|
Post by Ghost Rider on Mar 4, 2007 8:45:02 GMT -5
JB kører bare en hånd gennem hans hår og ser på den nederste del af den kutteklædtes ansigt - hagen - og undrer sig lidt over hans blege hud.. men ikke meget før han går videre bare forbi drengen og videre.
|
|
|
Post by Carnage on Mar 4, 2007 8:48:24 GMT -5
Et smil anes i Carnages mundvig, og han drejer sit ansigt mod drengen ved hans side. "Gør jeg dig utilpas?" spørger han, mens han spændt afventer reaktion.
|
|
|
Post by William on Mar 4, 2007 8:50:27 GMT -5
,,Øhm.. Nej" svarer han bare, selvom det er løgn . Nu er han først for alvor hylet ud af den, og sidder bare med et meget undrende ansigtsudtryk uden at vide hvad han skal gøre .
|
|
|
Post by Ghost Rider on Mar 4, 2007 8:55:32 GMT -5
JB kan stadig høre dem tale, hans motorcykel var stillet lidt længere fremme, han havde bare tænkt sig at køre hjem. først ned til cyklen også tilbage forbi dem og hjem. drengen var utilpas. det var nemt at se og høre
|
|
|
Post by Carnage on Mar 4, 2007 8:58:53 GMT -5
Carnage overvejede lidt hvordan han gerne ville se ud, og slog så hætten ned. Et meget blegt ansigt kom frem i dagens lys. Det lignede mest af alt en mand på omkring 20 år. Hans hår var ildrødt, og lyste op, ligesom huden. Han smilede til drengen ved siden af ham, der nok blev mere og mere ud af den. "Hvad med at du bare bliver her lidt, så kan vi snakke?" Hans kolde stemme dirrede i vinden, ligesom den havde gjort hele tiden. Han vidste godt at denne andet motorcykel mand nok kunne høre ham, men nu ville han se hvad der skete.
|
|
|
Post by William on Mar 4, 2007 9:01:00 GMT -5
,,Øhm faktisk, så skal jeg hjem nu" siger han hurtigt og rejser sig . Han tager sin taske på ryggen og begynder at gå ..
|
|
|
Post by Ghost Rider on Mar 4, 2007 9:04:37 GMT -5
JB nåede hen til sin motorcykel som stod der og så ensom ud. han kunne kun se deres silhuetter nu da han var langt væk han tager sin nøgle op a jakken og og drejer nøglen motoren startede med en rumlen men begyndte så at spinde, han drejede på håndtaget og kørte hurtigt ned mod de 2.
|
|
|
Post by Carnage on Mar 4, 2007 9:08:23 GMT -5
Som drengen havde rejste sig, sagte Carnage højt til ham, smilede "Hvis jeg var dig, ville jeg komme tilbage og sætte mig!" Han sagde det truende, og med en tilpas mængde alvor i stemmen. Det blev sagt højt, men den anden(JB) kunne tydeligvis ikke høre det, pga. afstanden, og larmen fra hans motor.
|
|
|
Post by William on Mar 4, 2007 9:11:10 GMT -5
William stivner midt i en bevægelse .. Det var lige det her han frygtede, og nu aner han ikke hvad han skal gøre . Han overvejer bare at sætte i løb, men lige nu er han for bange til at gøre andet end at vende sig om og se skræmt ud .
|
|
|
Post by Ghost Rider on Mar 4, 2007 9:14:00 GMT -5
JB bremser med et hvin i motoren ved siden af dem og ser lidt på dem. "jeg har hørt der skulle være et eller andet i parken knægt vil du med ind og se det?" siger JB da han kan se at drengen ser ud til gerne vil væk.
|
|
|
Post by Carnage on Mar 4, 2007 9:16:59 GMT -5
Carnage smilede til dem, det var et venligt smil - og han svarede "Jeg vil da også gerne med og se det" sagde han og rejste sig, og rynkede panden. Hans hår var nærmest selvlysende. Han elskede dette, hvad ville de nu gøre?
|
|
|
Post by William on Mar 4, 2007 9:18:45 GMT -5
William bakker bare et par skridt og står i jeg-er-klar-til-at-tage-benene-på-nakken stilling . Han svare ikke, men står bare og venter på sin chance for at stikke af .
|
|
|
Post by Ghost Rider on Mar 4, 2007 9:21:34 GMT -5
"knægt?" spørger han igen, da han ikke svarede. der varikke noget i parken det var bare en undskyldning for at drengen kunne komme væk, men han skulle se at skynde sig lidt hvis han havde tænkt sig at komme med.
|
|
|
Post by Carnage on Mar 4, 2007 9:25:09 GMT -5
Carnage smilede, drengen var tydeligvis for bange til at kunne reagere. Han vendte sig så om mod motorcyklisten og sagde "Det må blive en anden gang, mig og 'knægten' var også lige igang med at snakke.." Han så over mod drengen og rynkede panden "Ikke?"
|
|
|
Post by William on Mar 4, 2007 9:25:54 GMT -5
Selvom han egentlig ikke burde være bange for JB, er der bare et eller andet ved dem begge han ikke kan lide . Han står fortsat som forstenet uden at svarer, og han har hele tiden fornemmelsen af at skulle dø ..
|
|