|
Post by Elektra on Mar 7, 2007 16:15:12 GMT -5
Elektra befandt sig i bilkøen på Brooklyn Bridge. Hun sad bag rattet i en lille sportsvogn og stirrede utålmodigt ud af ruden. Der var åbenbart sket en ulykke længere fremme, eller et eller andet andet der havde sat trafikken i fuldstændig hårknude. Elektra tappede irriteret neglene imod vinduet.
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 16:16:54 GMT -5
Dr.Strange havde hørt optøjerne og havde teleporteret sig til en bropille ca. over ulykken. Han tænkte på om dette mon var en skygge der var på spil, eller hvad der skete. Han så udover bilkøen - et af menneskets vidunderen, og dog så primitiv.
|
|
|
Post by Ghost Rider on Mar 7, 2007 16:19:47 GMT -5
ulykken var ikke helt en ulykke eller det var de tpå en møde det var ghost rider der havde kørt henover broen og helt tilfældigt 'væltet' en del biler. politiet havde omringet ham og stod nu med pistoler rettet mod ham og med en megaphon sagde han skulle slukke sin ildragt. han så lidt på dem og grinte. mens han gik hen mod ham med megafonen så han kunne se at det IKKE var en dragt.
|
|
|
Post by Elektra on Mar 7, 2007 16:23:44 GMT -5
Elektra klikkede selen af og åbnede bildøren. Hun spejdede lidt henover de biler, hun kunne se over, men klatrede derefter op på kølerhjelmen efter at have taget skoene af, så hun ikke ridsede lakken. Hvad er det der foregår?
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 16:26:57 GMT -5
Dr.Strange teleporterede sig ned til skeletmanden, og politiet - han stod med ansigtet mod skeletmanden, og telepaterede så til hele politistyrken at han havde situationen under kontrol, og at de nok burde forlade dem. Efter nøje betænkningstid, også alligevel ikke - efter at se et ildskelet i læderdragt, og en mand teleportere sig. Politiet gik alle mod deres patruljevogne igen, for at køre væk. Dr.Strange rettede sig op, og så på ildtskeleten, hvad ville han gøre nu?
|
|
|
Post by Ghost Rider on Mar 7, 2007 16:30:32 GMT -5
Ghost rider ser lidt på ham. "nå nu skred de.." sagde han bare og gik hen mod sin kværn igen. for at køre videre. han havde stadig et par opgaver i nat.
|
|
|
Post by Elektra on Mar 7, 2007 16:32:39 GMT -5
Elektra fik øje på sirenerne og et orange lys længere forude og bevægede sig henover bilerne. Hun fik vrede tilråb fra de andre billister, men nåede da til sidst frem til de andre. Hun stirrede med åben mund og polypper på det flammende skelet på motorcyklen. Er han ikke bange for at benzinen eksploderer!?
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 16:34:01 GMT -5
Dr.Strange sagde højt, og med en dyb autoritær stemme "Holdt - Må jeg spørge hvad du har gang i? Hvorfor tror du at du bare kan foresage disse ulykker?" Han havde stadig blikket rettet mod skelettet.
|
|
|
Post by Ghost Rider on Mar 7, 2007 16:37:36 GMT -5
"jeg arbejder.. og nej.. jeg gør ikke nogen fortræd med vilje.." sagde han og smilte han uhygelige skelet smil. han gassede lidt op så det rumlede højt fra motoren. og ilden fra øjnene på den blev større. (motorcyklen har øjne o.O...)
|
|
|
Post by Elektra on Mar 7, 2007 16:41:08 GMT -5
Elektra så undrende på forsamlingen. Ejerne af de forskellige biler begyndte efterhånden at bruge deres horn flittigt! De ville åbenbart hjem og det skulle være nu. Hornene døde dog hen i nogle få øjeblikke for så at starte op på ny, da folk ikke ville flytte sig.
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 16:44:01 GMT -5
Dr.Strange der ikke regnede med at skelettet kunne høre ham for den høje motor, sukkede bare og telepatere så til ham; "Du kan ikke bare gøre det, med vilje eller ej, og med den måde du opfører dig på er det ret tydeligt at det ikke er første gang du har gjort dette" Dr.Strange vendte sig nu om, mod køen af biler - som de så ham, døede hornede stille ud. Han vendte sig tilbage mod skelettet.
|
|
|
Post by Ghost Rider on Mar 7, 2007 16:50:39 GMT -5
"næ jeg har gjort det her mange gange." sagde han blot kort for kraniet. og så på ham lidt og lod motoren blive stille helt stille næsten selvom den stadig kørte man kunne tydeligt hører kæden der hang over hans skulder da rejste sig hvordan klirrede. han gik helt hentil DR. strange og hviskede noget til ham så han burde kunne mærke varmen fra hans halvedes flammer der brændte om hans kranium. "bare mellem os, jeg har travlt for satan har ikke særlig meget tålmodighed.." sagde han blot og smilte som han nu kunne.
|
|
|
Post by Elektra on Mar 7, 2007 16:52:47 GMT -5
Elektra lagde hovedet på skrå og hoppede ned fra den bil, hun stod på. "Ikke for noget, men kunne I ikke snakke et andet sted? Der er faktisk nogen af os der gerne vil hjem inden det bliver lyst!" sagde hun, og forsøgte vidt muligt ikke at lyde alt for irriteret, til trods for at hun havde siddet fast i den kø længe nu.
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 7, 2007 16:55:18 GMT -5
Dr.Strange sukkede og sagde til skelettet "For det første; Jeg er da ligeglad med om du arbejder, selvom jeg tvivler på at det kan være noget godt i den mondering du går rundt i - Og for det andet; Så synes jeg ikke det er særlig smart at true mig" Han vendte sig om mod damen som snakkede "Elektra, ikke?" Inden hun reagerede smilede han "Nej, vi kan ikke lige snakke et andet sted" Han vendte sig tilbage mod skelettet.
|
|
|
Post by Ghost Rider on Mar 7, 2007 17:00:04 GMT -5
"ikke det? nå men vi ses tryllekunster jge har travlt.." sagde han og trak sin kæde ned fra ryggen slog et slag ud i luften så den blev begyndte at brænde med helvedes flammer han svang den gennem luften ned i jorden så den lavede et slags flyve hop a asfalt det var ikke særlig stabilt men den skulle også kun holde et par sekunder.
|
|