|
Post by Black Cat on Mar 6, 2007 9:42:18 GMT -5
"Mit liv? Mit liv var i glimrende hænder, tak," sagde Felicia nu en anelse syrligt på grund af den kommentar. Godt nok, havde kvinden der skræmt skyggen væk, med lyset - som intet andet kunne - men hun var ret sikker på at hun kunne være nået væk uden hjælp. "Få du nu hellere slettet det billede, ellers gør jeg det..."
|
|
|
Post by Vivian Hsu on Mar 6, 2007 9:52:53 GMT -5
"Jeg skal nok slette dem.." sagde hun og stirrede vredt på kvinden. Hun skulle ikke bestemme over hende bare fordi hun var stærkere eller en skjult identitet. Hun ville slette dem før eller siden. For at tage flere af andre mennesker.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 6, 2007 9:55:03 GMT -5
"Nu?" kom det fra Felicia. Ikke overrasket eller uvenligt, blot et tomt ord, der dog stadig var et spørgsmål, om end, det var knapt. Hun så indgående på den anden og ventede på svaret, der på et eller andet tidspunkt vel måtte komme.
|
|
|
Post by Vivian Hsu on Mar 6, 2007 10:18:07 GMT -5
Hun bed sig i læben og fik et forvirret udtryk. "Hør her.. Jeg har virkelig brug for de her billeder for at komme til toppen og træde i min fars fodspor.." sagde hun og havde givet op at kæmpe mod kvinden så hun prøvede en anden løsning. Hun så bedende på kvinden og håbede virkelig at de kunne gå på komprimi. "Jeg lover at bruge de gode billeder af dig og jeg vil ikke kritisere dig på nogen måde.. Jeg har bare brug for det her" sagde hun en anelse trist.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 6, 2007 10:23:49 GMT -5
Et suk hørtes fra Felicia. "Hvis der bliver skrevet noget grimt om mig, så finder jeg ud af det - det ved du godt, ikke?" sagde hun dernæst, uden at lyde videre truende, selvom sætningen i sig selv havde sådan en klang.
|
|
|
Post by Vivian Hsu on Mar 6, 2007 10:28:59 GMT -5
"Havde regnet med at du læste aviser" sagde hun ironisk selvom stemningen ikke var i humør til det. Det virkede som om hendes flæben havde virket og hun nød virkelig nogengang at være sig selv da hun kunne plage sig ud af hvad som helst, men hun var heller ikke typen der ikke holdte hvad hun lovede så der var en god grund til at stole på hende.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 6, 2007 11:08:40 GMT -5
Felicia kneb øjnene en anelse sammen. "Nu skal du ikke blive alt for smart.." sagde hun derefter, vendte sig om og gik ned ad vejen, indtil hun drejede om et hjørne. Her svingede hun dog sin 'bælte-wire' op ad væggen og hagekrogen, satte sig fast oppe ved toppen et sted. Men wirerens hjælp kom hun op til toppen på ingen tid og forsvandt henover hustagene, uden at se sig tilbage.
//Out
|
|
|
Post by Vivian Hsu on Mar 6, 2007 11:12:55 GMT -5
Hun åndede lettet op og lagde armene over kors imens hun bevægede sig ud af gyden. Alle følelserne kom over hende nu og hendes øjne løb i vand og rædslen hun havde været ude for velvidende om at det nok ville ske igen på en anden måde. Det hørte til jobbet så hun måtte være stærk.
//out
|
|