|
Post by Nightcrawler on Mar 5, 2007 14:55:09 GMT -5
Kurts energi, var fuldstændig brugt op nu og det kunne også ses på ham - meget tydeligt endda. Han bamf'ede ikke længere da det tog for hårdt på hans kræfter, men koncentrerede sig om at holde sig ude for robotternes rækkevidde. Det var svært, rigtig svært, at tage sig sammen nu. Det var kun få gange, han slog fra sig, men han ville ikke give op under nogen omstændigheder.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 5, 2007 14:56:43 GMT -5
Robotten blev ramte, men kom snart tilbage, de kom alle fra hver deres retning, og kredsede ind omkring ham, alle 3. De så arrige ud, selvom robotter ikke normalt har udtryksformer. Og så angreb de alle på en gang, hævede alle deres sværd på samme tid - i god tid.
|
|
|
Post by Nightcrawler on Mar 5, 2007 15:12:24 GMT -5
Da robotterne slog til, dukkede Kurt sig omgående, så han lige med nød og næppe ikke blev ramt, hvorefter han fejede benene væk under den nærmeste. Han skyndte sig at hamre pigkøllen i brystet på den, hvorefter han vendte sig om imod de to andre, der allerede gjorde udfald imod ham. Kurt brugte reservekræfterne på at bamf'e sig et stykke fra dem, så han kunne puste ud indtil de nåede ham. Han kastede dernæst pigkøllen imod den nærmeste så den gik i dørken og den sidste fik han et ordentligt slag af, før stødte sværdet i brystet på den også. Kurt rystede og gned farven af ansigtet med en rystende bevægelse, før han sank i knæ.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 5, 2007 15:15:48 GMT -5
Maelstrom gik hen til den knælende Kurt "Godt klaret.. Det var niveau 'let" Han smilede opmuntrende til ham "Og hvis det opmunterer dig, så kan jeg godt bruge dig, og hvis du vil have jobbet - så er det dit"
|
|
|
Post by Nightcrawler on Mar 5, 2007 15:16:51 GMT -5
"Hvis bare du venter lidt med at teste mig igen - så er jeg med på den," sagde Kurt med et blegt smil. Han var noget forslået, men ikke meget, selvom det føltes sådan lige nu.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 5, 2007 15:19:04 GMT -5
Maelstrom smilede "Fint - Der er en sidste ting, men den er helt valgfri, og uden konsekvens, men det er ikke helt fair siden du allerede er udmattet" Maelstrom havde selv lyst til at lave noget, så han fortsatte "Jeg ville frygtelig genr have at du prøvede at ramme mig - hvis du for et eneste slag ind, giver jeg dig skødet til bygningen der" sagde han, og smilede igen. Kunne være sjovt hvis Kurt var med på den.
|
|
|
Post by Nightcrawler on Mar 5, 2007 15:32:49 GMT -5
"Tror ikke lige, jeg kan lige nu," indrømmede Kurt og kom på benene igen. Han rystede stadig en anelse. "Jeg er fuldstændig smadret," tilføjede han og mente dermed mente han at han knapt kunne stå på benene. "Jeg vil gerne prøve, når jeg har genvundet styrken, men lige nu... Nej," afsluttede han.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 5, 2007 15:36:17 GMT -5
Maelstrom trak bare på skuldrene "Så skal jeg vise dig hvordan svær ser ud" sagde han smilende, og telepaterede ordren til en af sine computere. Han stillede sig væk fra Kurt, både så han kunne se, men også så han ikke blev draget ind i det hele. Robotter kom fra alle sider, der var mindst 30, der omringede ham - de var lavet af stål, eller noget der lignede, og de bar alle våben og skjolde som var skærpede til det yderste, og de brugte også skjoldet. De kom fra alle sider, en gik endda hen over Kurt for at komme mod Maelstrom. Maelstrom stod stille, og som alle robotterne kredese ind på ham, og som det så ud fra Kurts synsvinkel, så stod de bare og slog på Maelstrom, uden han reagerede.
|
|
|
Post by Nightcrawler on Mar 5, 2007 15:39:34 GMT -5
Kurt så til med store øjne og åben mund. Han sank en klump, men ville ikke blande sig, da han jo bare skulle se det. Han sagde heller ikke noget, da han havde for travlt med at glo.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 5, 2007 15:42:09 GMT -5
Maelstrom var endnu ikke blevet ramt, det var jo umuligt for robotterne. En shockbølge blæste alle robotterne omkuld på en gang, unaset hvor tæt de hvor på ham. Og kun 3 af dem rejste sig om, som Maelstrom bare pegede på, så 'faldt' de om. Kurt kunne også føle shockbølgen, men ikke så meget, den var meget fokuseret på et sted, så han fik bare vind, og måske lidt sand/jord i ansigtet.
|
|
|
Post by Nightcrawler on Mar 5, 2007 15:44:27 GMT -5
Kurt løftede en hånd og skærmede for sit ansigt. "Syret!" udbrød han og så med store øjne på Maelstrom. "Det så virkelig godt ud!" tilføjede han ivrigt derefter og syntes pludselig han var frygtelig kedelig selv.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 5, 2007 15:47:05 GMT -5
Maelstrom nikkede bare som svar, og smilede så til ham. "Men altså, du har forstået alt hvad jobbet går ud på - du fighter disse skyggevæsner, eller finder information om det af andre veje, og rapporterer til mig."
|
|
|
Post by Nightcrawler on Mar 5, 2007 15:50:30 GMT -5
Kurt nikkede indforstået. "Selvfølgelig!" sagde han og nikkede endnu engang ivrigt, til trods for trætheden. Det var jo spændende det her! Nærmest som sådan et rigtigt eventyr! Lidt utroligt egentlig. "Den klarer jeg snildt - håber jeg da!"
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 5, 2007 15:52:28 GMT -5
"Godt" sagde Maelstrom og smilede "Har du et sted at bo? Det går jeg udfra, men jeg spørger lige"
|
|
|
Post by Nightcrawler on Mar 5, 2007 15:58:31 GMT -5
"Jeg bor midlertidigt i Bronx," sagde Kurt og nikkede hurtigt, med et lille smil.
|
|