|
Post by Carnage on Mar 4, 2007 9:39:43 GMT -5
Carnage kravlede bagud, og fik sig støttet op af muren ude i siden af broen. Han så på damen "Hallo? Hvorfor.. Hv.. Hvorfor gjorde du det?" Han gjorde sig umage for at stamme, som at drengen lød bange.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 4, 2007 9:41:59 GMT -5
"Fordi du mindede mig om en rød snotklat..." mumlede Felicia så lavt at det næppe ville kunne høres på den afstand. Den røde, var som sunket i jorden, så hun rettede blikket imod drengen istedet. "Hvorfor løb du ind imellem?"
|
|
|
Post by Carnage on Mar 4, 2007 9:44:00 GMT -5
"Rød snotklat? Hvad snakker du om?" Carnage lød bange, og var tydeligvis forfjamsket. Han rejste sig med besvær op, det gjorde ondt at støtte på anklen. "Jeg stod her og så ud over vandet.." Han tørrede sine øjne.
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 4, 2007 9:46:24 GMT -5
Det var lige som om, en alarmerende klokke ringede for Felicia. "Nej, du gjorde ej - du stod her ikke engang før," sagde hun med en pludselig sikkerhed. "Du stod der ikke..." ... Da jeg afsøgte området! For helved!
|
|
|
Post by Carnage on Mar 4, 2007 9:48:26 GMT -5
En smil bredes på drengens læber, han var afsløret. Pludselig stod den store røde slimklat der igen, han vendte sig om mod vandet, og kastede sig ud over. Og væk var han. (Hvis Felicia kigger derned, eller søger efter ham - er han bare væk)
|
|
|
Post by Black Cat on Mar 4, 2007 9:50:53 GMT -5
Felicia farede over til kanten af broen og så ned. Hun afsøgte vandet med øjnene og forsøgte sågar at se på broens underside, men han var væk - helt væk. Felicia bandede irriteret og svang sig op på bropillen igen ved hjælp af sin wire. Hun gemte sig deroppe, til trafikken igen var normal og sirenerner ikke kunne høres mere. Derefter tog hun hjem.
|
|