Hulk
New Member
|
Kaos
Mar 21, 2007 1:25:03 GMT -5
Post by Hulk on Mar 21, 2007 1:25:03 GMT -5
Det var en sen aften. Bruce Banner var på vej hjem fra byen, og han ville skyde en genvej hen over parken. Bruce gik i et hastigt tempo og rettede på hans brilller. Han havde bøjet hovedet og tog et højre sving ned ad en af de små stiger. Han kom forbi nogle unge mænd med en hætte trøje på, med hætten over sig. Banner gik hurtigt forbi dem, men inden han var helt forbi rejste de sig og spurgte: "Hey, har du ild til min ven her?" Banner vendte sig usikkert om og foran ham stod en utrolig høj person. Banner smilte usikkert. "Jeg er ked af det, men jeg ryger ikke..." De hætte klædte personer grinte ad ham. "Måske bløder du..?" De tog nogle spring knive frem. "Tøm dine lommer, og vi lader dig måske leve" Banner fik store øjne og blev meget bange. "Jamen, jeg har intet!" De hutte klædte personer skubbede til Bruce. så han faldt. "Jamen så er vi bange for at vi bliver nødt til at snitte lidt i dig olding" Bruce var bange, meget bange... Han kunne begynde at mærke hvorledes at Hulk ville tage over, men det var nu nok ikke den bedste ide... Hans tøj var begyndt at sprække og hans øjne fik grønne nuancer, det her var ikke godt....
|
|