|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 8:33:06 GMT -5
Matt kommer op og stå men da de bare snakker om at ta afsted siger han "nej det kan jeg ikke" han står bare stille og håber de forstår hvorfor han ikke bare lige kan ta afsted lige nu sådan her han står usikkert på benene men man kan se det gør ondt på ham meget enda
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 10, 2007 9:05:10 GMT -5
DS rynkede panden "Hvad havde du så forestillet dig? Du kan jo ikke fortsætte i den tilstand dér" konstaterede han, og så på DD.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 10, 2007 9:07:16 GMT -5
Felicia kom på benene igen og holdt derefter blot øje med dem, som sædvanlig med armene over kors og vægten på det ene ben. Hun ville ikke stille en masse spørgsmål lige nu, da det så nok ville blive for forvirrende i længden.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 9:10:25 GMT -5
Matt ser på DS og siger så "jeg skal først hjem eller ihvertfald ha noget andet på end dette her ellers er jeg meget snart død ligemeget hvad" han støtter sig mest til sin stok mens han stønner en del
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 10, 2007 9:14:03 GMT -5
DS nikkede kort, men bestemt - for at symbolisere at han var enig. "Jeg kan teleportere dig til Hell's Kitchen, Matthew, hvis du vil" Sagde han og smilede venligt.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 10, 2007 9:18:29 GMT -5
Godt godt.. Felicia holdt stadig blot øje med dem, men overvejede lidt om dette var stikordet til et snarligt farvel, efterfulgt af hendes forsvinden ud på de mørke timer.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 9:20:49 GMT -5
Matt nikker og siger så "det ville være en stor hjælp meget enda" han støtter sig stadig kratigt til sin stav
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 10, 2007 9:22:23 GMT -5
DS går hen til ham, og ligger en arm om hans skuldre (Det er faktisk powerplay sig til hvis jeg ikke må) han ser så på Felicia "Vi ses nok en anden gang, Felicia" sagde han smilede, og hvorefter ham og DD forsvinder. //out, skriver i Hells Kitchen.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 10, 2007 9:23:18 GMT -5
Felicia nikkede og forsvandt.
//Out
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 9:40:17 GMT -5
((må du godt der er ingen chance for jeg kan gøre noget mod det))
//out//
|
|