magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 9, 2007 10:39:51 GMT -5
hun betragtede ham og dr.strange en efter en inderst inde var hun hævngærig og havde mest lyst til at slå ham ihjel hun sukkede " sakttem sektem " hun løftede hånden en tyk kæp formede sig som et ben og lukkede hans sår og tog farve som hans tidligere ben det ku det samme det var et næsten perfekt nut ben " betragt digselv som heldig " snerrede hun og så på ham det ville være for let og slå ham ihjel nu han var så hjælpeløs og ynkelig
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 9, 2007 10:42:03 GMT -5
DS smilede, hun havde skånet ham - men det havde ikke været let. Hun burde være istand til at sætte sig udover hævn, og hævngerrighed.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 9, 2007 10:43:33 GMT -5
Maelstrom rejste sig, og løb derfra. Han strakte sin arm mod Magik og stoppede kort hendes luftveje, hun skulle ikke slippe for hans hævn, hun skulle dø. Som han kvalte hende, tænkte han på at der jo også var en anden. Han vendte sig derefter om, og løb derfra.
//out
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 9, 2007 10:45:24 GMT -5
hun mærkede den pludselige stoppelse og var ved at gå på knæ indtil det holdt op hun hev efter vejret " næste gang jeg ser ham slår jeg ham ihjel " snerrede hun og stod med ryggen til dr.strange
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 9, 2007 10:47:25 GMT -5
DS nikkede "Selvfølgelig" I hendes situation havde han gjort det samme, også måske alligevel ikke.. Ligemeget. "Du er en anelse blodtørstig, Magik - Men ellers gik det super, da du skulle snakke med ham"
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 9, 2007 10:49:43 GMT -5
" jeg beklager men det er folk som ham der river min dimension fra hindanden... kolde stupide folk der tror magt er noget man får efter antallet af folk man har slagtet " inderst inde var det fordi lige netop maelstrom mindede hende om ham der brød gennem byens porte og myrdede hendes far hun vendte sig mod dr.strange og sukkede
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 9, 2007 10:51:40 GMT -5
DS smilede og gik tættere på hende "Jeg forstår, ingen grund til at forklare, Magik" Han nikkede kort, og så så udover floden, og ned langs breden.
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 9, 2007 10:54:18 GMT -5
hun sukkede igen og så på dr.strange vi må vel hellere komme videre" mumede hun og såå dr.strange hun ville snart finde et sted at overnatte hun havde haft e hård føste dag
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 9, 2007 11:01:24 GMT -5
DS nikkede "Ja, det har helt ret" han ville lade hende teleportere sig først, fordi hun måske havde et eller andet at sige nu, så han ikke bare gik.
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 9, 2007 11:43:32 GMT -5
n åbnede munden for at sige noget men lod være og lukkede den igen hun så ned i jorden" farvel " mumlede hun og var med et væk
//out
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 9, 2007 11:50:50 GMT -5
DS rynkede panden, gad vide hvad hun havde sagt. Han trak på skuldrene og teleporterede så også væk.
//out
|
|