magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 8, 2007 8:31:54 GMT -5
Magik sad på en af bropillerne hun svævede omkring ti centimeter over jorden og mediterede
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 8, 2007 8:36:07 GMT -5
DD kom gående hen af bropillen han havde hørt en svag lyd men kunne ikke helt høre den han vidste det kunne være en skygge men måske noget andet
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 8, 2007 8:42:00 GMT -5
hun kneb øjnene hårde sammen og med en summende lyd kom tre elektriske kugler ud og roterede omkring hende hurtigere og hurtigere
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 8, 2007 8:44:01 GMT -5
DD stopper op han kan tydeligt høre de høje lyde *dette her er ikke en skygge den larmer for meget* han smiler men blir alligevel stående og kigger imod lydene
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 8, 2007 8:45:46 GMT -5
hun fornemmede nogen var i nærheden kuglerne blev brede og formede sig som et elektrisk skjold rundt om hende så hun vidste hvis nogen angreb hun mumlede en remse meget svagt " irik sektem konstruk sektem " intet normalt menneske kunne høre remsen
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 8, 2007 8:52:01 GMT -5
DD smiler lidt og siger så "flot remse hvad betyder den" han smiler til hende og ser ikke skjoldet da der ingen lyd er og han som sagt ikke kan se noget da han er blind,
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 8, 2007 8:55:08 GMT -5
hun rejser sig og skjoldet forsvind " vands saber og jords skaber " mumlede hun det var gammelt sprog fra hendes dimension man kunne bruge dem til at få kontrol over elementer " ikke dårligt at du har klaret dig herop når nu du er blind " sagde hun hun havde læst det i hans tanker
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 8, 2007 9:03:15 GMT -5
DD kigger bare på hende og siger så "synes du jeg syntes det var nemt men lad det ligge nu" han undrer sig meget over at hun vidste at han var blind *hvor meget ved hun mon om mig hvis hun bare kunne ige jeg var blind*
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 8, 2007 9:05:09 GMT -5
" men de vil erkende mr.murdock " smilte hun og vendte sig om og betragtede havet " men bare rolig jeg siger ingenting " mumlede hun og betragtede de svage bølger da det næsten var vindstille og mørket var ved at falde på
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 8, 2007 9:18:13 GMT -5
han kigger bare på hende og siger så "hvordan vidste du det" hvis han kunne ville han følge hver en lille bevægelse hun lavede men nu kunne han jo kun høre hende
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 8, 2007 9:19:52 GMT -5
hun grinte svagt " det ved ingen og sådan bør det forblive men jeg ved alt om dem " hun lænede sig op af den højere bropille og så ned i vandet mens en sidste færge roligt sejlede over mod den anden bred
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 8, 2007 9:25:38 GMT -5
DD nikker bare og siger så "hvem elsker jeg og hvem har jeg tæt på mig" han smiler det kunne ligeså godt være løgn det hun sarde men nu skulle hun prøves
|
|
|
Post by Deadpool on Mar 8, 2007 9:28:56 GMT -5
Et pistol skud hørtes og en gnist kunne ses på stenen bropillen var lavet ud af, kun få centimeter fra Magiks hovede. "HAAAALLO HVAD HAR VI HER?" lød et råb og Deadpool kom til syne "personager i kostymer ha.. haha" sagde han og grinte en smule manisk "det kan kun betyde fire fem ting" han kikkede på det to og grinte svagt et par gange "indten skal i erstatte teltupies, eller også er i til virkleig kinky sex" sagde han og grinte hvorefter han kløede sig i panden med spidsen af sin pistol, han gik over imod dem "eller også er i en eller anden form for de dersens super skurke der render rundt i smarte kostumer og prøver at overtage verdenen" sagde han og grinte igen manisk "det er egentlig ligemeget for jeg har lyst til at slå jer ihjel" sagde han grinende og fyrede et par skud af imod dem imens han langsomt gik hen imod dem.
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 8, 2007 9:33:40 GMT -5
med et stod magik bag ham " jeg er verken en skurk eller helt snarere dit værste mareridt " sagde hun koldt
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 8, 2007 9:36:06 GMT -5
DD ser bare på ham men da han skyder igen når han nemt at flytte sig ved at hoppe bagud i springet har han taget to små stave frem som han peger på ham med "jeg er ligeglad med hvem du er men jeg kan ikke li voldelige personer så er det sagt"
((host host hvem er normalt voldelig host host XD))
|
|