magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 7, 2007 15:35:37 GMT -5
toppen af frihes gudinden var tom der var intet at se over den skyfri himlen pludselig et skarpt lys det forsvandt på under et sekund og et lyn og to og himlen blev mørk et lyn slog ned og linede det ramte frihedsgudinden men det gjorde det ikke det formede sig til en kugle der i et eksploderede i et gult skær og der stod magik
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 15:38:02 GMT -5
Dr.Strange stod bag hende, tilsyneladende lige teleporteret hertil - men man vidste jo aldrig, måske vidste han at hun ville dukke op. "Magik" Sagde han, og smilede - Magik var endelig kommet til New York, noget andet end de andre meningsløse 'superhelte' - her kom endelig en han kunne relatere sig til.
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 7, 2007 15:42:54 GMT -5
hun vendte sig rundt og knælede ærebødigt " jeg har ventet længe på dette øjeblik dr.strange " hun havde virkelig ventet længe på dette øjeblik den største magiker i verden og hun skulle asistere ham det var en ubegribelig ære
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 15:44:59 GMT -5
Dr.Strange smilede til hende, og bøjede kort hovedet forover "Jeg har skam også fuldt med i hvad du har gjort, utrolige fremskridt, Magik - Jeg er ikke i tvivl om at det bliver en fornøjelse at have dig ombord" Han så rundt omkring, op i himlen, og gik så op til hende, stod ved hendes side og så udover byen "Så meget meningsløst kaos.."
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 7, 2007 15:47:26 GMT -5
hun rejste sig " jeg har glædet mig " hun gik hen ved siden af ham og betragtede byen " man kan nærmest føle ondskaben på det her sted " det var så langt fra de trygge remmer hun var vant til under sin optræning det her var nærmest en krig
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 15:49:59 GMT -5
"Lige præcis - Jeg tror det her bliver en spændende mission, at finde ud af hvordan vi stopper disse skygger. Har du hørt om dem? Eller er du lige kommet?" Han så på hende, og smilede, hvorefter han så udover byen igen. Han kunne nærmest se mørket bevæge sig.
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 7, 2007 15:52:40 GMT -5
hun smilte igen og kiggede på byen " jeg er først lige ankommet men jeg har fået en del information om dem nogle mærkværdige overnarturlige kreature der kommer frem af skyggerne " hun så mod byen og betragtede den næsten nedgåede sol
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 15:56:05 GMT -5
Dr.Strange tog hænderne om på ryggen, og gik rundt i en lille cirkel, som om han tænkte så det knagede, han stoppede så endeligt og sagde ud i luften, henvendt til Magik "Vi må finde en måde at stoppe dem på - Det mørke gror i denne by, og det gror med en fart som helt uoverskuelig, hvis vi ikke indrammer den, og ødelægger den - Så er jeg bange for at dette kan betyde jordens destruktion" Han talte lige fra hjernen, han kunne mærke at dette ville ske, han havde været i lignende situationer før. Han så på Magik, afventende en svar.
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 7, 2007 16:00:21 GMT -5
" det kan du have ret i men så længe vi ikke ved hvem der har akabt disse... væsener og har destrueret kilden til dem... kan vi jo umuligt udrydde dem... som du siger vi skal indkapsle dem men vi ved heller ikke om de kun kommer et sted eller over hele byen " hun så spørgende på dr.strange
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 16:03:58 GMT -5
Dr.Strange nikkede "Deri ligger hele problemet - Et andet problem er det faktum at vi ikke kan kommunikere med disse væsner, hvis vi nu antagede at vi kunne fange en af dem. De snakker med hinanden via skrig og lyde, et sprog som jeg aldrig har hørt mage" Han gik igen op og stod ved hendes side "Jeg er glad for at du er kommet, for jeg er bange for at skyggerne ikke er de eneste vi skal kæmpe imod, inden det mareridt er overstået - Denne by er udover skyggerne, blevet overtaget af et væld af helte, eller skurke - hvordan du nu ser på det, som ikke har andet i tankerne end at kæmpe. Disse er jeg bange for vil stå i vejen for os, især disse ondtsindede skurke vil sikkert prøve at forpurre vore planer" Han så studerende igen ud på byen, nu var det igen hendes tur til at tale.
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 7, 2007 16:06:44 GMT -5
" enhver der står i hvor vej vil og skal udslettes vi har intet valg flere dimensioner kan stå på spil måske er jorden bare starten vi ved intet " hun så en smule fortvivlet på dr.strange hvis deres egen dimension blev infiseret ville de være fortabt
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 16:11:33 GMT -5
Dr.Strange nikkede "Det var jeg bange for at du havde regnet ud - men jeg vil foreslå at du går stille med dørene med den slags ting, de lidt laverestående superhelte vil måske ikke bryde sig om den nyhed" Han så på hende "Men fortvivl ikke, min gode Magik - Nu er jeg her, og nu er du her, så tror jeg ikke det kan gå helt galt"
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 8, 2007 4:14:36 GMT -5
hun nikkede og betragtede igen byen " vi kan ikke scceptere at noget kommer i vejen de væsener... ved vi noget om hvordan de færdes... hvordan de for næring " spurgte hun undrende måske var de mere inteligente end de troede nu
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 8, 2007 9:25:30 GMT -5
Dr.Strange smilede, og nikkede til hende "De færdes jo somsagt i skyggerne. Tilsyneladende behøver de ikke næring, hvilket komplikerer tingene lidt. Men altså.." Han så igen udover byen "Hvad siger du til, at finde ud af nogle informationer? Hvad siger du til at vi udspørger alle de andre helte?" Han vidste at hun nok komme til at gøre arbejdet, og nu skulle de se hvad hun havde forventet af dette.
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 8, 2007 9:29:09 GMT -5
" vi har ikke rigtigt andet valg... vi ved ikke rigtig noget men vi er ikke de eneste der er ude efter informationer jeg kan mærke en anden der åbentbart også har stor interesse for disse væsener " hun kunne nærmest føle hvordan en eller anden derude hun vidste ikke hvem ville have informationer men tilsyneladende til knap så gode formål
|
|