|
Post by Koneko Hardy on Mar 6, 2007 13:54:28 GMT -5
Koneko stod ved en af hylderne med slik, og ledte efter noget. * Pocky Pocky Pocky, har de virkeligt ingen Pockyer, det er da mærkeligt.* Hendes tante var et sted i butikken, Koneko havde ikke rigtigt holdt øje med det, hun var mere fokuseret på slikket. Hun plejede tit at spise Pockyer derhjemme, men her i Amerika lod de til ikke rigtigt at havde nogen, det var utroligt mærkeligt. Koneko tog noget op der lignede, med lagde det ned igen. * nej ik Pockyer* I stedet gik hun over for at kigge på is. * har de ik nogle gode is her i Amerika.* Hun nunnede blidt over den musik der kom i højtalerne, den kunne hun godt lide, selvom det ik var japansk, og de snakkede og sang rimeligt hurtigt.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 6, 2007 15:36:48 GMT -5
Matt kom gående uden at ramme nogen ting de fleste troede ikke han var blind for han ramte aldrig nogle ting igen vidste hvordan han gjorde hvis han nu var blind han går bare videre hvor der kommer en besked fra højtalerne ikke dem der spillede men nogle andre bare nogen om at der manglede en i kasse 4 men den skarpe lyd ødelægger hans radar og han rammer den lille pige med stokken ikke særligt hårdt men nok lidt hårdt for hende hvor han siger "ohh det må de unskylde" han har en normal stemme men den er venlig og rar
|
|
|
Post by Koneko Hardy on Mar 7, 2007 2:28:01 GMT -5
Koneko kom med et højt " OOOHIII" Mens hun bliver ramt af stokken, hun gnider sin lille rumpe hvor hun var blevet ramt. Og så op på manden, men så smilte hun bare glad til ham. " Heej og det gør ik noget, du slår ik lige så hårdt som Oni-Kami hjemme i børnehaven." HUn smiler sødt til ham, før hun ser hans solbriller. * Ups er han blind* Hun ser spørgende op på hans briller, og lægger hovedet på skrå. " Er du blind" Spørger hun bare sådan uden at være genert mens hun ser på hans briller, og hans stok.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 7, 2007 10:13:34 GMT -5
Matt ser imod lyden og siger så "er jeg da glad for at jeg ikke gør" han siger ikke mere indtil hun spørg ham igen hvor han smiler og siger så "ja jeg er blind men jeg har levet sådan i mange år nu så det tar jeg mig ikke af" han smiler ned til hende og spørg så hende "hvem er du egentlig og er du her alene og hvor gammel er du" han kunne godt høre personen var en ung pige
|
|
|
Post by Koneko Hardy on Mar 7, 2007 10:15:44 GMT -5
Koneko smilte genert, og gik hen ved siden af ham og kiggede nysgerrigt op på ham, med et stort smil. " Jeg hedder Koneko Hardy, og jeg fylder snart 6, jeg er her med min tante Felicia." Koneko lagde hovedet på skrå, og smilte op til ham igen, før hun kiggede sig om. Hun overvejede at tage noget slik og tigge sin tante senere, men ville ikke, det ville være uhøfligt.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 7, 2007 10:21:33 GMT -5
Matt ser stadig ned mod lyden hvor han siger "jamen goddag frk. Hardy hvor er din tante så hende og mit navn er Matthew Murdock men kald mig bare Matt" han smiler ned til hende og slår med staven på en jernstang der skulle støtte gamle mennesker hvor han ser efter lyden "hmm vi står vel ikke ved slikket vel" han smiler igen ned til hende
|
|
|
Post by Koneko Hardy on Mar 7, 2007 10:24:24 GMT -5
Koneko rødmede før hun glad udbrød " Ih jo jeg leder efter Pockyer, jeg er nemlig fra Japan, og min tante er vist over og finde aftensmad jeg ved det ik." HUn smilte op til ham igen, og lagde hovedet på skrå, før hun så på stangen. " Hvordan vidst du det Matt" Man kunne høre på barnets stemme hvor nysgerrig hun var, fordi det her var noget helt nyt og dejligt spændene.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 7, 2007 10:30:15 GMT -5
Matt smiler og siger så lidt henkastet "bare et gæt såmen det er det hele men hvad er en pocky hvis man kan beskrive det" han slår igen og kigger sig om igen men der er intet nyt ud over folkene rykker sig fra tid til anden lidt efter ser han ned på hende og siger så "du skal vel snart hen og plage din tante om nogle penge til slik ikke"
|
|
|
Post by Koneko Hardy on Mar 7, 2007 10:34:02 GMT -5
Koneko fniste lidt før hun forklarede. " Nogle små kiksestænger, med chokolade på, lyserød og jordbær er min yndslings, de smager rigtigt godt." HUn gned sig lykkeligt om maven, før hun smilte op til manden igen. " Og måske, men jeg vil ik være til for meget besvær, fordi jeg skal jo bo hos hendes rigtigt længe, mens mine forældr elærer hinanden at kende igen." Koneko nikkede, mens hun gik over og kiggede på nogle slikkepinde.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 7, 2007 10:43:10 GMT -5
Matt kigger ned på hende og siger så uden at tænke sog om "søde ører du har der" han nikker mod hende ører der ligner katteører hvor han tar den ene hånd ind under lommen men ellers gør han intet mere lige nu men slår bare indu engang om kigger igen
|
|
|
Post by Koneko Hardy on Mar 7, 2007 10:50:18 GMT -5
Koneko så forvirret på ham " Hvordan kunne du vide det med mine øre." HUn går forvirret hen og kigger op på ham. Hun forstår ik hvordan han kan vide det, hun har jo ikke fortalt ham det, og han kan jo ikke se noget. Hun stod med en slikpind i hånden, men skyndte sig at lægge den tilbage da hun opdagede hun stod med den i hånden.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 7, 2007 10:54:29 GMT -5
Matt ser ned på hende og siger så "rent gæt igen og lige om lidt bliver du ramt af en vogn den er lige bag dig" han tar stokken bag hende så hvis hun ikke rykker sig vil han stoppe den han tar hånden ud igen og han har en penge seddel i hånden
((10 dollars = cirka 60 kroner))
|
|
|
Post by Koneko Hardy on Mar 7, 2007 10:57:51 GMT -5
Koneko vendte sig og så ham stoppe vognene " seeejt" Hun vendte sig og smilte op til ham med et imponeret smil, og man kunne tydeligt se hun syntes han var mega sej. " Wauw du er næsten lige så sej som spider-damen og den sorte kat." KOneko kunne ikke lade være med at smile op til ham, og lægge hovedet på skrå. " Når man er blind, får man så sådan en mega sej hørelse."
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 7, 2007 11:03:29 GMT -5
Matt smiler ned til hende og siger så "ja ens hørelse bliver bedre det gør din lugtesans og følesans alle dine sanser bliver bedre når man mister en" han smiler ned til hende og siger så igen "nej jeg har ikke superkrafter som de helte har jeg er bare heldig til at gætte" han smiler lidt mere og tækker pengesedelen ned til hende en ti dollars
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 7, 2007 11:04:01 GMT -5
Felicia gik indenfor i Walmart med hurtige skridt og så sig om. Nervøst og trippende stod hun lidt og vidste ikke helt ud og ind. Hvor-er-hun-hvor-er-hun-hvor-er-hun!? tænkte hun, nærmest skrækslagent over hvad der kunne ske med en lille pige som Koneko. Felicia var på ingen måde sikker på, hvor pigen var - hun kunne jo være overalt!
|
|