|
Post by Matt - daredevil on Mar 9, 2007 14:19:49 GMT -5
Matt sad ved sin ynglingsplads intet normalt menneske kunne komme der med mindre de ville risikere livet men Matt kendte en nemmere vej og nu sad han der igen og kiggede ud over byen det var halvtmørk men han vidste det ikke
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 9, 2007 14:23:20 GMT -5
DS poppede op ved siden af DD, lydløst - via en teleport. "Goddag" sagde han, og afslørede hans tilstede værelse.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 9, 2007 14:26:57 GMT -5
Matt troede ikke der bare kom en ting ved siden af ham men da stemmen sier noget er han tæt på at blive ekstrem forskrækket "øhh....når ja goddag" han lyder som om han er helt væk et øjeblik men lidt efter ser han på DS eller rettere imod lyden af hans stemme
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 9, 2007 14:31:02 GMT -5
DS smilede "Matthow Murdock - Bedre kendt under aliaset Dare Devil.. Ikke?" Han smilede, og så ned på DD.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 9, 2007 14:35:54 GMT -5
Matt løfter øjebrynet og siger "du skulle vel ikke kende en der hedder magik vel bare sådan tilfældigt" han smiler til personen selvom han ikke kendte ham men tilføjer så "undskyld men hvad hedder du egentlig" han smiler bare til ham
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 9, 2007 14:42:32 GMT -5
DS smilede "Jeg er kendt som Dr.Strange.. Og jo, jeg kender Magik - hvorfor spørger du?" Magik var åbenbart rendt ind i DD før.. Interessant.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 9, 2007 14:47:33 GMT -5
Matt trækker på skuldrene og siger så "jo jeg ramte ind i hende på en bro og der vidste hun også at jeg var Daredevil eller rettere Matthew Murdock for der var jeg Daredevil" han ser op i luften og begynder så at mumle nogle ting som er nemme at høre " Dr. strange Dr. strange jeg ved jeg har hørt om dig en enkel eller to gange men kan ikke huske om hvad men du er vidst rimelig meget kendt hvis jeg ikke tar fejl mere end mig" han smiler hen imod DS igen
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 9, 2007 14:53:50 GMT -5
DS smilede "Ja, det er der nok noget om.." Han satte sig ned ved siden af DD, og smilede - selvom DD nok ikke ligefrem kunne se det, selv ikke med hans supreme sanser, da det var en meget kort smil. "Hvad gjorde magik? Var hun oppe at slås?"
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 9, 2007 15:04:38 GMT -5
Matt ser bare imod stemmen og siger så "vi snakkede meget kort og så kom der en der ville dræbe os jeg var ikke på hjemmebane og han havde ekstrem fart og våben utroligt han skulle bruge dem men magik klarede ham og jeg løb videre jeg havde lidt travlt ellers ikke noget" han smiler bare ud over byen mens han har stokken foran sig
((selvfølgelig kunne han ikke se det selvom han holdt det smil han ser jo men lydbølger et smil gir ingen lydbølger))
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 9, 2007 15:08:24 GMT -5
DS smilede og sagde kort "Selvfølgelig klarerde Magik ham, hun er under konstant udvikling - som går i den rigtige retning" Han smilede, selvom DD nok ikke havde nogen anelse om hvad han snakkede om, eller hvad hans relation til Magik var.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 9, 2007 15:13:04 GMT -5
Matt ser bare ud over byen han vidste ikke hvad han selv var under en udvikling men måske var han ved at blive en dæmon istedet en dommer han dræbte jo alle der var kingpin nær og han prøvede at dræbe elektra selvom han ikke ville dræbe hende han kunne ikke helt styre sig mere eller kunne han var han bare ved at få hævntøst og så gå amok istedetfor at være neutral som han burde eller var der noget større bag det hele skyggerne vandet der er urolig det meget våde vejr og hans nye handlingsformer havde det hele en sammenhæng eller var det hele tilfælde
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 9, 2007 15:16:24 GMT -5
DS smilede "Hold dig neutral.." sagde han i et tonefald der ligesom ebbede ud, for at gøre det mere gådefuldt, en afsluttende kommentar. Og han forsvandt nogle sekunder efter han havde sagt det.
//out
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 9, 2007 15:21:49 GMT -5
Matt smiler og sidder og tænker lidt over hvem han var og efter en halv time "når ja den der supreme magiker der bruger magi eller noget i den stil men han er stærk og klog" han rejser sig op og begynder at gå ned på gaden igen og væk i mørket
//out//
|
|