|
Post by Dr. Strange on Mar 8, 2007 9:31:23 GMT -5
"Ja, jeg har også lagt mærke til tilstedeværelsen - Hvis du støder på ham, må du konfrontere ham, og hvis han ikke har godt på sinde, så er han nok den person som skal udryddes hurtigst" Han rynkede panden, han havde endnu ikke mødt personen - men så frem til mødet.
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 8, 2007 9:37:23 GMT -5
" men jeg kan ikke fornemme nogen her der sku være stærke nok til at yde os nogen speciel konkurence... " ingen heromkring lod til at være stærke nok til at konkurere med deres mystiske evner
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 8, 2007 9:39:34 GMT -5
Dr,Strange lo kort "Selvfølgelig ikke" Han ventede lidt inden han snakkede igen "Men du skal ikke forvente respekt heromkring - de fleste af disse mennesker kender ikke engang mig, og jeg er måske den mest kendte magibruger på hele kloden" Han så igen udover byen.
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 8, 2007 9:43:10 GMT -5
" den mest kendte i universet... men jeg forventede heller ikke respekt... kald det... arbejdro " mumlede hun med et lille smil om så hun skulle udrydde enhver her på planeten skulle de væsener stoppes
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 8, 2007 9:44:50 GMT -5
Dr.Strange smilede og så kort på hende "Du forstår udemærket hvad du må køre, og lad ikke nogen stå i vejen for dig, overhovedet!" Han nikkede som farvel "Til vi mødes igen - Jeg skal nok finde dig" Han forsvandt ved en teleportation.
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 8, 2007 9:47:14 GMT -5
" det er jeg ikke i tvivl om " mumlede hun da han vasr forsvundet og forsvandt selv
|
|