|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 11:50:05 GMT -5
Felicia sukkede tungt, som hun nåede stranden. Hun så sig omkring. Sandet havde fået mørke, lidt blålige skygger rundt omkring og havet så ud som om det stod i flammer, på grund af aftensolen. Hun smilede kort og tænkte lidt over, hvordan hun klarede situationen med Koneko. Hun kunne jo ikke efterlade pigen helt alene hjemme i lejligheden. Felicia stak hænderne i lommerne på sin jakke, efter at have sat håret op, så det ikke blev blæst så meget rundt af vinden.
|
|
Phoenix
Junior Member
Fear the Phoenix Force!
|
Post by Phoenix on Mar 7, 2007 12:04:38 GMT -5
Phoenix smilte og sad på en af bænkene der var sat op ved strandkanten og så ud over havet og nød lyden af vandet og duften af havet og vindens blæsen. Hun smilte glad og kiggede rundt omkring sig
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 12:07:49 GMT -5
Felicia fik øje på en anden der også nød solens sidste stråler og hilste derfor venligt på kvinden på bænken, da hun så ud til at være her alene. "Godeftermiddag," sagde hun med et smil.
|
|
Phoenix
Junior Member
Fear the Phoenix Force!
|
Post by Phoenix on Mar 7, 2007 12:35:09 GMT -5
Hun smilte og så på kvinden der kom gående og sagde: "Goddag" med et smil "Dejlig solnedgang ikke?" Hun kiggede ud på horisonten og betragtede solens sidste stråler ramme den med et violet skær
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 12:41:15 GMT -5
"Jo, meget," sagde Felicia med et smil og spejdede imod solen. "Den er næsten grund nok til at gå herude og småfryse," tilføjede hun derefter med et skævt smil.
|
|
Phoenix
Junior Member
Fear the Phoenix Force!
|
Post by Phoenix on Mar 7, 2007 12:42:39 GMT -5
Hun grinte lidt og sagde så: "Det er sandt" og så på hende "Jeg er bare god til at holde varmen" Hun smilte indvendigt og tænkte: *Det er jo ikke så sært med en Phoenix i sig...*
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 13:36:28 GMT -5
"Er jeg ellers også, men vinden herude er altid lidt koldere end andre steder," sagde Felicia med et smil. Skyer samlede sig på himlen, så småt og de så kulsorte ud.
|
|
Phoenix
Junior Member
Fear the Phoenix Force!
|
Post by Phoenix on Mar 7, 2007 13:46:52 GMT -5
Hun smilte "Det er jo rigtigt nok" sagde hun "Hvad laver du så ellers her på stranden en ganske almindelig aften?"
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 13:48:08 GMT -5
"Tænker," sagde Felicia med et smil til den anden. "Hvad med dig?" spurgte hun derefter og sparkede til en lille bunke sand.
|
|
Phoenix
Junior Member
Fear the Phoenix Force!
|
Post by Phoenix on Mar 7, 2007 13:55:18 GMT -5
"Nogenlunde det samme" svarede hun "Tænker over hvorfor det lige skulle være mig..."
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 13:59:44 GMT -5
"Hvilket? Hvis jeg altså må spørge?" spurgte Felicia og satte sig på bænken ved siden af kvinden, som hun så interesseret på.
|
|
Phoenix
Junior Member
Fear the Phoenix Force!
|
Post by Phoenix on Mar 7, 2007 15:22:27 GMT -5
Hun smilte bedrøvet "Har du hørt om Phoenix?" spurgte Jean og kiggede på hende
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 15:55:37 GMT -5
"Phoenix? Det kommer an på, hvad du mener.. Der er ret mange ting der hedder noget med Phoenix.. Et band, efternavne.." opremsede Felicia, for at se om hun stødte på det rigtige.
|
|
Phoenix
Junior Member
Fear the Phoenix Force!
|
Post by Phoenix on Mar 7, 2007 16:20:34 GMT -5
"Ikke bands, eller efternavne" sagde Jean og rejste sig op "Du er Felicia Hardy ikke?" spurgte hun efter at have kigget nærmere på hende og genkendt hende fra an af aviserne
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 17:26:42 GMT -5
"Øh.. Jo?" sagde Felicia og så lidt overrasket på den anden. "Det kan jeg ikke rigtig løbe fra, må jeg jo nok indrømme," tilføjede hun dernæst.
|
|