|
Post by Dr. Strange on Mar 13, 2007 12:33:02 GMT -5
DS kom frem oppe på en af bropillerne - og Magik ved siden af ham. Som hun skulle til at kollapse fra den stående stilling, støttede han hende. "Sådan" sagde han og smilede varmt til hende.
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 13, 2007 12:39:16 GMT -5
hun lod sig glide svagt fra hans greb ned i en stilling der svagt mindede om skræderstilling og lukkede øjnene og koncentrerede sig hun slængrede svagt
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 13, 2007 12:41:53 GMT -5
DS rettede sig op - nu meditere hun.. Skulle han smutte eller ? "Skal jeg gå?" spurgte han venligt.
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 13, 2007 12:44:00 GMT -5
hun havde fået liudt energi tilbage nu var hun udenfor den kritsike sone " det må du selv om " mumlede hun men stadig svagt og afkraftet hun så op på ham og kunne nu næsten se normalt og smilte varmt
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 13, 2007 12:45:34 GMT -5
DS foldede hænderne på ryggen. "Så bliver jeg" sagde han i et venligt tonefald. Han så på hende - det var synd for hende.. hvad var der sket? Han kunne regne ud at det var Maelstrom - men hvorfor?
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 13, 2007 12:48:18 GMT -5
to ligenu små blå energikugler begyndte at flyve i cirkler omkring hende sørrelsen svarede til hendes magiske energi niveau
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 13, 2007 12:50:14 GMT -5
DS ville vente lidt med at snakke med hende - han ville vente til hun var klar, og selv begyndte. Han smilede bare - som hun genvandt energien - selvom hendes arm stadig så meget underlig ud.
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 13, 2007 12:55:49 GMT -5
kuglerne voksede svagt mens deres fart steg hun begyndte at få det bedre og kunne mærke den kraftige smerte fra armen der gik ti minnuter og så et kvarter kuglerne var vokset temmelig store og roterede om hende som kuglelyn de forsvandt og hun rejste sig og slængrede lidt hun greb om sin arm i et fast greb og bed sig i læben og flåede så albuen tilbage i led hun skreg af smerte
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 13, 2007 12:57:51 GMT -5
DS hævede øjenbrynene som det hele skete foran ham, især som hun vred armen tilbage på plads. Han smilede til hende, og lavede nu et spørgende udtryk i ansigtet, og håbede at hun var 'klar' til at snakke med ham.
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 13, 2007 13:01:35 GMT -5
hun kneb en smerteståre tilbage og vred skulderen i led med endnu et smertesskrig lidt efter så hun på ham " jeg tabte en kamp det er alt " mumlede hun
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 13, 2007 13:06:09 GMT -5
DS der stadig havde hænderne foldet på ryggen, nikkede "Mod hvem? Og hvorfor kæmpede i?" spurgte han.
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 13, 2007 13:09:54 GMT -5
" mod maelstrom... " hun vidste ikke hvordan hun skulle sige det " jeg ville havehævn" mumlede hun lavt og så ned og skammede sig dybt hun vidste ikke hvad hun havde tænkt på
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 13, 2007 13:14:15 GMT -5
DS rynkede panden og så berejdene på hende. Ikke alene havde dette så været hendes egen skyld, hun havde også været dybt uansvarlig som magibruger, og som menneske. "Jeg kan se skammen i dig, Magik - Du ved at det var forkert.." Han lød venlig, men også alvorlig.
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 13, 2007 13:19:33 GMT -5
han minder mig om min fars morder " hun så stadi ned i jorden og skammen stod tydeligt ud af hende hun følte selv at hun skulle have den ultimative straf... at få sine krafter taget
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 13, 2007 13:21:59 GMT -5
DS sukkede "Magik - Du ved jo godt at man skal lukke følelser ude, og kun bruge hovedet i kamp. Du må ikke lade det ske" sagde han, og rynkede panden. "Hvad skete der med ham, i jeres kamp?"
|
|