|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 7:45:18 GMT -5
DD smiler bare til hende og siger så "du har mødt mig men du kender intet til mig som den rigtige mig du kender min maske mit dække det er alt du kender til mig" han smiler lidt og stopper en meter fra hende og tilføjer så "mit navn er Matthew Murdock jeg er advokat om dagen og dommer om natten og jeg er blind det er vis det du ved indtil videre og når ja du lugter af et dyr stadig en kat tror jeg måske er det fra koneko at hun lugter sådan"
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 10, 2007 7:46:45 GMT -5
DS står og holder sig lidt i baggrunden, nu havde DD lige indrømmet hvem han var, så han ville vente med at spørge til Felicia's ben, indtil hun ligesom havde reageret på det.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 10, 2007 7:49:21 GMT -5
Felicias øjenbryn fløj kort i vejret. "Okay, det er sygt," sagde hun og rynkede dem derefter sammen. "Blinde mennesker gør ikke sådan," sagde hun og rystede derefter på hovedet, som for at understrege sit udsagn.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 7:52:59 GMT -5
DD smiler bare og tar sin maske af og sandt som han sarde stor Matt der bare med resten af dragten på "jeg er blind men mine fire øvrige sanser er overmenneskelige min hørelse gir mig en radar med lydbølger det er normalt derfor jeg kan undgå at ramme ting men normale mennesker klatrer da heller ikke på mure gør de" han løfter det ene øjebryn mod hende
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 10, 2007 7:56:50 GMT -5
DS rynkede panden, hvorfor sagde DD alt det til en person som han ikke vidste om han kunne stole på? Altså - Det kunne han jo godt, men måske var han ikke ligeså heldig næste gang. Der var kommet en 'indrømmelse' mere, så DS stod stadig i baggrunden, og smilede venligt når Felicia kiggede mod ham.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 10, 2007 7:59:03 GMT -5
"Du har aldrig hørt om pensionerede bjergbestigere?" spurgte Felicia, som svar på dette, selvom det ikke ligefrem var et seriøst svar. Hun undgik blot at besvare spørgsmålet. "Nogen af jer der har en idé om, hvorfor skyggerne nu bevæger sig omkring i flokke?" spurgte hun istedet.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 8:01:57 GMT -5
Matt ser på hende og siger så "nej ikke an jeg vidste ikke de var skygger eller hvor mange de var med mindre de skriger men spørg ham Dr. strange her" han nikker bagud mod DS mens han smiler men han stopper hurtigt igen hvor han holder sig til en masse sår han har rundt omkring på sin mave og ryg ben og arme, hovedet er indu ikke ramt
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 10, 2007 8:11:10 GMT -5
DS brød sig ikke om at blive refereret til, men han trådte lidt frem. "Først skal jeg høre om noget helt andet, Felicia - Hvordan går det med benet, og ryggen?" Han så bekymret på hende, og smilede venligt.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 10, 2007 8:13:25 GMT -5
Felicia nikkede. "Som det nu går - lad os bare sige, jeg holder mig fra så store mængder skygger i fremtiden," sagde hun og tænkte lidt på, hvor længe der egentlig var gået, før hendes ben virkede nogenlunde normalt igen.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 8:19:13 GMT -5
Matt smiler og begynder at gå den ene stav tar han ned i den åbne lomme den anden åbner han så det er en blindstok og begynder at gå som en blind "du skal bare ringe efter min hjælp ikke du finder mit nummer i en telefonbog" han smiler og han skulle videre men han når ikke længere end lige forbi hende hvor han skvatter sammen og bare ligger og stønder for hans sår er for dybe og mange og han har ingen energi tilbage
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 10, 2007 8:21:09 GMT -5
DS himlede med øjnene, han ville vidst ikke være til meget hjælp. Han går roligt over mod DD mens han drejer ansigtet mod Felicia "Det er godt at høre - Men nu er der vidst et offer mere"
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 10, 2007 8:24:00 GMT -5
"Kunne se sådan ud," sagde Felicia og satte sig på hug ved siden af den faldne. "Matthew, er du okay?" spurgte hunl, selvom det var ret tydeligt at han ikke var okay. Hun så sig lidt om efter et eller andet brugbart.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 10, 2007 8:26:20 GMT -5
Matt ser bare ned i gulvet og siger så rimelig langsomt "nej ikke specielt" man kan se at han prøver at rejse sig op af alle krafter men det hjælper ikke specielt meget på det dog ender han med at ligge på knæene og hænderne mens han stønner kraftigt
|
|
|
Post by Dr. Strange on Mar 10, 2007 8:27:55 GMT -5
DS nikkede kort, som for at bekræfte hvad han havde tænkt på "Vi skal have dig til en læge, Matthew - Og det skal gå hurtigt"
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 10, 2007 8:30:37 GMT -5
Felicia nikkede kort og forsøgte, vidt muligt, at hjælpe Matthew på benene, så de kunne få ham videre i processen. "Du kan vel teleportere ham derhen, ikke?" spurgte Felicia Dr. Strange og så dernæst opfordrende på denne, for at få svar.
|
|