|
Post by Black Cat on Mar 9, 2007 17:45:00 GMT -5
"Hvem?" spurgte Felicia og overvejede kort om det var skyggerne, han talte om, eller hvad det ellers kunne være, der kunne gøre så meget ved ting og sager.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 9, 2007 17:47:50 GMT -5
Matt ser lidt opgivende op i luften "jeg kan jo ikke se dem eller høre dem kun når de skriger med den rædselsfulde lyd de bruger men de giver intet lys som mennesker gør de er stille som om de intet hjerte eller ånde har men bare skriger jeg ved ikke hvad de er men jeg kan ikke klare dem det ved jeg" han overvejer kort om han burde ta den anden lille stav og bruge sine stave eller om han bare skulle bruge den stav der ligner en stok
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 9, 2007 17:49:11 GMT -5
"Skyggerne," mumlede Felicia og nikkede. "Dem ordner vi snildt! Du skal bare slå til dem når de manifesterer sig, men det er selvfølgelig svært, når du ikke kan se dem.." tilføjede hun dem.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 9, 2007 17:54:17 GMT -5
Matt ser bare på hende og siger så "så må jeg jo bare høre dem" han tar den ene lille stav frem og lukker stokken sammen så det også er en stav hvor han forbinder dem så de er en lang kampstav og hans solbriller smider han "så må vi vente inde i gangen er de for mange til jeg selv kan klare dem og dig kan du noget så ville det være skøndt"
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 9, 2007 17:56:19 GMT -5
"Jeg har sort bælte i judo og karate, så mon ikke, jeg kan lidt?" spurgte Felicia med et skævt smil. "Skygger er intet problem, hvis bare man er et par stykker der arbejder lidt sammen," sagde hun og nikkede lidt for sig selv.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 9, 2007 17:59:46 GMT -5
Matt nikker lidt og sætter sig til at vente lidt på de kommer "de kommer først om nogle minnuter så hvad skulle vi så gøre vi kunne også bare ta væk herfra det plejer jeg at gøre når de kommer" han håber helst hun vil væk herfra han kunne ikke kæmpe mod noget han ikke kunne lokaliserer
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 9, 2007 18:00:54 GMT -5
"Det kan vi også, men hvilken vej foreslår du at vi tager?" spurgte Felicia der ikke vidste om det var så smart at kravle ned fra en bygning med en blind mand.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 9, 2007 18:06:28 GMT -5
Matt skiller sine stave fra hinnanden og tar den ene og skyder igen en snor op på en højere bygning "den vej i starten ville være fin nok for mig men så skal du holde godt fast i mig ellers falder du"
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 9, 2007 18:07:55 GMT -5
Felicia smilede skævt. Der var mere i ham, end man lige kunne se med det blotte øje. Hun hægtede dog armene rundt om ham og holdt fast uden at klemme for hårdt til. "Fint nok," sagde hun.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 9, 2007 18:11:56 GMT -5
snoren firer ind i staven igen men istedetfor at komme tilbage som den normalt gjorde kom de til dens endested han brugte meget begge stave til at komme afsted med og det var ikke normalt overhoved men de lander på et rimelig højt hus hvor han siger "så skal vi bare ned herfra kan du det eller skal du ha hjælp til det"
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 9, 2007 18:15:15 GMT -5
"Jeg skal nok komme ned!" sagde Felicia. Hun trak sine handsker op ad tasken og trak dem på. "Jeg har trods alt nogle fremragende gribekroge at bruge til det!" sagde hun med et smil og svang sig ud over kanten, hvor hun kravlede ned ad murstenene, med kløerne til hjælp.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 9, 2007 18:18:26 GMT -5
Matt smiler bare han kravler ikke men hobber ud over kanten og falder ned forbi hende med stavene i hænderne og en ti meter fra jorden skyder han den ene af sted og han svinger længere ned mod en gyde og da han rammer jorden med benene i svinget prøver han at stoppe men krogen slipper og han tumler en del rundt dernede men rejser sig bare op efter det hans tøj er møgbeskidt og rimelig ødelagt men det tar han sig ikke af nu
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 9, 2007 18:20:57 GMT -5
Kort efter landede Felicia ligeså på jorden, dog noget langsommere, da hun tog den mere besværlige vej ned, nu hun ikke havde sin wire med. Hun vendte sig om og så kort efter Matthew, før hun fik øje på ham. "Hvorhen nu?" spurgte hun.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 9, 2007 18:29:35 GMT -5
Matt ser bare hen på hende og siger så "de kommer så væk det er sikkert men hvorhen ved jeg ikke jeg hører dig og mig intet andet og så at de kommer men der vil gå lidt tid indu inden de kommer tror jeg" han ser sig lidt desperat omkring efter noget lyd men der er intet som helst kun felicia og ham selv
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 9, 2007 18:32:36 GMT -5
"Rolig, solen går ikke helt ned før om et stykke tid, så vi burde kunne nå at finde ly inden da!" sagde Felicia bestemt og forsøgte på den måde at berolige ham.
|
|