|
Post by Black Cat on Mar 8, 2007 12:08:45 GMT -5
Henover hustagene løb en skygge. Den sejlede nærmest afsted gennem luften i en helt ren bane, på grund af dens gasform. Det varede ikke længe, før denne bane blev brudt på det kraftigste, af et skarpt lys fra en lommelygte. Skyggen fladede ud i mørket og gemte sig. Felicia styrede lommelygten rundt i nattemørket med sikker hånd og kneb øjnene let sammen, bag den sparsomme maske, hun havde placeret på det øverste af ansigtet. Den kan jo ikke have gemt sig alt for langt væk... Hun bevægede sig stille henover hustaget og sørgede for hele tiden at skifte lygtens retning - blot i fald, der skulle komme en skygge bagfra så hun alligevel ville blive udsat for et overraskelsesangreb, til trods for lyset. Men skyggen gemte sig fortsat og ventede på sit snit...
|
|
|
Post by The Grandmaster on Mar 8, 2007 12:19:41 GMT -5
The Grandmaster dukker op lige uden for der hvor Felicia's lommelygte kan nå hen. Han kigger hen imod hende og så begynder han at gå stille hen imod hende! Han er sig selv og hans blå hud gav ikke nær så meget genskær som den havde gjort hvis han havde været lyserød! Han nærmer sig hurtigt Felicia men det er mest fordi at hun også går langsomt hen imod ham! Han ved at hun er bange for skyggerne men han er ikke selv bange! Hvad skulle de også kunne gøre imod ham?
|
|
|
Post by She Hulk on Mar 8, 2007 12:20:52 GMT -5
"En levende skygge.. Hvad der dog ikke findes i den moderne verden,, sådan lyder tankerne på Jennifer Walters der lige nu springer fra hustag til hustag, i skikkelse af grøn kæmpedame. Selvom hun er god til at lade være med at brase igennem tagene, bliver de tagsten hun rammer alligevel knust under hendes enorme vægt. Pludselig aner hun andre væsner i mørket, og det er ikke skygger. Hun standser og spejder ud i natten, men hendes nattesyn er ikke ligefrem noget at prale af.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 8, 2007 12:24:23 GMT -5
Felicia sprang tilbage med et hvæs, da der pludselig dukkede en blå mand op ud af det.. Ja, blå! Hun kneb øjnene yderligere sammen og pegede meget voldsomt på ham med lygten. "Hvad pokker er du!?" spurgte hun i et tonefald der lød som en mellemting mellem en knurren og så et eller andet undrende og nysgerrigt. Et sted længere væk, kunne Felicia høre den gentagne lyd af knuste tagsten, hun vendte derfor blikket væk og så til sin overraskelse en grøn kvinde! Hvad fanden er det her? En rumvæsen festival!?
|
|
|
Post by She Hulk on Mar 8, 2007 12:26:38 GMT -5
Da hun hører Black Cat's spørgsmål, fornemmer hun at der ingen farer er, og springer videre frem for at komme tættere på . Alligevel holder hun sig langt nok væk til at kunne undvige evt. angreb.. Hun ser lidt overrasket ud da hun opdager en kvinde i kattekostume og en blå fyr, men siger ikke noget .
|
|
|
Post by The Grandmaster on Mar 8, 2007 12:31:44 GMT -5
The Grandmaster stopper ikke med at gå og stopper først da han står meget tæt på Felicia "Jeg er den stærkeste af alle Eldersne! Jeg er kommet for at høre om du ved hvad alle de skygger laver i denne her by?" Han forventede ikke at Felicia, eller Black Cat, ville svare ham! Men det kunne jo altid være at hun troede på ham! Det var der ikke mange der gjorde men et par få gjorde! Hun kiggede over imod den grønne kæmpedame og så stod, eller rettere svævede han, foran hende! Han smilte og sagde venligt "Goddag med dig! Du skal ikke være bange for mig men jeg ved ikke med hende den anden!" Han grinte lidt og så stod han igen der hvor han var lige før! Det vil sige lige foran BC
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 8, 2007 12:34:22 GMT -5
Felicia blev forholdsvis forvirret af al den svæven rundt, den blå mand demonstrerede og stod derfor længe blot og stirrede fra den ene til den anden, for at være sikker på at hun så, hvad hun så. Måske jeg skulle begynde at ryge pot.. Så ville jeg måske ende som normal..[/b] "Undskyld mig, men jeg er på jagt efter en af disse skygge og jeg har ingen intentioner om at lade den slippe fra mig nu!" sagde hun ganske bestemt, da hun endelig tænkte normalt igen.
|
|
|
Post by She Hulk on Mar 8, 2007 12:40:14 GMT -5
Hun bakker et par skridt af overraskelse, og ved ikke helt hvad hun skal tro eller sige .. Black Cats ord minder hende dog om, hvorfor hun egentlig bevægede sig helt herud "Det er jeg også.. Der er egentlig overraskende mange af dem" siger hun afslappet, selvom hun egentlig er lidt forvirret .
|
|
|
Post by The Grandmaster on Mar 8, 2007 12:44:44 GMT -5
The Grandmaster smiler lidt og så knipser han en gang med fingrene! Bag ham kommer der en lysende portal frem som han træder ind i! Den forsvinder straks men efterlader en slags krystalkugle der hele tiden lyser! The Grandmasters stemme siger ud af krystal kuglen "Jeg håber at denne kugle kan hjælpe jer nå alt ser mørkest ud!" så siger han ikke mere og væk det er han!
//out//
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 8, 2007 13:22:51 GMT -5
Felicia så på den grønne kvinde. "Hvem er du?" spurgte hun og så derefter forundret på den lysende kugle, som hun rakte ud efter, uden at vide om den ville skade hende eller ej. Med hendes held, ville den sikkert enten være brandvarm eller iskold, så hun fik en eller anden form for forskrækkelse alligevel!
|
|
|
Post by She Hulk on Mar 8, 2007 13:27:10 GMT -5
,,Jeg er Sensational She Hulk" præsenterere hun sig, men har koncentrationen omkring lyskuglen . Hun skubber en tot grønt hår om bag skulderen, mens hun ikke viger blikket fra kuglen og Black Cats prøvelse .. Hun er glad for at hun ikke selv bliver nødt til at røre ved den .
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 9, 2007 12:42:05 GMT -5
Felicia undres kraftigt over at kuglens temperatur ikke kan mærkes igennem hendes handsker. Altså kunne den vel ikke være specielt farlig? Eller tog hun fejl? "Ikke at jeg tror det.. Men ved du, hvad det her er?" spurgte Felicia og skævede til den grønne kvinde der åbenbart kaldte sig "Sensational She Hulk". Mærkeligt navn, egentlig..
|
|
Storm
New Member
|
Post by Storm on Mar 21, 2007 4:58:11 GMT -5
"Fin kugle du har der, Black Cat" Storm træder frem af skyggerne iført sin tætsiddende dragt fra X-men. Hun går hen og stiller sig ved siden af Black Cat og kigger undrende på den store grønne kvinde. "Du ser anderledes ud i virkeligheden, miss Jennifer. Hvad laver I her? Ved I ikke skyggerne er farlige?" Det sidste bliver sagt med en drilsk stemme.
|
|