Venom Black
Junior Member
Have you ever seen the truth in the eyes?
|
Post by Venom Black on Mar 5, 2007 13:57:52 GMT -5
Så er spiderman 3 traileren ude. Oplysning: "I Spider-Man 3, der er basseret på den legendariske Marvel tegneserie, har Peter Parker endelig fundet balancen mellem sit livs kærlighed og rollen som superhelt. Men mens Spider-Man soler sig i alles beundring, bliver Peter overmodig og begynder at svigte de mennesker, der står ham nær. Hans nyvundne selvsikkerhed bliver sat på en hård prøve, da han skal kæmpe mod to af verdens mest frygtede forbrydere, Sandman og Venom, hvis uoverstigelige kræfter og hævntørst truer Peter og alle dem han elsker."msn.filmtrailer.dk/play.php?id=000480
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 5, 2007 14:27:54 GMT -5
uhh bliver fedt at se sandman og især venom i filmen venom og carnage har altid været de mest twistede, men (imo) sejeste figurer i serien
|
|
Venom Black
Junior Member
|
Post by Venom Black on Mar 5, 2007 14:34:23 GMT -5
Det er bare ærgeligt, at Eddie Brock ikke kommer med, men istedet bliver 'spejlet' i peter parker. Lidt øv
|
|
|
Post by Deadpool on Mar 5, 2007 15:48:01 GMT -5
Ja spidey får en del at se til, han skal ikke bare slås med både sand man og green goblin II, men også sig selv, det bliver fedt og hvad mener du med at Eddie ikke er med, han er da med i alle de trailere jeg har set og også en den her hvis jeg ikke tager meget fejl.
|
|
Venom Black
Junior Member
|
Post by Venom Black on Mar 5, 2007 15:51:40 GMT -5
Ifølge Marvel historierne omkring Eddie Brock og Venom, er det jo ham, som bliver overtaget af Venom - men istedet for at lave den der jornalist, som havde en barndom med en hård far, så har de valgt at droppe ham og istedet afspejle ham i Peter Parker. Så det er Peter Parker der bliver overtaget af 'Venom' istedet for Eddie Brock
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 5, 2007 16:04:00 GMT -5
har jeg også regnet ud, det virker ret nederen - havde glædet mig til at se bla. eddie brock
|
|
|
Post by Deadpool on Mar 5, 2007 16:36:22 GMT -5
Nu forholder det sig jo sådan at spidey også oprindeligt havde dragten først og at den så senere valgte at kravle over på eddie for senere at efterlade en del af sig selv i eddies sælde efter en flugt fra det fængsel Eddie sad i, denne sælde delte han så med Cletus cassidy som fik denne anden del og blev til carnage, så hvis der kommer en 4 hvilket der hvis alt går efter palnen og bugettet holder, nok skulle udkomme, så får vi nok venom at se. Men alt det her vidste i væl godt.
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 5, 2007 16:38:20 GMT -5
du har nok ret i mange aspekter af det der
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 5, 2007 16:39:23 GMT -5
Selvfølgelig da xD Jeg tror nu der er blandet for mange ting ind i denne her del af Spiderman filmene. Det bliver lidt overdrevet efter min mening at der pludselig skal "hele tre skurke" til at bekæmpe ham igennem denne film. Han overlever jo nærmest med sikkerhed, i hvert fald hvis det følger serien, osv. Jeg er måske bare gammeldags, men jeg synes ikke de der "monster parties" hvor helten pludselig bliver den rene superman er særligt fede...
|
|
Venom Black
Junior Member
|
Post by Venom Black on Mar 6, 2007 7:05:09 GMT -5
Deadpool - nej, det vidste jeg vel ikke. Nu er jeg heller ikke den store nørd omkring Venom og Eddie Brock, hans baggrundshistorie og personligheder bare fordi jeg spiller ham herinde; alt hvad jeg har læst og skrevet i hans karakterbeskrivning er bare det nødvendige jeg har taget fra 'Figurlisten'. Så du må undskylde min amatør Venom.
|
|
|
Post by Vivian Hsu on Mar 6, 2007 8:31:31 GMT -5
Jeg syntes spiderman er en fed film men den ville være klart federe hvis det var en lækker fyr der spille hovedrollen. Ville klart give prikken over iet.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 6, 2007 8:38:21 GMT -5
(Bingo! xD) Ej, Peter Parker skal jo forestille at være en helt almindelig fyr.. Der så bliver bidt af en fucked-up edderkop, så det ville være lidt urealistisk, hvis han var mere ualmindelig
|
|
|
Post by Vivian Hsu on Mar 6, 2007 8:40:11 GMT -5
Der findes altså lækre nørder.. Han er altså en not-lækker nørd. Detsuden så var superman jo også en almindelig fyr og han er jo en smule mere lækker end spiderman.. Superman skal bare lige rode bod på sit kostume og sit hår.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 6, 2007 8:43:37 GMT -5
Jeg ved godt, der findes lækre nørder x3 Nu er 'lækker' jo egentlig også et subjektivt begreb - der er nok nogen derude der mener at Tobey Mcguire er helt vidunderlig
|
|
|
Post by Deadpool on Mar 6, 2007 11:56:05 GMT -5
Venom: ja lidt nørdet er man væl altid, men er da kun glad for at have lært dig et eller andet, også selv om det måske ikke er super brugbart i den virkelige verden ;D.
|
|