|
Post by Maelstrom on Mar 8, 2007 15:38:08 GMT -5
Kuglerne der kom hurtigere end han kunne reagere ordenligt overraskede Maelstrom meget. Han hoppede til siden, men hans ene ben blev skudt af. Blodet stod fra benet, og han væltede om i smerte og desperation.
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 9, 2007 10:01:52 GMT -5
hun blev kvalm over at se det men det var tydeligt at dr.stange vist havde kampen under kontrol lettet og en smule skuffet over hun ikke fik muligheden for at ise hvad hun kunne teleporterede hun sig over og stod omkring en meter bag dr.strange fantastisk dr.strange sagde hun venligt og lidt triumferende
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 9, 2007 10:04:00 GMT -5
DS vendte sig om og så kort på Magik, han nikkede, og smilede til hende. Han vendte sig tilbage mod Maelstrom, og gik langsomt ned mod ham - stadig med 3 spejle af sig selv.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 9, 2007 10:15:27 GMT -5
Maelstrom tog sig panisk til benet, det var MEGET lang tid siden at det overhovedet var lykkedes nogen at ramme ham, bare en enkelt gang. Og nu var han ikke bare ramt, han havde mistet det ene ben. Han skreg kort, og bandende "Hvad vil du? HVAD VIL DU VIDE?" spurgte han, og så kort op på DS, inden han igen så på sit ben.
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 9, 2007 10:19:33 GMT -5
hun gik hen til siden af dr.strange og tillod sig at tale " hvad ved du om skyggerne? sig det nu eller dø " hendes vrede fra tidliger pumpede igen og hun mumlede lavt " ved mars den mægteige kriger " tre rødglødende små magiske knive dukkede op i hendes hånd hun sigtede på ham med dem for at vise at hun mente truslen
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 9, 2007 10:21:33 GMT -5
DS hævede hånden, mens han så på Magik - som et tegn på at hun skulle stoppe, han telepaterede "Fjern knivene, de er unødvendige, han vil samarbejde nu - bare rolig"
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 9, 2007 10:22:04 GMT -5
Maelstrom så tom på hende et stykke tid "FJERN SÅ DE KNIVE!" Han afventede lidt "Jeg kan fortælle hvad jeg ved"
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 9, 2007 10:24:27 GMT -5
hun kom med en grum dyb knurrende lyd da hun så maelstrom " dit ynkelige... " hun fuldførte ikke sætningen men adlød dr.strange og kastede dem i et væltet træ et stykke derfra da de ramte og satte sig fast blev de til store flammer og træet brandte lystigt hun mumlede svagt næsten uhørligt " det ku ha været dig " mens hun så på maelstrom
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 9, 2007 10:26:10 GMT -5
DS nikkede, og lod hende føre ordet - han holdte sig i baggrunden, hvis der skulle ske noget.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 9, 2007 10:27:57 GMT -5
Maelstrom så op på hende, meget arrigt, mens han stadig holdte på sit ben "Jeg ved at skyggerne ikke kan angribes før de angriber selv, og kun den kropsdel de angriber med.." Hans ansigt fortrak sig i smerte, men han fortsatte "[/b]..Er den kropsdel som kan blive skadet.. Derudover er skyggerne bange for lys, og forsvinder når det kommer. De kommer så tilbage når mørket atter er over dem"[/b]
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 9, 2007 10:29:07 GMT -5
" og hvordan ved vi det er sandt " sagde hun spydigt og så på ham parat hvis han prøved på noget
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 9, 2007 10:31:45 GMT -5
Maelstrom viste hende arrigt sine tænder "HVORFOR SKULLE JEG LYVE, PIGEBARN? JEG ER DØENDE"
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 9, 2007 10:33:42 GMT -5
" det er nemlig rigtig " hun så ondt på ham et kort øjeblik men skævede til dr.strange enhver død ville blot være en hindring mindre i deres mission
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 9, 2007 10:35:18 GMT -5
DS skævede til hende, det var hendes beslutning - selvom han ikke så nogen grund til det. Han trak derfor på skuldrene.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 9, 2007 10:35:47 GMT -5
Maelstrom bemærkede deres blikke.. Han rystede på hovedet "Lad være med at slå mig ihjel.. Jeg ber' jer"
|
|