|
Post by Koneko Hardy on Mar 7, 2007 11:05:15 GMT -5
Koneko tog imod pengene og så forvirret på ham. " Mor siger at jeg ikke må tage penge fra fremmede." HUn så ned på sedellen, det var fristende, men hendes mor havde jo sagt. * Man skal gøre hvad mor siger, fordi det gør at man er en god lille pige* Koneko tænkte sig godt over. " Men du er jo ik en fremmed, altså ikke rigtigt vel." Hun så spørgende op på ham, for at få hans beslutning at vide, fordi hun måtte havde en voksens beslutning i den her sag.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 7, 2007 11:08:27 GMT -5
Matt ser bare ned på hende og siger så "nej ikke helt fremmed men ta dem og køb dig noget og så leder vi efter din tante okay" han smiler og har stadig pengesedelen fremme
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 11:09:58 GMT -5
Felicia satte op imod informationen i et ret hurtigt tempo. Hun fik den dame der sad bag kassen til at kalde Konekos navn og fortælle hende at "Tante Felicia" stod i informationen og ventede på hende. Nu kunne hun faktisk kun vente og se om Koneko befandt sig i denne butik.
|
|
|
Post by Koneko Hardy on Mar 7, 2007 11:12:17 GMT -5
Koneko tog imod den og nikkede glad " Okay matt det gør vi, ja vi gør." Koneko gik over og så på hylderne, og tænkte sig om. Hun endte med at vælge en slikkepind og nogle vingummier. " I har noget mærkeligt slik her i Amerika." Hun smilte op til ham, mens hun gik over til kassen og nynnede glad. * slik slik sliik* Hun stoppede da tante felicia blev kaldt ud i damen, og så på matt. " ups min tante."
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 7, 2007 11:16:03 GMT -5
Matt rejser sig op da han havde stået meget lidt bukket for at han kunne gi hende sedlen men da højtalerne igen lyder holder han for ørene da det er ulideligt men han for dg fat i beskeden han var dog sikker på koneko ikke havde hørt den så han ventede bare til hun var færdig "ja men skynd dig nu vi har travlt vi skal finde din tante hun er sikkert urolig for dig"
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 11:17:28 GMT -5
Felicia overvejede kraftigt at gå igen, da der var gået fem minutter. Hvis hun ikke havde trommet neglene imod disken i informationen, var de sikkert blevet bidt ned allerede. Hun så sig skrapt omkring, for at få øje på eventuelle små, lyshårede piger i omegnen.
|
|
|
Post by Koneko Hardy on Mar 7, 2007 11:26:57 GMT -5
Koneko vendte sig, og skyndte sig imod receptionen. Hun så hurtigt sin tante, og løb op og slog armene om hendes hofte. " Heeej tante, undskyld jeg var så sent, jeg fik snakket med matt, og så gik tiden, det er jeg ked af søde tante felicia." Hun smilte prøvende og undskyldene op til sin tante. " Jeg var ovre ved slikket."
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 7, 2007 11:32:04 GMT -5
Matt havde slået mange gange i jorden med staven men kunne knap holde trit selvom han kunne se meget tydeligt men han kommer kun nogle meter bag koneko og hører pigen snakke hvor han slår med stokken igen og ser med hvem hvor han går hen og rækker hånden den er precis lige så langt fremme at den er i mellem dem "goddag mit navn er Matt de må være felicia"
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 11:35:44 GMT -5
Felicia satte sig på hug og slog armene om Koneko. "Du sagde slet ikke, hvor du gik hen - du bliver nødt til at fortælle mig, hvis du går nogen steder - jeg kan sagtens gå med dig, det er ikke noget problem, bare du siger hvor du vil hen! Og hvem pokker er Matt?!" fik Felicia liret af i en lang smøre. Hun lød delvist vred og delvist bekymret og delvist glad for at Koneko var uskadt. Derefter fik hun et kæmpe chok, da der pludselig var nogen der sagde noget og der kom en hånd til syne foran hende. Felicia slap Koneko med den ene hånd og gav den der stak frem et kort klem, altimens hun så mistroisk på ejeren af hånden. "Ja, det må være mig," sagde hun. "Hvor kender De min niece fra?"
|
|
|
Post by Koneko Hardy on Mar 7, 2007 12:25:34 GMT -5
Koneko stod og kiggede imellem felicia og hendes nye ven Matt." Undskyld tante, jeg skulle havde sagt det, det er jeg ked af." Koneko så på matt. " Han mødte mig over ved slik disken, han er virkelig flink tante, og har en meega sej hørelse." Koneko grinte glad, og tog med begge hænder om hendes tantes ene hånd, hun var en meget glad tillidsfuld lille pige.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 7, 2007 14:45:28 GMT -5
Matt ser overbejende på felicia og siger så "det sarde jeg før men mit navn er Matthew Murdock jeg mødte din niece ovre ved slikket jeg stødte ind i hende for ja sjovt nok så jeg hende ikke" han griner lidt men lidt efter er han normal igen og smiler han støder staven ned i jorden og kigger på personen han står overfor "de er en pæn pige frk. hardy" han smiler igen
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 14:47:23 GMT -5
"Aha," sagde Felicia og gav Konekos hånd et lille klem. Hun så med et smil på niecen. "I det mindste, er du uskadt, det er det vigtigste!" sagde hun derefter og kom på benene igen. Hun rettede lidt på nederdelen.
|
|
|
Post by Koneko Hardy on Mar 9, 2007 6:15:55 GMT -5
Koneko svingede sig lidt i sin tantes ene hånd igen, hun smiler op til sin tante, og viser 10 dollar sedlen. " Se hvad jeg fik tante." Hun stråler glad over selv at havde fået penge, så hun ik behøvede at tigge af sin tante igen, ligesom hun var begyndt lidt for tit at gøre måske. Hun smiler glad op til Matt, den flinke blinde mand, som hun lærte at kende før sin tante.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 9, 2007 8:43:44 GMT -5
Matt smiler til dem begge og ser bare efventende på dem selvom han nok egentlig var færdig her for nu da de jo var fundet sammen men måske kunne man være heldig og få et tak for at ha set efter den lille pige nu hvor tanten var uansvarlig et øjeblik "i siger endelig hvis i skal ha noget hjælp med noget som helst" han ser bare på dem med et smil
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 9, 2007 12:12:11 GMT -5
"Jeg tror denne hjælp var nok," sagde Felicia, ikke uvenligt. "Ja, undskyld, du kan måske forstå min bekymring, når sådan en lille pige pludselig forsvinder og jeg så finder hende, talende med en granvoksen mand?" fortsatte hun og sagde til sidst: "Men jeg er da glad for at der ikke er sket hende noget - tak fordi du talte lidt med hende." Felicia vendte blikket imod Koneko med et smil. "Der var du heldig, hvad?"
|
|