|
Post by Maelstrom on Mar 5, 2007 16:00:34 GMT -5
"Okay - Du kan bare møde op her når du vil, og bruge træningssimulationen når du har lyst, jeg fortæller det lige til robotten. Han telepaterede til computeren at programmere ham til at være istand til at starte træningssimulationer, op til normalt niveau. "Sådan" sagde han, selvom Kurt ikke havde kunne se ham gøre noget som helst.
|
|
|
Post by Nightcrawler on Mar 5, 2007 16:04:00 GMT -5
Kurt så undrende på ham og løftede et blåt øjenbryn. "Hvad gjorde du...?" spurgte han og så sig lidt usikkert omkring. Han brød sig ikke helt om det der telepatiske stads, ham der fyrede af. Rodede med folks hoveder og sådan.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 5, 2007 16:05:10 GMT -5
Maelstrom smilede "Prøv at gå hen og snakke med robotten" ikke langt fra dem stod der 2 robotter og bevogtede indgangen, de så langt mere hårde ud end dem fra træningen. "Ligemeget hvilket"
|
|
|
Post by Nightcrawler on Mar 5, 2007 16:08:22 GMT -5
"Øh.. Okay," sagde Kurt usikkert og nærmede sig med mindst lige så usikre skridt den nærmeste af robotterne. "Hvad skal jeg sige til sådan nogle?"
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 5, 2007 16:10:57 GMT -5
Robotten drejede selv hovedet mod ham og genkendte ham som bruger af træningsprogrammet "Ønsker herren at starte træningssimulation?" Maelstrom smilede, robotten snakkede helt ligesom et menneske. "Sig hvad du vil, men den giver dig kun adgang til træningssimulationen - de er dog ikke så glade for chitchat, og meningsløs snak"
|
|
|
Post by Nightcrawler on Mar 5, 2007 16:16:16 GMT -5
Kurt nikkede tvivlende og så på robotten. "Øhm... Ikke lige nu - kan du starte et træningsprogram en gang i morgen... Klokken sytten? Sådan at det er parat der? Det skal være på 'let'!" tilføjede han hurtigt, da han ikke ville gå videre til de næste trin endnu.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 5, 2007 16:17:50 GMT -5
Robotten nikkede, og drejede hovedet tilbage til dets oprindlige stilling "Forstået, herre" Maelstrom smilede "Se - det er da ikke så slemt, hva?"
|
|
|
Post by Nightcrawler on Mar 5, 2007 16:20:29 GMT -5
Kurt grinede. "Smart!" sagde han og vendte sig imod Maelstrom igen. "Jeg vil tage afsked nu og vende tilbage i morgen igen - tror jeg skal en tur rundt i gyderne!" sagde han ivrigt og bamf'ede sig væk, kun efterladende en lidt knitrende, sort røgsky.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 5, 2007 16:25:57 GMT -5
Maelstrom smilede bare som han 'bamfede' væk, og lavedeså et kraftfelt igen, som han trådte op på, og svævende ind mod byen på.
|
|