|
Post by Koneko Hardy on Mar 7, 2007 2:41:00 GMT -5
Hey lille mig eeelsker at skrive digte, så jeg har besluttet at skrive et digt til de Marvel figure der har lyst til at få deres eget digt. Jeg vil nu starte, med et til min eelskede tante Black cat.
Black cat:
I natten når solen er slukket, og der intet lys findes. Hvem gemmer sig i mørket, og venter på at tiden er inde.
Det er Black cat, den sorte tiger. Hun stjæler de ting hun ønsker, og genere de folk hun vil, for ingen kan fange og ingen kan overliste, Den sorte kat.
Hun ønsker selv at bringe uheld, hun forventer selv at alt går glat. For når den sorte kat lister i mørket, skal andre passe på, for hun er stærk.
Og dem der tror de kan det hele, opdager at de intet kan, for den sorte kat ja hun er listig, når hun sniger sig elegant omkring.
Så pas i på, i mørkets skygger, og stærke store flotte helte, for ingen kan slå hende når hun kæmper, ingen kan kæmpe imod. THE BLACK CAT.
|
|
|
Post by Koneko Hardy on Mar 7, 2007 5:03:45 GMT -5
Vernom:
Et forfærdeligt udsende, men sjælen er stadig blid. Uforstået af alle, hvor længe kan smerten blive ved.
Selvom han smiler vil folk altid flygte, hvor mange slag kan selv et monster tage især når den han hader får alt det gode.
En fader der aldrig var stolt, en drøm han ikke kunne opfylde, nu lever han i en ensom verden, hvem kan mon brine lykke.
Men lyset vil en dag skinne, og livet vil en dag blive bedre, så for alles skyld, bliv ved og hold ud. VENOM
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 8:57:15 GMT -5
*Snøft* Hvor er de fine ^^
|
|