|
Post by Matt - daredevil on Mar 9, 2007 16:54:27 GMT -5
Matt kom gennem døren bag ham burde felicia komme de var op på et lavt hus hvor der var helt stille han kunne li stilheden der var der desværre var skyggerne begyndt at komme tit der fordi der hurtigt kom skygger fordi taget var så lavt men uden omsvøb sætter han sig på en passende siddeplads med front over hell's kitchen
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 9, 2007 17:02:27 GMT -5
"Hold da op," sagde Felicia og så sig omkring med undring. Hun løftede et øjenbryn."Dit yndlingssted? Hmm.. Det er vel næppe på grund af udsigten?"
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 9, 2007 17:06:11 GMT -5
Matt smiler og siger så "sjovt nok nej men jeg gad godt se den jeg tror den er god hvis man er til storbys udsigt jeg elsker den fred her er den er dejlig som altid" han vidste ikke hvad klokken var men skyggerne kom ikke endu måske om en time eller halvanden
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 9, 2007 17:07:46 GMT -5
Felicia nikkede. "Der er meget stille her, ja," sagde, hun, selv meget lavt, for ikke at forstyrre freden heroppe. Hun satte sig et stykke fra Matt. "Fin storby udsigt, ja, ærgerligt, du ikke kan se den.."
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 9, 2007 17:12:04 GMT -5
Matt smiler han kunne se den nogenlunde meget svagt når det regnede for fulde hammer ellers så han kun nogle meter fra ham normalt "ja det er æveligt men hvorfor er koneko egentlig endt hos dig jeg tror ikke du ville have hende hvis du selv måtte vælge" han løfter det ene øjebryn en smule og lytter efter hendes hjerte hvis hun løj vidste han det og han vidste også hvis hun sarde sandheden
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 9, 2007 17:15:49 GMT -5
Felicia rystede på hovedet. "Du har ret - jeg ville ikke have hende hos mig, hvis jeg havde valget, så skulle hun hellere være hos sin egen mor," sagde hun og så lidt ud over hustagene. "Men min søster og hendes mand, har det ikke godt sammen for tiden, så de sendte deres datter til mig, så jeg kunne passe på hende istedet.. Til trods for at jeg overhovedet ingen erfaring har.."
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 9, 2007 17:18:45 GMT -5
Matt smiler og siger så "det er ikke så svært andre personer sætter sin lid til dig i dette tilfælde koneko gør og så skal du bare ikke svigte dem det er det samme princip i min brance eller cirka jeg kan ikke passe børn jeg har ting at lave for det meste andet arbejde der er vigtigere end et barn" han smiler stadig selvom han ser bekymret ud samtidig
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 9, 2007 17:21:20 GMT -5
"Jeg synes nu Koneko er ret vigtig," sagde Felicia og foldede hænderne i skødet. "Jeg er bare bange for at hun skal komme til skade - hvad hvis hun støder på en skygge engang? Hun ville ikke overleve længe i sådan ens vold.."
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 9, 2007 17:27:18 GMT -5
Matt har sine ører på stilke "sarde du skygger de er jo ikke farlige helt ærlig min skygge gør ingen noget" han griner kort men det er et tomt grin og han smiler ikke mere *var det skygger der kommer her de sataner der ikke kan høres det må det jo være* han ser meget tæmksom ud og registrerer ikke helt hvad der sker
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 9, 2007 17:28:26 GMT -5
"Jeg mener de der skygger der kan angribe folk - jeg mener, det er hvad de kalder dem i medierne," sagde Felicia og nikkede. "Det er jo farlige," sagde hun.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 9, 2007 17:33:38 GMT -5
Matt nikker bare og ser ud til han bare nyder udsigten han lader som om han ville helst gerne være her alene men med hende kunne det blive indu værre end det før havde været og det var allerede slemt nu
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 9, 2007 17:36:51 GMT -5
"Skal jeg gå?" spurgte felicia, da der havde været tavshed i et stykke tid. Hun spurgte for at være sikker på om, hun burde gå eller ej. Det kunne jo være, han havde fortrudt at have taget hende med herop.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 9, 2007 17:39:42 GMT -5
Matt ser på hende og siger så "du når ikke mere end nogle få skridt de er i gangen og venter på mig desværre" han havde hørt dem skrige men ekstrem lavt som en hvisken men Matt havde hørt dem og vidste de ventede på indu engang at flå ham selvom de aldrig havde gjordt det ordenligt indu
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 9, 2007 17:41:06 GMT -5
"I gangen?" spurgte Felicia uforstående og kom på benene. Hun så over imod den dør, de var kommet ud af med et undrende udtryk. "Er du hundrede procent sikker på det?"
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 9, 2007 17:43:05 GMT -5
Matt rejser sig op og siger så "de venter hvis vi går derind er vi døde men bliver vi her vil der gå cirka 20 minnuter cirka inden de vil komme de plejer at komme efter mig" han smiler bare men man kan se han er nervøs fordi hvis han kæmper ved hun det måske hvis han ikke gør dør han helt sikkert
|
|