|
Post by Carnage on Mar 4, 2007 17:21:56 GMT -5
Carnage smilede psykotisk, og strammede grebet i hendes arm, indtil en stille knagende lyd bredte sig, knoglen var ved at brække "Dum idé" Han spankede hende hårdt med hans venstre arm, igen og igen - indtil hendes venstre balde var blodrød.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 4, 2007 17:25:32 GMT -5
Felicia bed tænderne hårdt sammen og stønnede efterhånden i smerte. Hvordan fanden kunne jeg også være så idiotisk!? fór det igennem hendes hoved og et lille skrig, lød fra hende, da hun mærkede knoglen knage under tvingen. "Lad være! Lad være!" bad hun i en skingrende høj tone og forsøgte så vidt muligt at slappe af i kroppen. Hun havde jo ellers selv set ham på broen - hvordan han bare gjorde folk fortræd - sågar myrdede dem uden en eneste grund til det!
|
|
|
Post by Carnage on Mar 4, 2007 17:28:22 GMT -5
Carnage løsnede grebet en smule "Er det bedre?" han strammede dog hurtigt til igen "Jeg løsner det, hvis du begynder at kneppe mig - kneppe mig som den luder du er!" Han lod prøvende grebet løsne sig, og afventende nu at hun begyndte at bevæge hendes underliv.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 4, 2007 17:32:59 GMT -5
Hun ville ikke. Hun ville fandme ikke! Selvom det ikke gjorde nær så ondt i armen lige nu, kunne Felicia overhovedet ikke tage sig sammen til at gøre, hvad han bad hende om - mest af alt fordi hun afskyede ham, som pesten! Hvordan fanden kunne han finde på noget så lavt!? "Giv mig lige et øjeblik..." bad hun.
|
|
|
Post by Carnage on Mar 4, 2007 17:42:08 GMT -5
Carnage strammede grebet igen, han fornemmede at hun ladte hendes energi op. "Jeg spørger ikke igen" snerrede han. Alt imens han pik self. stadig er oppe i hende. Han slog hende igen i venstre side med den anden arm, for at tage luften.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 4, 2007 17:43:58 GMT -5
"Giv mig dog en chance!" hvæsede Felicia, på grund af den manglende luft. Hun gispede efter vejret. "Hvordan forventer du at jeg kan gøre det, når du bliver ved med at slå mig!?" hvæsede hun dernæst.
|
|
|
Post by Carnage on Mar 4, 2007 17:45:25 GMT -5
"Så kom igang" hvæsede Carnage "Du skal bare bevæge din krop frem og tilbage" Han løsnede ikke grebet, men slog hende heller ikke i siden. "Igang, nu"
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 4, 2007 17:48:09 GMT -5
"Jeg kan ikke, når du holder fast på den måde! Så brækker jeg sgu armen," lød det først aggresivt, men endte med at lyde fuldstændig mismodigt fra Felicia. Hun forsøgte en enkelt gang at bevæge sig lidt bagud, men kunne ikke, da det strammede og dirrede faretruende i armen ved det.
|
|
|
Post by Carnage on Mar 4, 2007 17:50:59 GMT -5
"Jeg undskylder" sagde Carnage og tog hænderne om hende, og satte sig ned på sofaen igen, og hun sad på hans pik. Han havde stadig hendes arm i et jerngreb. "Nu er alt du behøver at bevæge underlivet, og det kan du nemt" sagde han og smilede, og her kunne hun ikke bruge den energi hun havde gemt.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 4, 2007 17:53:44 GMT -5
Hvis Felicia havde haft en eller anden evne der involverede at gøre skade med blikket, var Carnage syret væk for længst. "Du er et svin," hvæsede hun, men bevægede underlivet og så ud af et af vinduerne, for at tænke på noget andet.
|
|
|
Post by Carnage on Mar 4, 2007 17:55:17 GMT -5
Carnage ignorerede hendes fornærmelse, men udbrød bare for at gøre det hele værre; "ahh.. det er godt nok rart" Han smilede, og var ved at komme. "Lidt mere, så for du snart mine børn"
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 4, 2007 17:59:51 GMT -5
Felicia hvæsede vredt og var kun få krampetrækninger fra at hamre underlivet så hårdt imod ham, at hun ville gøre ham steril. Tanken slog ned i hende igen. Ville det gøre ondt på ham - sådan at han ville slippe - eller ville det bare få ham til at slå hende igen? Felicia følte sig ikke rigtig i en position til at prøve lykken og fortsatte derfor som hidtil, med hidsige bevægelser.
|
|
|
Post by Carnage on Mar 4, 2007 18:02:41 GMT -5
Carnage kom oppe i hende. Han tog hende i håret med den anden hånd, og rykkede hendes hoved bagud, mens han sagde "Godt gået, kælling!" Han slap håret, men holdte stadig i hendes arm, han rejste sig op. Og førte sin pik ud af hende, mens han med venstre hånd tog hende lidt på brystet. Han studerede kort hendes stadig meget røde venstre balde, og spankede hende så med venstre hånd - alt hvad han kunne. (MEGET hårdt)
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 4, 2007 18:07:17 GMT -5
Felicia skreg højlydt i smerte og krummede sig sammen. "Slip mig så!" råbte hun dernæst med en voldsomt skinger stemme, samt tårerne rendende ned ad kinderne, selvom hun havde forsøgt at blinke dem væk ufatteligt mange gange.
|
|
|
Post by Carnage on Mar 4, 2007 18:10:44 GMT -5
Carnage smilede til hende "Som du vil.. Men først skal du have noget så du kan mindes mig, og denne nat - hele dit liv" Hans venstre hånd blev pludselig til den skov af sylespidse fingre den havde været før, og han skar 'Carnage Rules' ind i hendes venstre skulder, så langt ind at han vidste det blev et ar, som hun kunne gå med i mange, mange år. Da han var færdig, og blodet løb fra hendes skulder, så smed han hende fra sig, ligefrem.
|
|