes tanker .
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 9, 2007 11:03:51 GMT -5
DS rynkede panden "Jeg formoder at du er her for at bekæmpe disse skygger, eller hvad?" Han kneb kort øjnene sammen, men smilede så.
|
|
|
Post by She Hulk on Mar 9, 2007 11:06:29 GMT -5
,,Ja selvfølgelig.. " siger hun bare, og spejder derefter ud over horisonten igen . Nogen store skyer glider forbi solen, men ser ikke ud til at ville regne foreløbigt ..
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 9, 2007 11:09:22 GMT -5
DS smilede "Godt så - Men kan aldrig være for forsigtig, og tro mig - det er mange såkaldte 'skurke' her, som bare ser disse skygger som endnu en mulighed til magt" Han rynkede panden "Du undrer dig ikke over hvem jeg er, og hvorfor jeg står her?" spurgte han.
|
|
|
Post by She Hulk on Mar 9, 2007 11:12:07 GMT -5
,,Superskurke ser næsten alting som hjælpemidler til mere magt" svare hun bare, uden at se på ham . ,,Og nej, egentlig ikke .. Har mødt mange helte og skurke gennem min tid, så du er ikke usædvanlig" siger hun bare, og hun mener det . Uanset hvor stærk han er, vil han altid bare være en superhelt eller skurk i hendes øjne . Sådan ser hun også på sig selv, men hun mener alligevel at der er brug for dem .
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 9, 2007 11:13:58 GMT -5
DS nikkede, det var vel én måde at se folk på "Men du er.. Jennifer Walters - ikke?" Han smilede, og afventede svar.
|
|
|
Post by She Hulk on Mar 9, 2007 11:14:55 GMT -5
Hun sukkede opgivende .. Hun havde allerede regnet ud at han ville gætte hendes navn før eller siden . ,,Jo.. Vil du ha en medalje ?" spørger hun en smule uhøfligt .
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 9, 2007 11:16:20 GMT -5
DS sukkede "Nej, jeg vil ikke have en medajle - Men jeg vil have at du taler ordenligt, og ikke nedlader digselv til sådanne barnlige kommentarer" sagde han, og rynkede panden.
|
|
|
Post by She Hulk on Mar 9, 2007 11:19:35 GMT -5
,,Barnlige kommentarer eller ej, superheltes rigtige indentiter er noget der tilhører dem ! Uanset hvem du er, og hvad den kraft nu er, har du ikke ret til bare at råbe mit navn ud til højre og venstre ! Hvis du ikke kan lade være med at bruge dine evner på den måde, burde du i det mindste lade være med at misbruge dem så andre bliver irriterede" Siger hun hårdt, og springer ned fra gudinden med et brag . Afslappet går hun der fra . Hun er ikke vred, bare irriteret .
(( Skal gå ^_^ ))
|
|