Rogue
New Member
Ah'm an X-Man, meister. Xavier said so!
|
Post by Rogue on Mar 11, 2007 13:19:31 GMT -5
Måske er det slet ikke så slemt med den evne tænkte Rogue. Hun svævede lidt over broen, og så ned på vandet under sig.
|
|
|
Post by Galactus on Mar 11, 2007 13:21:42 GMT -5
Galactus dukkede frem inde over bredden, oppe i luften. Han indåndede, men kunne nærmest smage forureningen. Han så rundt omkring sig, og fik øje på Rogue - Han ville endnu engang iagttage en af disse helte han aldrig havde set før. Han fløj hen imod hende. Han havde antaget en højde på omkring 2 meter.
|
|
Rogue
New Member
|
Post by Rogue on Mar 11, 2007 13:26:33 GMT -5
Rogue blev revet ud af sine tanker da Galactus kom til syne. Hun trak roligt vejret og holdt hovedet koldt. Det var anden gang på to dage, der dukkede en frem fre den blå luft. "Rolig Rogue" hviskede hun til sig selv
|
|
|
Post by Galactus on Mar 11, 2007 13:27:48 GMT -5
Da Galactus var omkring 3 meter fra hende, stoppede han. Han smilede et underligt intetsigende smil, og sagde "Goddag Rogue"
|
|
Rogue
New Member
|
Post by Rogue on Mar 11, 2007 13:33:31 GMT -5
Rogue knyttede hånden og pustede en lok hår væk fra ansigtet. "Hej," svarede hun knap så høfligt, hun brød sig sjældent om fremmede.
|
|
|
Post by Galactus on Mar 11, 2007 13:36:09 GMT -5
Galactus tog hænderne om på ryggen "Må jeg så spørge dig.. Er du sådan en helt? Eller en såkaldt skurk?" Han smilede igen hans smil, denne gang var det dog en smule venligt.
|
|
Rogue
New Member
|
Post by Rogue on Mar 11, 2007 13:41:11 GMT -5
Rogue tænkte sig om, jo, hun arbejdede da ikke for Broderskabet mere, men det kom helt an på hvilken synsvinkel man brugte. "Vel begge dele," svarede hun. "Jeg er medlem hos X-Men"
|
|
|
Post by Galactus on Mar 11, 2007 13:45:17 GMT -5
"Du er altså ikke videre sikker, dermed på en måde neutral" Han smilede, denne gang venligt "Jeg er sikker på hvad jeg er, og det er neutral"
|
|
Rogue
New Member
|
Post by Rogue on Mar 11, 2007 13:50:40 GMT -5
Rogue nikker. Hun slapper lidt mere af, og hænker stadig i den tynde luft. Fuldstendigt uden af vide hvad hun skal sige, ser hun bare ned mod vandet. "Men hvorfor? Hvorfor ikke bare vælge en side?"
|
|
|
Post by Galactus on Mar 11, 2007 13:53:58 GMT -5
Galactus svarede med det samme "Fordi det kan jeg ikke.. Hvis jeg gjorde det, ville universet dø" Han smilede, intetsigende - Rogue havde ingen idé om hvem hun stod overfor.
|
|
Rogue
New Member
|
Post by Rogue on Mar 11, 2007 13:57:02 GMT -5
Rogue rystede bare på hovedet. "Det lyder sindsygt" mumler hun bare og ser igen op.
|
|
|
Post by Galactus on Mar 11, 2007 14:00:09 GMT -5
Galactus grinede "Nej, det er da faktisk ikke - selvom jer dødelige ikke kan forstå det" Nu ville hun vide at han var udødelig, hvis hun altså troede ham.
|
|
Rogue
New Member
|
Post by Rogue on Mar 11, 2007 14:08:46 GMT -5
Rogue hævede et øjenbryn, hun havde en vis respekt for Galactus, så hun sagde ikke noget. "Dødelige?" Rogue havde altid været stolt af sin usårlighed, men det her ramte et punkt der fik hende til at føle sig meget svag. "Jeg har set og hørt meget, men det her overgår næsten det hele" mumler hun stille
|
|
|
Post by Galactus on Mar 11, 2007 14:11:57 GMT -5
Galactus smilede "Ja, så kan du vel regne ud at jeg ikke er dødelig, når nu jeg taler om dig, og andre dødelige - eller hvad?" spurgte han.
|
|
Rogue
New Member
|
Post by Rogue on Mar 11, 2007 14:14:01 GMT -5
Rogue så igen ned. Hun følte sig utroligt dum. "Ja,. Jeg forstår.." siger hun stille
|
|