Rogue
New Member
Ah'm an X-Man, meister. Xavier said so!
|
Post by Rogue on Mar 9, 2007 18:09:01 GMT -5
"Forkert hudfarve? Hvordan skal det forståes?" Rogue gik lidt nærere og så på Kurt. det var først nu hun lagde mærke til hans påkladning. "Hvorfor er det lige at du går med luffer på? Så koldt er det da ikke?" Måske en ligesom mig selv?
|
|
|
Post by Nightcrawler on Mar 9, 2007 18:13:17 GMT -5
"Fordi, jeg ser mærkelig ud - folk bliver bange for mig, så derfor gemmer jeg mig bag det her.. make-up (sikke noget tøsepjat!) og luffer!" han bøjede fingrene lidt inde i lufferne.
|
|
Rogue
New Member
Ah'm an X-Man, meister. Xavier said so!
|
Post by Rogue on Mar 9, 2007 18:18:41 GMT -5
Rogues blik falmede igen, hun havde altid syntes at hendes absorberings evne havde været hård, men ikke at kunne vise sig offentligt? Hun rystede på hovedet. "Du er ikke den eneste der skal dække dig til," svare hun mildt, med et stænk af medfølelse for Kurt, og selvmedlidenhed for sig selv gud hvor hun hadede sin selvmedlidened. ["Nå men, skumle fyr, jeg vil suse af, jeg har fløjet i flere dage, og vil gerne hvlie mig lidt," hun lettede "Vi ses vel nok igen," siger hun, før hun flyver væk.
//out ((smutter i seng nu ^^,))
|
|
|
Post by Nightcrawler on Mar 9, 2007 18:22:32 GMT -5
Kurt vinkede efter hende med et smil. "Det håber jeg da!" udbrød han med et smil og gik derefter over for at få fat i sine forårsruller, som hans lettere savtakkede tænder løb helt vildt i vand efter!
//Out
|
|