|
Post by Galactus on Mar 11, 2007 14:16:39 GMT -5
"Se blot op, min pige - der er intet at skamme sig over" sagde Galactus og smilede venligt. Han fløj en smule tættere på hende.
|
|
Rogue
New Member
Ah'm an X-Man, meister. Xavier said so!
|
Post by Rogue on Mar 11, 2007 14:19:01 GMT -5
Rogue så op på kommando. Det var sjældent at hun lod sig styre på den måde, men hun havde ikke kun respekt for denne mutant, eller hvad han nu var, hun frygtede ham også, og det sårede hendes stolthed
|
|
|
Post by Galactus on Mar 11, 2007 14:22:55 GMT -5
"Rogue.. Du skal ikke frygte mig, jeg gør dig intet ondt, medmindre du giver mig en grund til det" Han stoppede igen op i luften, der var omkring 1 meter mellem dem, hans øjne lyste med den intense røde farve. Han smilede venligt.
|
|
Rogue
New Member
|
Post by Rogue on Mar 11, 2007 14:25:48 GMT -5
Rogue forsøgte at slappe af, "Hvor kender du mit navn fra?" spørger hun mistænktssomt. Hun kunne ikke huske at have sagt det.
|
|
|
Post by Galactus on Mar 11, 2007 14:28:22 GMT -5
Galactus slog ud med armene, og foldede dem så bag på ryggen bagefter "Jeg er altvidende, Rogue.." indrømmede han, og smilede igen venligt.
|
|
Rogue
New Member
|
Post by Rogue on Mar 11, 2007 13:38:06 GMT -5
Rogue nikkede igen. "Med alt mugligt respekt.. Men det her er stadig på samme level som sindsygt" siger Rogue, hun har igen fundet sin stolthed, og smiler selv, meget forsigtigt
|
|
|
Post by Galactus on Mar 11, 2007 13:40:48 GMT -5
Galactus slog en høj, hjertelig latter op, han så på Rogue "Gør noget, brug nogle af de evner du har drænet fra andre - og jeg skal gøre det 100 gange større. Lad være med at bruge det mod mig, bare prøv at demonstrere."
|
|
Rogue
New Member
|
Post by Rogue on Mar 11, 2007 13:44:22 GMT -5
Rogue lukker øjnene. Hun koncentrere sig og danner en meget lille ildkugle mellem sine fingre, fra en evne hun engang absorberede fra Pyro. Den lille ildkugle voksede i takt med at hun koncentrerede sig mere og mere. Men det drænede Rogue kraftigt
|
|
|
Post by Galactus on Mar 11, 2007 13:47:31 GMT -5
Galactus grinede, han lagde håndfladen frem, opad. Og på et sekund var en kæmpe stor kugle af kosmisk energi i hans hånd, den voksede, og voksede - indtil den var 100 gange større end den rogue havde lavet. Den svævede rundt over hans hovede.
|
|
Rogue
New Member
|
Post by Rogue on Mar 11, 2007 13:49:04 GMT -5
Rogue så på den enorme ildkugle med store øjne. "Hvordan?" spurgte hun lige ud i luften
|
|
|
Post by Galactus on Mar 11, 2007 13:53:47 GMT -5
Galactus smilede, han var overhovedet ikke træt, eller mærket på nogen måde af at frembringe kuglen. Han strakte armen i vejret, og skød den ud i rummet. En eller anden planet kunne se frem til at miste en god del af sit areal. "Jeg er den mægtigste" sagde han, konstaterende.
|
|
Rogue
New Member
|
Post by Rogue on Mar 11, 2007 13:57:05 GMT -5
Rogue fløj langsomt og udmattet tilbage mod broen. Hun var skrækslagen, det havde næsten kostet hende hendes bevidsthed at fremkalde den evne, og lige i dette øjeblik var hun bange for at hun havde hjulpet en eller anden psykopat, men hun sagde ikke noget, hun kantede sig bare træt gennem luften.
|
|
|
Post by Galactus on Mar 11, 2007 14:01:14 GMT -5
Galactus teleporterede sig hen så han var lige foran hende, og hun måtte stoppe op, medmindre hun ville flyve ind i ham. "Hvad flygter du fra, min pige ? Jeg vil dig intet ondt" sagde han i et venligt tonefald, og smilede.
|
|
Rogue
New Member
|
Post by Rogue on Mar 11, 2007 14:04:37 GMT -5
Rogue stoppede op. "Det sagde Mystique også" udbryder Rogue mistroisk
|
|
|
Post by Galactus on Mar 11, 2007 14:07:42 GMT -5
Galactus lo bare igen "Jeg er ikke som jer latterlige dødelige.. Når jeg siger noget, mener jeg det" sagde han i et alvorligt tonefald.
|
|