|
Post by The Grandmaster on Mar 7, 2007 16:05:40 GMT -5
The Grandmaster smiler og siger venligt til Magik "Til enhver tid min ærede Magik! Men rejs dig nu op, vi to er begge lavet til at rejse fra dimension til dimension og derfor burde vi se hinanden som ligemænd! Jeg føler ikke selv at jeg er mere værd end du er bare fordi jeg er mere magtfuld!" Han smiler ned til hende og går så ned på knæ så deres hoveder er i samme højde!
|
|
|
Post by Elektra on Mar 7, 2007 16:09:56 GMT -5
Elektra bevægede sig over imod de andre med knyttede næver. Ikke fordi hun var vred, eller på nogen måde krigerisk - blot på vagt!
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 8, 2007 1:58:25 GMT -5
DD vender sig om da lyden af skridt kommer imod ham han ser bare på personen eller rettere har blikket rettet mod lyden han syntes det lignede en kvinde men var ikke sikker indu
|
|
magik
Full Member
|
Post by magik on Mar 8, 2007 4:17:10 GMT -5
hun rejste sig og nikkede ærebødigt hun prøvede at føle om der var noget ondt i nærheden men det virkede ikke sådan
|
|
|
Post by The Grandmaster on Mar 8, 2007 8:40:53 GMT -5
The Grandmaster kiggede lidt rundt og så satte han sig, det vil sige at han ikke satte sig ned på jorden! Han satte sig i luften og kiggede rundt omkring sig selv. Han smilte hele tiden og han kiggede også tit ned på Magik for at se om hun var ok eller om han måske skulle puste lidt mere liv i hende! Han kom frem til at hun nok havde det helt fint!
|
|
|
Post by Elektra on Mar 9, 2007 12:46:01 GMT -5
Elektra nærmede sig dem stadig med en kølig ro. "Undskyld? Hørte nogen af jer skrigene før?" spurgte hun og standsede op - godt ti meter fra de nærmeste - og blev stående der, hvor hun betragtede dem spørgende.
|
|
|
Post by Matt - daredevil on Mar 9, 2007 14:50:50 GMT -5
DD ser imod elektra og genkender hendes stemme selvom dette kun var den tredje gang han hørte den men han bliver bare stående med blikket rettet imod hende hvor han smiler en smule og hans hånd er tæt ved hans to stave som er i en åben lomme på højre lår
|
|