|
Post by Galactus on Mar 11, 2007 5:51:32 GMT -5
Galactus griner højt, og laver så et nik med hovedet. Han vender sig og kigger på Juggernaut som han laver hans 'arbejde'. Han ser smilende efter den utrolig stærke, og arrige dødelige - En person lige efter hans smag.
|
|
Juggernaut
Junior Member
Im The JuggerNaut Bitch!
|
Post by Juggernaut on Mar 11, 2007 5:53:51 GMT -5
Juggernaut tar fat i en Ekspedient og kaser hende hen imod galactus ik med vilje men bare i en tilfældig retning. Juggernaut hopper over kassen og hen imod bankboksen. Han hiver den op og triller den til side og tar alle de penge han kan bære.
|
|
|
Post by Galactus on Mar 11, 2007 5:58:13 GMT -5
Galactus strækker armen ud, og ekspedienten bliver kastet i jorden - midt i luften, men på underlig vis ikke død. Galactus går lidt tættere på Juggernaut, for ligesom at se hvad han laver. Utrolige kræfter - primitiv udnyttelse, kan han ikke lade være med at tænke.
|
|
Juggernaut
Junior Member
Im The JuggerNaut Bitch!
|
Post by Juggernaut on Mar 11, 2007 6:01:00 GMT -5
Juggernaut vender sig om og går imod Galactus "Er du her endnu" siger han og stopper op foran galactus og kigger ham i øjnene "Jeg er her ik for at dele at du ved det" siger Juggernaut koldt
|
|
|
Post by Galactus on Mar 11, 2007 6:02:35 GMT -5
En smil spiller på Galactus' læber "Jeg kan ikke bruge jeres latterlige penge, dødelige." Han ser tilbage på Juggernaut, i øjnene. Galactus' øjne lyser rødt.
|
|
Juggernaut
Junior Member
Im The JuggerNaut Bitch!
|
Post by Juggernaut on Mar 11, 2007 6:04:41 GMT -5
"Godt så er der flere til os andre" Siger Juggernaut og går udenom Galactus han sætter kursen imod gågaden og tænker ik videre på om der kommer politi eller noget han går bare der ud af
|
|
|
Post by Galactus on Mar 11, 2007 6:06:41 GMT -5
Galactus svæver ud efter ham, han synes Juggernaut er utrolig interessant - men åbenbart også meget primitiv, selvom han ikke umiddelbart kan se hvorfor. Det eneste han ser i Juggernaut er had, og utrolig meget af det.
|
|
Juggernaut
Junior Member
Im The JuggerNaut Bitch!
|
Post by Juggernaut on Mar 11, 2007 6:09:50 GMT -5
Juggernaut går rundt om et hjørne og sætter i løb og lidt efter lidt løber han rigtig hurtigt. han kigger tilbage og ser at Galactus stadig er efter ham og stopper så op "Jeg kan se du er op i alderen...er du pedofil eller hvordan?" Siger han og begynder igen at gå videre
|
|
|
Post by Galactus on Mar 11, 2007 6:11:24 GMT -5
Galactus slår en latter op "Jeg er ret præcists 4,6 milliarder år gammel, Cain Marko" Han smilede til ham, et underligt venligt smil.
|
|
Juggernaut
Junior Member
Im The JuggerNaut Bitch!
|
Post by Juggernaut on Mar 11, 2007 6:12:39 GMT -5
"Du ska ik kalde mig Cain marko gamle" siger Juggernaut og kigger koldt på Galactus "Og hold dig så væk fra mig!" siger han og går stadig videre
|
|
|
Post by Galactus on Mar 11, 2007 6:21:25 GMT -5
Galactus, irriteret over fjendtligheden svæver stadig ved siden af Juggernaut. Han svæver ind foran "Hvor kommer alt dit had fra, Cain Marko ?" han afventede en svar, interesseret.
|
|
Juggernaut
Junior Member
Im The JuggerNaut Bitch!
|
Post by Juggernaut on Mar 11, 2007 6:36:33 GMT -5
"Hvad vedrøre det dig gamle?" Siger Juggernaut og går videre uden at så meget som kigge på Galactus....Han kigger rundt og drejer om endnu et hjørne med Favnen fuld af poser med penge og kasser med mønter
|
|
|
Post by Galactus on Mar 11, 2007 12:57:20 GMT -5
Galactus lo højt "Jeg må bede dig holde op med at fornærme mig, lallede dødelige"
|
|
Juggernaut
Junior Member
Im The JuggerNaut Bitch!
|
Post by Juggernaut on Mar 17, 2007 11:13:04 GMT -5
"Så må jeg bede dig holde dig fra mig" siger Juggernaut koldt og fortsætter med at gå han holder øje med om nogen følger efter og om politiet sku komme
|
|