magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 9, 2007 8:36:25 GMT -5
Magik stod bag et træ ved foden af friheds gudnden hun forstod stadig ikke hvorfor den var så vigtig for menneskene hun regnede ikke med at blive set men hun havde i et uheld dræbt en mand han lå nu på bunden af havet
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 9, 2007 8:39:23 GMT -5
Matt kom gående hen imod den enneste menneske der var her i nærheden han går meget stille da han ikke kan lokalisere træer som mennesker han går bare hen imod hjerte rytmen der egentlig ikke var i nærhende af andre og han er tæt på
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 9, 2007 8:42:10 GMT -5
hun fik øje på fyren hun havde mødt tidligere hun gemte sig lidt mere bag træet hun lavede nogle mærkelige håndtegn og blev som en kæmeleon gemt op af træet
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 9, 2007 8:46:00 GMT -5
Matt går bare videre uden at mærke sig af hendes magi han hørte hende stadig og han gik bare imod den men da han stod foran den ramte han noget hårdt ikke et menneske men et træ *hvad laver det der her skulle være et menneske* han lytter koncentreret men det forbliver det samme der burde stå en person men det gjorde der ikke
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 9, 2007 8:48:08 GMT -5
" hvad laver du her? " hviskede hun svagt og betragtede ham fra sin camouflage
((er han daredevil eller normal?))
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 9, 2007 8:50:34 GMT -5
((når jeg skriver Matt er han normalt Matt er kun gjordt det omvendt en gang og når jeg skriver DD er han Daredevil men han er normal nu)) Matt smiler lidt og siger så "goddag jeg syntes nok her var nogle men hvor er du foran mig eller et andet sted" han vidste hun var foran men ville alligevel spørge hende af for en sikkerheds skyld
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 9, 2007 8:52:36 GMT -5
" ja " hun ophævede magien og gik et stykke til siden så han kunne fornemme hende
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 9, 2007 8:55:03 GMT -5
Matt smiler og siger så "goddag er du ikke hende jeg snakkede med inden den skydegale person kom" han ligger hoved let på skrå mod hende
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 9, 2007 8:56:27 GMT -5
" jo " mumlede hun hun havde vundet kampen men hun havde stadig smerter i sine ribben hun betragtede ham og kunne ikke forestille sig selv så hjælpeløs en person var superhelt i denne mærkelige verden
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 9, 2007 9:01:29 GMT -5
han smiler og går hen så det stor overfor hinnanden men et mellemrum på 1 meter "syntes jeg nok men ja vi fik aldrig hilst på hinnaden mit navn er Matthew Murdock som du vidste som du sarde og dit navn er" han har rækt hånden frem for at gi hånd til hende
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 9, 2007 10:03:57 GMT -5
hun tryggede hans hånd måske en smule for hårdt til at være direkte venlig " magik " mumlede hun som svar
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 9, 2007 10:12:03 GMT -5
Matt tar sig ikke af hendes lidt hårde håndtryk men nikker venligt til hende uden at sig hyggeligt at møde dig eller noget andet
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 9, 2007 10:13:06 GMT -5
hun kiggede sig fra side til side og så så på ham igen " hvorfor er edet egentlig at du er en "superhelt" " spurgte hun i en måske lidt for arrogant tone
((soory min fejl))
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 9, 2007 10:17:19 GMT -5
((hvad betyder det???))
|
|