magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 13, 2007 13:23:24 GMT -5
" jeg ved det ikke men jeg antager at han klarer sig... måske med mindre psykiske problemer " mumlede hun og så ned i jorden
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 13, 2007 13:26:28 GMT -5
DS rystede på hovedet "Jeg tror ikke vi skal regne med nogen form for lidelse overhovedet, jeg kunne mærke noget sidst vi sloges med ham.. Der er noget over ham, det ved jeg" Han tøvede lidt, det var jo der hvor Magik var teleporteret væk, efter hun skulle til at sige noget til ham. Han besluttede sig hurtigt til ikke at spørge ind til det, men at lade hende selv komme ind på det - hvis det altså var vigtigt. Så han tøvede ikke længere, nu så han bare på hende - afventende.
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 13, 2007 13:30:10 GMT -5
hun så nu på ham og nikkede og sukkede hun havde det meget dårligt med det
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 13, 2007 13:34:14 GMT -5
DS rystede bare opgivende på hovedet "Altså - Jeg burde nok straffe dig.. Men du er så ung" Han så på hende, hun var uskyldig - men samtidig blodtørstig. Hun var også utrolig køn når det kom til stykket. "Men hvad siger du til at vi lægger det bag os? Det eneste vi kan håbe på er at Maelstrom gør det samme, selvom chancen for at det sker er ca. 1 til en million" Han smilede opmuntrende.
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 13, 2007 13:36:55 GMT -5
hun smilte " mange tak " hun ville nok have sagt noget mere men hun var glad for at han ikke var blevet vred hun skulle til at sige noget igen men undlod endnu en gang og så bare på ham med et sødt smil som tak
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 13, 2007 13:38:45 GMT -5
DS smilede "Skal du have hjælp med armen, eller går det? Og hvad med andre skader?" Han så kort på hende.. Hun havde brækket et ribben. "Hvad med dit ribben?" spurgte han bekymret.
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 13, 2007 13:40:22 GMT -5
hun så ned af sigselv som hun lige var vågnet af en trance " kan du heale? " spurgte hun og så spørgene på ham
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 13, 2007 13:42:28 GMT -5
"Jeg kan lindre smerten, men ikke genskabe knoglen" Sagde han og trak på smilebåndet mens han rynkede panden
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 13, 2007 13:43:33 GMT -5
hun smilte " gerne " hun havde prøvet det der var værre men det gjorde stadig ondt
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 13, 2007 13:45:33 GMT -5
DS gik tæt hen til hende, og strakte armen fremad, men han havde ikke ligefrem lyst til at stå og mærke rundt, og dermed rage på hende - derfor sagde han; "Placér min hånd, der hvor smerten er" Han sagde det venligt, og smilede igen til hende.
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 13, 2007 13:46:38 GMT -5
hun tog om hans hånd hun rødmede mildt og placerede hånden under sit bryst hun rødmede yderligere og så ned
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 13, 2007 13:49:36 GMT -5
DS gjorde sit bedste for overhovedet ikke at røre ved det. Han mumlede en kort formular, og hans healene kræfter strømmede ind i hende, hvor de lindrede smerten meget - så det næsten ikke kunne mærkes. Han havde fokuseret på sin hånd, nu så han bare op på hende - og lagde mærke til at hun så ned. Han fjernede hurtigt sin hånd.
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 13, 2007 13:52:03 GMT -5
hun så op på ham og smilte sødt " tak " hun var stadig rød i kinderne
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 13, 2007 13:53:40 GMT -5
DS nikkede, og smilede varmt tilbage "Er bare glad for at kunne hjælpe, Magik" sagde han. Hvad skulle de nu snakke om? Var det på tide at gå, eller? - Måske ville hun tage sig sammen og sige hvad hun havde haft på sinde 2 gange nu, eller hvad? Han vedblev bare at smile venligt til hende.
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 13, 2007 13:58:51 GMT -5
hun tænkte så det kangede og besluttede sig for igen at være en kujon " jeg... jeg... tror det er på tide at komme... vidre " sagde hun dog ikke helt helt troværdigt hun smilte
|
|